Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова паливні соснові
Очікувана вартість
378 900,00 UAH
UA-2019-09-13-001580-b 70722757f88542889339413334403bbc
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Шевченко

+380442050506 y.shevchenko@artek.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Код ЄДРПОУ: 16502790
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Контактна особа: Юлія Шевченко
+380442050506
y.shevchenko@artek.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 14:27
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 14:27
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 13:44
Очікувана вартість: 378 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 метр кубічний
Дрова паливні соснові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м. Київ, Житомирське шосе, 17-й км
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - власні кошти Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-001580-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕД", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 16 жовтня 2019 19:42
Роз'яснення причин відхилення тендерної пропозиції
В ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено: "У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель." У зв'язку з вищенаведеним просимо зазначити конкретні підстави відхилення, з поясненням причин і зазначенням конкретних порушень, допущених учасников ТОВ "ТЕД"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2019 11:06
Учасником – Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕД» (код – 42940293) у складі своєї тендерної пропозиції не надано:
- письмове підтвердження від установи банку (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.);
- довідку про транспортні засоби учасника, якими буде здійснюватися поставка товару;
- підтверджуючих документів щодо користування (копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою), зокрема, на офісне приміщення (м. Київ, вул. Тургенєвська, 70-72, комп’ютер та бензопили;
- довідку (в довільній формі) щодо прийнятності запропонованого товару та його відповідності технічним вимогам Замовника (надано Довідку про якісні, технічні та кількісні характеристики товару від 30 вересня 2019 року № 8).
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001580-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТЕД", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 28 жовтня 2019 16:20
Оскарження переможця
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" (далі – Замовник) було проведено закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Дрова паливні соснові), Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-13-001580-b.
У закупівлі прийняли участь три учасники:
1. ФОП БРАСЛАВСЬКА ОКСАНА ВАСИЛІВНА
2. ТОВ "ТЕД"
3. ТОВ "ПЕК "Енергія"
За результатами аукціону, що відбувся 1-го жовтня 2019 о 14:11, пропозицію учасника ФОП БРАСЛАВСЬКА ОКСАНА ВАСИЛІВНА було визнано найбільш економічно вигідною пропозицією по закупівлі UA-2019-09-13-001580-b.
Замовником було відхиллено пропозицію ФОП БРАСЛАВСЬКА ОКСАНА ВАСИЛІВНА, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник перейшов до розгляду наступного учасника, ТОВ «ТЕД», якого також було відхиллено.
Після відхилення учасників, що було зазначено вище, Замовник перейшов до оцінки учасника ТОВ "ПЕК "Енергія", якого визначив переможцем по закупівлі UA-2019-09-13-001580-b.
Учасник, а саме ТОВ «ТЕД», категорично не погоджується з рішенням Замовника про визнання ТОВ "ПЕК "Енергія" (далі – Учасник) переможцем відкритих торгів по закупівлі UA-2019-09-13-001580-b, з таких підстав:
1. Відповідно до вимог тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: документом, що підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) Учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.
Учасником у складі своєї пропозиції подано оригінал Протоколу №1 Загальних зборів учасників ТОВ «Паливна енергетична компанія «Енергія» на якому міститься позначка «З оригіналом згідно».
Згідно з Вимогами до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 позначка «З оригіналом згідно» міститься на копіях документів.
Отже, учасником подано документ, оформлення якого суперечить вимогам чинного законодавства.
2. Згідно з вимогами тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: копія Статуту (зі змінами у разі наявності) чи іншого документу (опис з кодом, необхідним для доступу до електронних документів).
Учасником у складі своєї пропозиції надано Статут, кожна сторінка якого прикріплена окремим файлом, сторінки з 1 по 17 та 19 є завіреними копіями відповідно до вимог тендерної документації. Однак, сторінка 18 є оригіналом на якому міститься позначка «З оригіналом згідно».
Згідно з Вимогами до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 позначка «З оригіналом згідно» міститься на копіях документів.
Отже, учасником подано документ, оформлення якого суперечить вимогам чинного законодавства.
3. Відповідно до вимог тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) Учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.
Учасником у складі своєї пропозиції надано оригінал наказу на призначення, що суперечить вимогам тендерної документації, оскільки Замовником було встановлено вимогу щодо надання копії наказу на призначення.
4. Згідно з вимогами тендерної документації Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, та повинні надати: лист (довідка) в довільній формі щодо контактних даних учасника (з зазначенням реквізитів Учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон, обслуговуючий банк).
Учасником у складі своєї пропозиції було надано лист щодо контактних даних учасників у якому не було зазначено поштової адреси та відсутні відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон, обслуговуючий банк), що категорично суперечить вимогам тендерної документації.
5. Відповідно до вимог тендерної документації Термін дії договорів, що подаються у складі тендерної пропозиції повинен бути достатнім для виконання зобов’язань учасника у разі перемоги в торгах.
На виконання вимог тендерної документації учасником було подано Договір №04-07/17 з ТОВ «ТЕХ БУД ОРЕНДА» термін дії якого закінчився 31.12.2017 року, що категорично суперечить вимогам тендерної документації.
Вказані обставини ставлять під сумнів можливості Учасника щодо поставки товару по договору у зв’язку з відсутністю у нього необхідно транспорту для перевезення та ставлять під Загрозу інтереси Замовника, оскільки він вірогідно залишиться без поставленого товару.
6. Згідно з вимогами тендерної документації Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, та повинні надати: копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ).
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав оригінал витягу з реєстру платників ПДВ, що категорично суперечить вимогам тендерної документації, оскільки Замовник вимагав копію витягу з реєстру платників ПДВ.

Враховуючи усе зазначене вище, можна дійти висновку, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ «ТЕД» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Так, ТОВ «ТЕД», виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Дрова паливні соснові) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-13-001580-b.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання ТОВ "ПЕК "Енергія" переможцем відкритих торгів по закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Дрова паливні соснові) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-13-001580-b.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

28 жовтня 2019 16:20
скарга артек.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БРАСЛАВСЬКА ОКСАНА ВАСИЛІВНА 354 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 357 000,00
UAH з ПДВ
353 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЕК "Енергія" 378 000,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 10:40
Електронний підпис
30 вересня 2019 10:38
12 Витяг ЄДР Браславська.pdf
30 вересня 2019 10:38
10 копія паспорта та ІПН.pdf
30 вересня 2019 10:38
9 Договір.pdf
30 вересня 2019 10:37
6 МТЗ Браславська.pdf
30 вересня 2019 10:36
4 ст. 17.pdf
30 вересня 2019 10:36
3 Технічні вимоги.pdf
30 вересня 2019 10:36
2 Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2019 10:35
1 Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 12:58
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:57
ТЕД 4473.pdf.p7s
30 вересня 2019 12:57
ТЕД 4473.pdf (1).p7s
30 вересня 2019 12:57
ТЕД 4473.pdf
30 вересня 2019 12:57
Лісорубний квиток.pdf
30 вересня 2019 12:57
Копія Статуту.pdf
30 вересня 2019 12:57
Копія опису.pdf
30 вересня 2019 12:57
Копія витягу.pdf
30 вересня 2019 12:57
Копія витягу ПДВ.pdf
30 вересня 2019 12:57
Копія виписки.pdf
30 вересня 2019 12:57
договір 43 від 05.07.2019 .pdf
30 вересня 2019 12:57
Довідка - стаття 17.pdf
30 вересня 2019 12:57
Довідка - працівники.pdf
30 вересня 2019 12:57
Довідка - МТБ.pdf
30 вересня 2019 12:57
Відгук - Городня.pdf
30 вересня 2019 12:57
Витяг від 10.08.pdf
30 вересня 2019 12:57
кв нн 2 . от 07.08.rtf
30 вересня 2019 12:57
квит нн № 3 от 25.07.19.rtf

Публічні документи

30 вересня 2019 12:14
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:00
Довіреність 30.09.2019.pdf
30 вересня 2019 12:00
пропозиція.pdf
30 вересня 2019 11:30
Гарантія.7z
30 вересня 2019 11:30
формальні помилки.PDF
30 вересня 2019 11:30
умови тд.PDF
30 вересня 2019 11:30
тех. завдання.pdf
30 вересня 2019 11:30
проект дог6.pdf
30 вересня 2019 11:30
проект дог5.pdf
30 вересня 2019 11:30
проект дог4.pdf
30 вересня 2019 11:30
дог.трансп.засоби.4.pdf
30 вересня 2019 11:30
дог.трансп.засоби.3.pdf
30 вересня 2019 11:30
дог.трансп.засоби.2.pdf
30 вересня 2019 11:30
прийнятність товару.PDF
30 вересня 2019 11:30
дог.трансп.засоби.1.pdf
30 вересня 2019 11:30
походження.PDF
30 вересня 2019 11:30
стаття17-2.pdf
30 вересня 2019 11:30
дог.площ.3.pdf
30 вересня 2019 11:30
стаття17-1.pdf
30 вересня 2019 11:30
дог.площ.2.pdf
30 вересня 2019 11:30
стаття17.довідка.pdf
30 вересня 2019 11:30
дог.площ.1.pdf
30 вересня 2019 11:30
довідка.трансп.засоби.pdf
30 вересня 2019 11:30
захист довкілля.PDF
30 вересня 2019 11:30
лист-згода.pdf
30 вересня 2019 11:30
кваліфікація_ мтб.pdf
30 вересня 2019 11:30
лист-гарантія.pdf
30 вересня 2019 11:30
істотні умови.PDF
30 вересня 2019 11:30
лист стосовно ПДВ.PDF
30 вересня 2019 11:30
квитанція.pdf
30 вересня 2019 11:30
витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2019 11:30
контактні дані.pdf
30 вересня 2019 11:30
податкова накладна.pdf
30 вересня 2019 11:30
Протокол.PDF
30 вересня 2019 11:30
Наказ.PDF
30 вересня 2019 11:30
Відгук.pdf
30 вересня 2019 11:30
Статут19.PDF
30 вересня 2019 11:30
аналог.дог.довідка.pdf
30 вересня 2019 11:30
Статут18.PDF
30 вересня 2019 11:30
аналог.дог.вн.pdf
30 вересня 2019 11:30
Статут17.PDF
30 вересня 2019 11:30
аналог.дог.4.pdf
30 вересня 2019 11:30
Статут16.PDF
30 вересня 2019 11:30
аналог.дог.3.pdf
30 вересня 2019 11:30
аналог.дог.2.pdf
30 вересня 2019 11:30
Статут15.PDF
30 вересня 2019 11:30
Статут14.PDF
30 вересня 2019 11:30
аналог.дог.1.pdf
30 вересня 2019 11:30
Статут13.PDF
30 вересня 2019 11:30
витрати.pdf
30 вересня 2019 11:30
Статут12.PDF
30 вересня 2019 11:29
Статут11.PDF
30 вересня 2019 11:29
Статут10.PDF
30 вересня 2019 11:29
проект дог3.pdf
30 вересня 2019 11:29
Статут9.PDF
30 вересня 2019 11:29
проект дог2.pdf
30 вересня 2019 11:29
Статут8.PDF
30 вересня 2019 11:29
проект дог1.pdf
30 вересня 2019 11:29
Статут7.PDF
30 вересня 2019 11:29
Статут6.PDF
30 вересня 2019 11:29
Статут5.PDF
30 вересня 2019 11:29
Статут4.PDF
30 вересня 2019 11:29
Статут3.PDF
30 вересня 2019 11:29
Статут2.PDF
30 вересня 2019 11:29
Статут1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БРАСЛАВСЬКА ОКСАНА ВАСИЛІВНА

ТОВ "ТЕД"

ТОВ "ПЕК "Енергія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БРАСЛАВСЬКА ОКСАНА ВАСИЛІВНА
#2645821129
Відхилено 320 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 14:37
ТОВ "ТЕД"
#42940293
Відхилено 353 500,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:37
ТОВ "ПЕК "Енергія"
#41430495
Переможець 378 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕК "Енергія"
#41430495
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 13:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:58
ДУ 1 до договору 328 від 05.11.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:03
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 10:56
Договір 328.pdf укладений
06 листопада 2019 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 328/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 195 804,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 634,00 UAH)