Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень на 2 поверсі Комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Троїцька, 28, м. Суми (ДК 021:2015 – 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 572 206,00 UAH
UA-2019-09-13-001728-a 0eff92b89a3b436a966c58c8e8f2ac8a
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга Андріївна

380542659004 smdkl_ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга Андріївна
380542659004
smdkl_ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 13:20
Очікувана вартість: 8 572 206,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 572,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42861.03 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень на 2 поверсі Комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Троїцька, 28, м. Суми
(ДК 021:2015 – 45453000-7-капітальний ремонт і реставрація) Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету та державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник протягом 15 днів з дня підписання Договору може сплатити Підряднику попередню оплату для виконання робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Кінцеві розрахунки проводяться після виконання та прийому всіх передбачених Договором робіт протягом 14 календарних днів після підписання акту прийому виконаних робіт та надання Підрядником виконавчої документації Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 17:48
ДОДАТОК 4.docx
13 вересня 2019 17:47
ДОДАТОК 3 Договір.doc
13 вересня 2019 17:45
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів2.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_5.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_9.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_6.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_8.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_3.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_4.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_2.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_7.doc
13 вересня 2019 17:43
додаток_2_1.doc
13 вересня 2019 17:39
Тендерна документація_х - 12.09.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія
Дата подання: 14 вересня 2019 08:03
Тендерною документацією передбачено надання лізензії дійсної до грудня 2021 року. Чи може брати участь в торгах учасник у якого термін дії ліцензії закінчується в 2020 році?
Відповідь відсутня
Клас наслідків
Дата подання: 14 вересня 2019 13:25
В вимогах до аналогічного договору зазначено "не нижче середнього класу наслідків (СС1)". Середній клас наслідків -СС2. Який клас наслідків об'єкта? З яким класом наслідків повинен бути аналогічний договір?
Відповідь відсутня
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 14 вересня 2019 14:04
1. Чи може учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати декілька договорів в яких виконувались окремо різні види робіт? 2. Чи є виконання робіт з реконструкції підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору? 3. Чи є виконання окремих видів робіт субпідрядником підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, якщо він виконував ці роботи за "прямими" договорами, тобто не на субпідряді в учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 вересня 2019 15:04
Коментар щодо відміни: Відповідно до част. І ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, передбаченого Законом
Документи:
17 вересня 2019 15:03
протокол 41.pdf