ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах дошкільної освіти Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-09-13-001719-a ccb7c4cdbb454fab9a5a1d7ef2d2c4c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 11:47
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах дошкільної освіти Дарницького району м. Києва)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником акту наданих послуг, підтвердженого підписом, печаткою уповноважених осіб управління освіти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником акту наданих послуг, підтвердженого підписом, печаткою уповноважених осіб управління освіти. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 вересня 2019 17:28
Електронний цифровий підпис
13 вересня 2019 17:25
Додаток № 7.doc
13 вересня 2019 17:25
Додаток № 6.doc
13 вересня 2019 17:25
Додаток № 5.doc
13 вересня 2019 17:24
Додаток № 4.doc
13 вересня 2019 17:24
Додаток № 3.doc
13 вересня 2019 17:24
Додаток № 2.doc
13 вересня 2019 17:24
Додаток № 1.doc
13 вересня 2019 17:24
ТД протипожежне ДНЗ вся.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 795 193,15
UAH з ПДВ
795 193,15
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 799 998,08
UAH з ПДВ
799 998,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 14:36
sign.p7s
11 жовтня 2019 14:34
податкова.pdf
11 жовтня 2019 14:34
калькуляції.pdf
11 жовтня 2019 14:34
довідка МВС.pdf
11 жовтня 2019 14:34
public_doc(2).p7s
02 жовтня 2019 12:21
sign.p7s
30 вересня 2019 17:46
sign.p7s
30 вересня 2019 17:45
дорахунки до кошторисів.pdf
30 вересня 2019 17:45
пропозиція.pdf
30 вересня 2019 17:45
23закл_ТО_за 3міс.imd
30 вересня 2019 17:45
23закл_ТО_за 1міс.imd
30 вересня 2019 17:45
стаття 17 ч. 2.pdf
30 вересня 2019 17:45
кошториси ч.3.pdf
30 вересня 2019 17:45
кошториси ч.2.pdf
30 вересня 2019 17:45
кошториси ч.1.pdf
30 вересня 2019 17:45
23ТО_за 3міс.imd
30 вересня 2019 17:45
23ТО_за 1міс.imd
30 вересня 2019 17:45
трудові оригінали.pdf
30 вересня 2019 17:45
трудові оригінал 2.pdf
30 вересня 2019 17:45
технічна частина.pdf
30 вересня 2019 17:45
стаття 17.pdf
30 вересня 2019 17:45
сертифікат на ПЦС.pdf
30 вересня 2019 17:45
Сертифікат 9001.pdf
30 вересня 2019 17:45
свідоцтва оригінали.pdf
30 вересня 2019 17:45
проект договору.pdf
30 вересня 2019 17:45
працівники-техніки.pdf
30 вересня 2019 17:45
працівники-охоронники.pdf
30 вересня 2019 17:45
працівники-інженери.pdf
30 вересня 2019 17:45
повноваження підпису.pdf
30 вересня 2019 17:45
Накладні.pdf
30 вересня 2019 17:45
накладна на ПЦС.pdf
30 вересня 2019 17:45
медичні оригінали.pdf
30 вересня 2019 17:45
мат база та обладнання.pdf
30 вересня 2019 17:45
ліцензія ох-004.pdf
30 вересня 2019 17:45
листи згоди.pdf
30 вересня 2019 17:45
інженер-кошторисник.pdf
30 вересня 2019 17:45
інженер з ПБ.pdf
30 вересня 2019 17:45
Договір оренди Ох 004.pdf
30 вересня 2019 17:45
довідки з банку.pdf
30 вересня 2019 17:45
Декларація.pdf
30 вересня 2019 17:45
Декларація пож-безпеки.pdf
30 вересня 2019 17:45
гарантія ОХОРОНА-004 4481.zip
30 вересня 2019 17:45
власний транспорт.pdf
30 вересня 2019 17:45
відгук ТО.pdf
30 вересня 2019 17:45
відгук спостереження.pdf
30 вересня 2019 17:45
відгук на ремонт.pdf
30 вересня 2019 17:45
відгук на монтаж.pdf
30 вересня 2019 17:45
аналогічний ТО.pdf
30 вересня 2019 17:45
аналогічний ремонт.pdf
30 вересня 2019 17:45
аналогічний монтаж.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 09:49
sign.p7s
30 вересня 2019 09:47
Статут.pdf
30 вересня 2019 09:47
повноваження на підпис.pdf
30 вересня 2019 09:47
Ліцензія.pdf
30 вересня 2019 09:47
Лист стосовно проекту.pdf
30 вересня 2019 09:47
Відгук.pdf
30 вересня 2019 09:47
Витяг ПДВ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
795 193,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 жовтня 2019 15:35
Договір № 993 ч.2.pdf укладений
25 жовтня 2019 15:31
Договір № 993 ч.1.pdf укладений
25 жовтня 2019 15:31
sign.p7s укладений
08 лютого 2020 23:28
sign.p7s зміни до договору
15 січня 2020 15:18
sign.p7s зміни до договору
15 січня 2020 15:16
ДУ № 2 до договору № 993.pdf зміни до договору
15 січня 2020 15:15
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 12:58
ДУ № 1 до ДОГ № 993.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 та ч.5 ст.36 ЗУ №3 " Про публічні закупівлі", ст.651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п.12.3 Договору № 993 від 25.10.2019 року термін дії договору про закупівлю продовжити на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, після затвердження видатків на цю мету в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 993
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонои уклали цю додаткову угоду відповідно до п 8 ч.4 та ч. 5 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" ст 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п . 12.3 Договору № 993 від 25.10.2019м року на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних приладів (далі- Договір), про таке: 1. Сума додаткової угоди становить 159038,63 грн (сто п'ятдесят дев'ять тисяч тридцять вісім грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ, що не перевищує що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у договорі про закупівлю укладеному у попередньому році з урахуванням всіх додаткових угод.
Номер договору про закупівлю: 993
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку