Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

витратні матеріали для принтера Epson L566
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-09-13-001638-a e014d9b39dc64673bb8fa78c59eb0a08
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Булах Ганна Володимирівна

380445157665 schule248@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 248 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03871971
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул.М.Закревського, буд.45-Б
Контактна особа: Булах Ганна Володимирівна
380445157665
schule248@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 21:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 15:10
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


витратні матеріали для принтера Epson L566
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 набір
витратні матеріали для принтера Epson L566
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, місто Київ, Київ, вул.М.Закревського, буд.45-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30192112-9 — Чорнила для друкарського обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 10:22
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Вимоги до товару чітко прописані в технічних характеристиках оголошення. 2.Ми розглядаємо всіх учасників відповідно цін, які заявлені у пропозиціях у системі Прозорро після аукціону.
Запитання
Дата подання: 16 вересня 2019 10:38
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:10
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет діє в рамках чинного законодавства. До розгляду допускаються пропозиції, які відповідають вимогам зазначеним у тендерній документації.
Запитання
Дата подання: 16 вересня 2019 10:44
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:10
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет діє в рамках чинного законодавства. До розгляду допускаються пропозиції, які відповідають вимогам зазначеним у тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 4 544,72
UAH з ПДВ
4 349,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 4 900,00
UAH з ПДВ
4 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тимошенко Тетяна Олександрівна 5 592,00
UAH з ПДВ
5 592,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 16:32
Документ_ЄДР_1005715893.zip
17 вересня 2019 16:32
сертификация_С_20180101.pdf
17 вересня 2019 16:32
Довідка.pdf
17 вересня 2019 16:32
Довідка захист довкілля.pdf
17 вересня 2019 16:32
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
17 вересня 2019 16:32
Documeynt_BOM.zip
17 вересня 2019 16:32
PPIP.zip

Публічні документи

17 вересня 2019 20:35
Довідка підписант.pdf
17 вересня 2019 20:35
Згода на обробку данних.pdf
17 вересня 2019 20:35
Паспорт+ІПН завірені.pdf
17 вересня 2019 20:35
Завірені установчі.pdf
17 вересня 2019 20:35
Відомість про компанію.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 12:54
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:51
EPSON Висновок.PDF
17 вересня 2019 12:51
Лист -гарантія ст. 17.pdf
17 вересня 2019 12:51
Код.pdf
17 вересня 2019 12:51
Повноваження підпису.pdf
17 вересня 2019 12:51
Паспорт.pdf
17 вересня 2019 12:51
Інформація про учасника.pdf
17 вересня 2019 12:51
гарантійний лист.pdf
17 вересня 2019 12:51
Витяг.pdf
17 вересня 2019 12:51
Витяг платника податків.pdf
17 вересня 2019 12:50
Цінова Тимошенко.pdf
17 вересня 2019 12:50
Персональны дані.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

ФОП Тимошенко Тетяна Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
Переможець 4 349,92
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 17:08

Документи

20 вересня 2019 17:08
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
4 349,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2019 17:08
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 47.pdf укладений
01 жовтня 2019 16:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 349,92
UAH