Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
483 000,00 UAH
UA-2019-09-13-001671-a 86ff3d66ff854928810f73f179f5772d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леписієнко Ірина Олегівна

+380482492591 zakupki@aod.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42268321
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вулиця Івана та Юрія Лип, 24-а
Контактна особа: Леписієнко Ірина Олегівна
+380482492591
zakupki@aod.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 15:29
Очікувана вартість: 483 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 415,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул Івана та Юрія Лип, 24А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 16:51
додаток_6_ПК_2019.docx
13 вересня 2019 16:51
Додаток_5_ПК_2019.docx
13 вересня 2019 16:51
Додаток_4_ПК_2019.docx
13 вересня 2019 16:51
Додаток3.pdf
13 вересня 2019 16:51
Додаток2_ПК_2019.docx
13 вересня 2019 16:51
Додаток_1_ПК_2019.docx
13 вересня 2019 16:51
Оголошення.jpg
13 вересня 2019 16:51
тд.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 10:20
Дата відповіді: 17 вересня 2019 15:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Що стосується першого питання. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник самостійно визначає необхідний йому предмет закупівлі, а також інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Порядок оприлюднення та складові частини тендерної документації визначено ст. 22 Закону. Тендерна документація Замовника містить Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції де визначено перелік необхідних документів для участі у процедурі відкритих торгів та зазначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Додатком 3 до Тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі. На виконання вимог ст. 22 Закону, а також з урахуванням Директиви 2014/24/EU Європейського Парламенту і Ради ЄС від 26 лютого 2014 року (надалі – Директива), Замовником у технічній специфікації застосовано вираз «або еквівалент».
Крім того, Директивою визначено, що якщо замовник використовує варіант посилання на технічні специфікації, він не повинен відхиляти конкурсну заявку на тій підставі, що запропоновані роботи, товари або послуги не відповідають технічним специфікаціям, на які він посилався, у разі якщо учасник торгів будь-якими відповідними засобами, в тому числі засобами підтвердження, доведе у своїй заявці, що запропоновані ним рішення задовольняють аналогічним чином вимоги, встановлені технічними специфікаціями.
З урахуванням вищевказаного, Тендерний комітет Замовника наголошує, що ним будуть розглянуті усі отримані в рамках відкритих торгів Тендерні пропозиції, за умови їх відповідності вимогам Закону та Тендерної документації.
Повідомляємо, що принцип відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель полягає та реалізується через оприлюднення документів які стосуються процедур закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу, та не вимагає від Замовника встановлення окремих вимог до Учасників процедур закупівель.
Крім того, на веб-порталі Уповноваженого органу зазначено, що портал prozorro.gov.ua є відкритим ресурсом, який пропонує доступ до всієї інформації з центральної бази даних про електронні тендерні торги, що були оголошені з 31 липня 2016 року. Дані Єдиної системи електронних закупівель є дозволеними для їх подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації.
Разом з тим, Тендерною документацією Замовника та Додатком 3 до неї передбачено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, її складові, порядок її надання, зазначено вимоги про її повноту та наведено зразок оформлення документу, який має містити запитувану Замовником інформацію.
Зважуючи на вищевикладене, наразі, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.
Що стосується другого питання. Ст. 5 Закону встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тендерною документацією передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з урахуванням ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Пропозиція надана Учасником -ФОП буде розглядатись як остаточна та додаткового нарахування ПДВ Замовником не буде здійснюватись.
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 16 вересня 2019 16:29
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:07
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, окрім цього, Законом визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Додатком 6 до тендерної документації передбачено, що «Учасник зобов’язаний надати підтвердження того, що програмне забезпечення, яке використовується у предметі закупівлі, є офіційним та ліцензійним продуктом компанії Microsoft. Підтвердження надається у формі гарантійного листа.»
Повідомляємо Вам, що Учасник несе персональну відповідальність за достовірність інформації, яку він надає в складі тендерної пропозиції. Тендерною документацією передбачено, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Крім цього, Тендерною документацією встановлено, що Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.
Зазначаємо, що Замовник не вимагає додаткових документів, окрім тих, що вказані в тендерній документації. При цьому, надання учасником документів, які не передбачені в умовах тендерної документації, - не є порушенням зі сторони Учасника.
Крім того, повідомляємо, що публічні закупівлі здійснюються, зокрема з дотриманням такого принципу як недискримінація учасників, відповідно до якого Замовник не повинен висувати такі технічні вимоги до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію.
Зважаючи на вищевикладене, на даному етапі Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо Вам за Ваше запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-001671-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 15 жовтня 2019 11:29
Дискваліфікація
Шановний Замовник! Вами вимагалось у складі пропозиції накладення КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЦП, а учасником ПП «ІТ+» накладе особистий підпис (незахищений), що не відповідає вимогам Замовника.
Відповідно до ст. 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги", який набув чинності з 07.11.2018 року, кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Інформація щодо зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки міститься у сертифікаті.
Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, що не відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).
Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ПП «ІТ+»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 16:48
Шановний Учаснику, Вашу вимогу до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ч.1 ст.14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч.1 ст.25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч.3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Згідно ст.5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. № 851-IV електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Відповідно до ст.6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003р. № 851-IV для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Статтею 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, окрім цього, Законом визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерною документацією встановлено, що Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису. Окрім цього, тендерною документацією передбачено, що Відповідно до п.5 Розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.
Що стосується застосування захищеного носія ключової інформації для забезпечення надійного зберігання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) ч.2 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017р. № 2155-VIII передбачено такий обов’язок лише для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності, державних реєстраторів, нотаріусів та інших суб’єктів, уповноважених державою на здійснення функцій державного реєстратора для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи. Крім того, такий обов’язок для перелічених вище суб’єктів під час здійснення ними повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи передбачено Порядком №749 від 19.09.2018р., затвердженого постановою Кабінету Міністрів України.
Тобто, для учасників закупівель, суб’єктів господарювання, обов’язку застосовувати захищений носій ключової інформації для забезпечення надійного зберігання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) ЗУ «Про електронні довірчі послуги» не передбачено, і це є їх правом, а не обов’язком.
Що стосується перевірки достовірності кваліфікованого електронного підпису (КЕП) - КЕП Переможця, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" код за ЄДРПОУ 38438918, є достовірним, цю інформацію можливо перевірити на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу, за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Замовником встановлено, що Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису.
Згідно з документами тендерної пропозиції, що були надані Учасником особою уповноваженою на подання та підпис тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" код за ЄДРПОУ 38438918 є директор Афанасьєв Євген Анатолійович, що підтверджується поданими в складі тендерної пропозиції Учасника рішенням власника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІТ+» №2 від 07 серпня 2017р. та наказом «Про початок виконання обов’язків директора ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІТ+» Афанасьєвим Євгеном Анатолійовичем №2 від 08 серпня 2017р., окрім цього, дана інформація підтверджується відомостями з ЄДРПОУ в графі «Прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи» де вказано, що Афанасьєв Євген Анатолійович є керівником з 08.08.2017р., згідно статуту.
Оскільки тендерна пропозиція Учасника у повній мірі відповідала вимогам встановленим Законом та Замовником, зокрема вимоги Замовника, щодо накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) було дотримано, тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+", код ЄДРПОУ – 38438918, та наміру укладення договору з ним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" 430 920,00
UAH з ПДВ
384 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 433 692,00
UAH з ПДВ
384 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 438 039,00
UAH з ПДВ
398 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 421 061,76
UAH з ПДВ
407 482,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 448 043,40
UAH з ПДВ
448 043,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 16:49
Електронний підпис
11 жовтня 2019 16:46
налоговая.pdf
10 жовтня 2019 15:42
Dovidka_19281509280900585459.pdf
04 жовтня 2019 17:48
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:14
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:03
1. Документи ІТ+.pdf
02 жовтня 2019 17:03
21. Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 17:03
4.2. А.договір 2.pdf
02 жовтня 2019 17:03
4.1. А.договір 1.pdf
02 жовтня 2019 17:03
22. Специфікація.pdf
02 жовтня 2019 17:03
4.3. Лист Відгук.pdf
02 жовтня 2019 17:03
11. Санкції.pdf
02 жовтня 2019 17:03
17. Довідка банк.pdf
02 жовтня 2019 17:03
6. СТ 17.pdf
02 жовтня 2019 17:03
5. Письмове пояснення.pdf
02 жовтня 2019 17:03
19. Гарантійний лист ПО.pdf
02 жовтня 2019 17:03
18. Довідка корупція.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 14:52
Електронний підпис
03 жовтня 2019 14:37
Витяг ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 14:37
Виписка.pdf
03 жовтня 2019 14:37
Document_USR_1005629226.rtf
03 жовтня 2019 14:37
Статут.pdf
03 жовтня 2019 14:37
Лист гарантія.pdf
03 жовтня 2019 14:37
Досвід виконання.pdf
03 жовтня 2019 14:37
Захист довкілля.pdf
03 жовтня 2019 14:37
Довідка Ст.17.pdf
03 жовтня 2019 14:37
Паспорт директора.pdf
03 жовтня 2019 14:37
Протокол №1.pdf
03 жовтня 2019 14:37
Наказ №1.pdf
03 жовтня 2019 14:37
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 19:34
Електронний підпис
01 жовтня 2019 19:33
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 19:32
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
01 жовтня 2019 19:32
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 14:01
Електронний підпис
03 жовтня 2019 14:00
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 14:00
Статут_30.08.2018.pdf
03 жовтня 2019 14:00
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 14:00
Протокол 83.pdf
03 жовтня 2019 14:00
Протокол 76.pdf
03 жовтня 2019 14:00
Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 14:00
Наказ Кобець.pdf
03 жовтня 2019 14:00
Наказ Гордусенко.pdf
03 жовтня 2019 14:00
Виписка 16.01.2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"
#38438918
Переможець 384 048,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 12:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"
#38438918
384 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 10:29
додаток 1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 10:25
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 09:54
Договір укладений
21 жовтня 2019 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення допущеної описки у тексті Додатку №1
Номер договору про закупівлю: 65/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 384 048,00
UAH (в тому числі ПДВ 64 008,00 UAH)