Капітальний ремонт приміщень на 2 поверсі Комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Троїцька, 28, м. Суми (ДК 021:2015 – 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 572 206,00 UAH
UA-2019-09-13-001728-a 0eff92b89a3b436a966c58c8e8f2ac8a
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга Андріївна

380542659004 smdkl_ek@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження замовника: 40022, Україна, Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа замовника: Ведмідера Ольга Андріївна
380542659004
smdkl_ek@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 13:20
Очікувана вартість: 8 572 206,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42 861,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 572,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень на 2 поверсі Комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Троїцька, 28, м. Суми
(ДК 021:2015 – 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація) Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету та державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник протягом 15 днів з дня підписання Договору може сплатити Підряднику попередню оплату для виконання робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Кінцеві розрахунки проводяться після виконання та прийому всіх передбачених Договором робіт протягом 14 календарних днів після підписання акту прийому виконаних робіт та надання Підрядником виконавчої документації Пiсляоплата 14 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 вересня 2019 17:51
Електронний цифровий підпис
13 вересня 2019 17:48
ДОДАТОК 4.docx
13 вересня 2019 17:47
ДОДАТОК 3 Договір.doc
13 вересня 2019 17:45
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів2.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_5.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_9.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_6.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_8.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_3.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_4.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_2.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_7.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_1.doc
13 вересня 2019 17:39
Тендерна документація_х - 12.09.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія
Дата подання: 14 вересня 2019 08:03
Тендерною документацією передбачено надання лізензії дійсної до грудня 2021 року. Чи може брати участь в торгах учасник у якого термін дії ліцензії закінчується в 2020 році?
Відповідь відсутня
Клас наслідків
Дата подання: 14 вересня 2019 13:25
В вимогах до аналогічного договору зазначено "не нижче середнього класу наслідків (СС1)". Середній клас наслідків -СС2. Який клас наслідків об'єкта? З яким класом наслідків повинен бути аналогічний договір?
Відповідь відсутня
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 14 вересня 2019 14:04
1. Чи може учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати декілька договорів в яких виконувались окремо різні види робіт? 2. Чи є виконання робіт з реконструкції підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору? 3. Чи є виконання окремих видів робіт субпідрядником підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, якщо він виконував ці роботи за "прямими" договорами, тобто не на субпідряді в учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата скасування
17 вересня 2019 15:04
Причина скасування
Відповідно до част. І ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, передбаченого Законом
Документи
17 вересня 2019 15:03 протокол 41.pdf

Актуальні тендери

До пошуку