Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Офісні меблі» код 39130000-2 за ДК 021:2015 (Меблі для офісу)
Очікувана вартість
176 100,00 UAH
UA-2019-09-13-001667-a ● f92a6d55083f4f8d85cf3c532a3ed7a8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент транспортної інфраструктри виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 37405284 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київ обл., Київ, вул. Леонтовича, 6 |
Контактна особа: |
Альперович Людмила Миколаївна 380442026305 tender.dti@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 19:30 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 11:02 |
Очікувана вартість: | 176 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 880,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
зазначено в документації на проведення допорогової закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 штуки
«Офісні меблі» код 39130000-2 за ДК 021:2015 (Меблі для офісу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, місто Київ, Київ, вул. Леонтовича, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2019
—
07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 16:53 |
документація на меблі для офісу 13.09.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 16 вересня 2019 10:21
Дата відповіді: 17 вересня 2019 13:04
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Замовник допускає до участі в закупівлі не платників ПВД та розглядатиме його пропозицію як остаточну за результатами аукціону в системі.
Замовник допускає до участі в закупівлі не платників ПВД та розглядатиме його пропозицію як остаточну за результатами аукціону в системі.
меблі
Дата подання: 16 вересня 2019 10:47
Дата відповіді: 17 вересня 2019 13:03
Добрий день. В технічному завданні написано МДФ ламінована чи можна замінити на ДСП ламінована?
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Просимо Вас уважно переглянути технічну специфікацію до тендеру, в якій вказано, що меблі мають бути виготовлені з ДСП горіх темний, 18 мм товщиною та МДФ ламінована.
Просимо Вас уважно переглянути технічну специфікацію до тендеру, в якій вказано, що меблі мають бути виготовлені з ДСП горіх темний, 18 мм товщиною та МДФ ламінована.
технічні характеристики товару
Дата подання: 17 вересня 2019 10:16
Дата відповіді: 17 вересня 2019 13:03
Доброго дня! Матеріал МДФ для фасадних деталей, чи повністю весь виріб, включаючи полиці, царги та невидимі деталі?
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше запитання повідомляємо наступне.
МДФ має бути використано для задніх стінок шаф та нижніх частин висувних шухляд. Всі інші деталі мають бути зроблені з матеріалу ДСП товщиною 18 мм.
МДФ має бути використано для задніх стінок шаф та нижніх частин висувних шухляд. Всі інші деталі мають бути зроблені з матеріалу ДСП товщиною 18 мм.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ
" #3021211918 |
Переможець |
138 970,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 18:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
догові № 32 від 27.09.2019.pdf | укладений |
30 вересня 2019 10:59
|