Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція (Засоби дезінфікуючі) (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету та власні кошти).
Очікувана вартість
36 300,00 UAH
UA-2019-09-13-001713-b ● fc3e4aa64c334d09858ed3d177d94c4f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000300 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 3 |
Контактна особа: |
Ірина Остапенко +380542787343 ekonom4smkl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 12:43 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2019 14:44 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2019 14:15 |
Очікувана вартість: | 36 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 181,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Найменування товару, кількість та його технічні (якісні) характеристики вказані в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Засоби дезінфікуючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Металургів, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата протягом 10 банківських днів з дати надходження відповідного бюджетного фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 14:51 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги до предмету закупівлі
Дата подання: 13 вересня 2019 15:07
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:48
Доброго дня, шановний Замовнику. Ознайомилися з оголошенням про закупівлю. Ви прописали сферу застосування засобів та їх формули. Відповідно, виникло питання: чи будуть розглядатися аналоги по предмету закупівлі, аналогічні по основним діючим речовинам (наприклад спиртовмісні), сфері застосування, спектру антимікробної дії тощо, але з іншою формулою? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде розглянуто всі надані Учасниками пропозиції на предмет відповідності заявленим медико-технічним вимогам та з урахуванням найбільш економічно-вигідних варіантів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001713-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 25 вересня 2019 15:36
Вимога
Чергова корупційна закупівля цього Замовника- хабарника. Аргументи відхилення не витримують критики! Хабарнику, згідно якого Наказу МОЗ ви робите ротацію деззасобів??? Де це прописано? Міняєте постачальників на тих, хто більше хабар запропонує ( за нашими зданими керівництво Замовника вимагає від постачальників не менше 40% хабаря)? Стосовно інших "аргументів" відхилення. ! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації, містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, специфічні тільки для певних торгових марок режими використання з експозиціями та виходом робочого розчину. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, специфічні тільки для певних торгових марок режими використання з експозиціями та виходом робочого розчину. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 вересня 2019 14:41
Основна мета закладу охорони здоров’я - надання високоякісної медичної допомоги населенню. І надавати її необхідно в умовах належного протиепідемічного режиму, в т.ч. із дотриманням необхідних заходів профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій. Наш заклад керується нормами, які регламентують дотримання санітарно-гігієнічного, протиепідемічного режимів, що включають в т.ч. накази МОЗ України №236 від 04.04.2012 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», №552 від 11.09.2014 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я", наказ МОЗ від 04.04.2008 N 181 Про затвердження методичних рекомендацій "Епідеміологічний нагляд за інфекціями області, хірургічного втручання та їх профілактика", Наказ Міністерства охорони здоров`я 25.05.2000 №120 Інструкція з організації медичної допомоги хворим на ВІЛ-інфекцію/СНІД та інші. Проводиться своєчасна ротація, антисептичні засоби закуповуються у відповідності до рекомендацій нормативних документів, що й було покладено в основу оголошеної закупівлі.
При цьому, в оскарженні рішення про відхилення пропозиції, яка не відповідає викладеним вимогам, учасник торгів ТОВ «ФАРТУНАТ» безпідставно звинувачує наш заклад, образами та приниженням співробітників, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушує Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р. Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили рішення тендерного комітету, а якщо ми на це не згодні то тоді від Вас лунають погрози звернутися до «ми будемо змушені звернутися до Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров’я, Громадського контролю, з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника. Звернутися до відповідних органів це надане Вам право законодавством України, а от намагання нас змусити змінити вимоги до продукції, які б задовольнили Вас – це неприпустимо! Ми не порушуємо чинне законодавство України, а закуповуємо деззасоби, які відповідають якісним та економічним характеристикам, що задовольняють медичний заклад на шляху досягнення цілей інфекційної безпеки. Порушуючи ст. 189 Кримінального Кодексу України, своїми погрозами Ви давите на тендерний комітет та вимагаєте брати засоби, які не відповідають вимогам Замовника. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає у своїх діях порушень чинного законодавства України, а викладені в Вашій скарзі вимоги носять надуманий суб’єктивний характер, а поданий Вами засіб не є еквівалентом та не відповідає вимогам Замовника. З огляду на вищевикладене, рекомендуємо Вам надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
При цьому, в оскарженні рішення про відхилення пропозиції, яка не відповідає викладеним вимогам, учасник торгів ТОВ «ФАРТУНАТ» безпідставно звинувачує наш заклад, образами та приниженням співробітників, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушує Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р. Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили рішення тендерного комітету, а якщо ми на це не згодні то тоді від Вас лунають погрози звернутися до «ми будемо змушені звернутися до Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров’я, Громадського контролю, з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника. Звернутися до відповідних органів це надане Вам право законодавством України, а от намагання нас змусити змінити вимоги до продукції, які б задовольнили Вас – це неприпустимо! Ми не порушуємо чинне законодавство України, а закуповуємо деззасоби, які відповідають якісним та економічним характеристикам, що задовольняють медичний заклад на шляху досягнення цілей інфекційної безпеки. Порушуючи ст. 189 Кримінального Кодексу України, своїми погрозами Ви давите на тендерний комітет та вимагаєте брати засоби, які не відповідають вимогам Замовника. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає у своїх діях порушень чинного законодавства України, а викладені в Вашій скарзі вимоги носять надуманий суб’єктивний характер, а поданий Вами засіб не є еквівалентом та не відповідає вимогам Замовника. З огляду на вищевикладене, рекомендуємо Вам надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" |
27 648,00
UAH з ПДВ
|
20 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Парсек" |
25 956,00
UAH з ПДВ
|
25 704,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
36 165,60
UAH з ПДВ
|
34 072,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЗАХАРОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ |
36 280,00
UAH з ПДВ
|
36 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" #37308833 |
Відхилено |
20 100,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 15:12
|
ТОВ "Парсек" #22967470 |
Відхилено |
25 704,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 15:14
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
34 072,80
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 15:17
|
ЗАХАРОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ #3055306479 |
Переможець |
36 280,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2019 15:54
|
Договір 126.pdf | укладений |
30 вересня 2019 15:53
|