Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2019-09-13-001792-b 4936c279721c4e5aba01922fbdfbd25b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мозгова

+380508554001 kpstru@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Сєвєродонецьке тролейбусне управління"
Код ЄДРПОУ: 05457253
Місцезнаходження: 93412, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ШОСЕ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27
Контактна особа: Тетяна Мозгова
+380508554001
kpstru@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 09:57
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 09:57
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 14:31
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800000 кіловат-година
Електрична енергія (кошти місцевого бюджета)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 10:12
Тендерна документація листопад-грудень.docx
26 вересня 2019 10:12
Перелік змін, що вносяться до ТД.docx
18 вересня 2019 15:38
Додатки до ТД з проектом договору.docx
18 вересня 2019 15:38
Перелік змін,що вносяться.docx
26 вересня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 10:12
Тендерна документація листопад-грудень.docx
13 вересня 2019 15:01
Тендерна документація листопад-грудень.docx
26 вересня 2019 10:12
Перелік змін, що вносяться до ТД.docx
18 вересня 2019 15:38
Додатки до ТД з проектом договору.docx
13 вересня 2019 15:01
Додатки до ТД.docx
18 вересня 2019 15:38
Перелік змін,що вносяться.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 16 вересня 2019 10:41
Дата відповіді: 18 вересня 2019 15:42
Добрий день! Будь-ласка виставте проект договору у повному обсязі.
Відповідь: Внесені зміни в додатки до тендерної документації, а саме в додаток №4 внесений повний текст проекту договора. Інші додатки залишились без змін.
Группа споживання та графік
Дата подання: 18 вересня 2019 12:38
Дата відповіді: 19 вересня 2019 12:51
Доброго дня! До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ))? Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дякую.
Відповідь: Площадки вимірювань Замовника належать до групи "б" (без АСКОЕ). Надаю почасовий добовий графік споживання https://drive.google.com/open?id=1RzLCwv950MinhceN99r79gyjKNfR018P

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-19-000051 ● b933aa5921b444a88aefd6aaa90c3735
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


19.09.2019 № 50

Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 19.09.2019 № 50

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-09-13-001792-b 13.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1.В оголошення на закупівлю по товару Електрична енергія UA-2019-09-13-001792-b. внесено джерело фінансування. 2. В Тендерну документацію по товару Електрична енергія UA-2019-09-13-001792-b Розділ 4 "Подання та розкриття тендерних пропозицій" в п.1 "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій" внесені зміни : Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 07 жовтня 2019 року. 3. Зміни до Тендерної документації та перелік змін опубліковані в електронній системі закупівель

2019-09-26 11:34:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 жовтня 2019 17:12
Коментар щодо відміни: В з*вязку з уточненням фінансування з міського бюджету та враховуючи висновки Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Документи:
07 жовтня 2019 17:12
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:11
Протокол 173.png