Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
3 380,00 UAH
UA-2019-09-13-001524-b 2af7c4b3bd9b4015a04e76220cdbdbfa
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рибчук Ірина

+380675832315 br-mradaek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БУРШТИНСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04357466
Вебсайт: http://burshtyn-rada.if.gov.ua/
Місцезнаходження: 77111, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Бурштин, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 4
Контактна особа: Рибчук Ірина
+380675832315
br-mradaek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 16:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 16:03
Початок аукціону: 18 вересня 2019 11:09
Очікувана вартість: 3 380,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Бюджет закупівлі остаточний та не може бути збільшений
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару придбання комп'ютерної техніки Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 14:21
ТЗ Картридж, флешка (2) (2).PDF
13 вересня 2019 14:21
ТЗ Оргтехніка зем..PDF
13 вересня 2019 14:21
Договір ТИПОВИЙ (товар).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 16 вересня 2019 09:21
Дата відповіді: 16 вересня 2019 12:02
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так.
2. так.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:05
Дата відповіді: 16 вересня 2019 14:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Ні. Не допускаємо: комплектуючі потрібні до уже наявного обладнання.
- У наступних закупівлях врахуємо Ваші зауваження.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-001524-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 24 вересня 2019 09:29
Про коректировку протоколу дисквалыфыкацыъ
Шановний Замовнику.! 1. Звертаю увагу на те що у протоколі не вказані конкретні порушення в моїй ціновій пропозиції. Прошу їх чітко вказати. 2. Вами невірно вказана сума по тендеру і що потрібні оригінальні картриджі. Оригінальні картриджі за 700 грн не бувають. Ціна любого оригінального картриджу не може бути меньше 1200 грн. Це легко перевіряється на сайті Розетки або https://hotline.ua. Маю сумнів, що учасник якого обрали переможцем запропонує оригінальні картриджі, скоріш всього це підробка. Тому рекомендую перевіряти картриджі користуючись інформацією з сайту https://www.cartsale.ru/kak-otlichit-originalnye-kartridzhi-canon. А також з сайту виробника.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" 979,54
UAH
979,54
UAH
Документи
ФОП "ХАРІВ ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ" 2 960,00
UAH
2 960,00
UAH
Документи
ТОВ Прогрес-Сервіс ІФ 3 000,00
UAH
3 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 12:42
Document_EDR_1004664457_20181116.zip
17 вересня 2019 12:42
сертификация_С_20180101.pdf
17 вересня 2019 12:42
Довідка.pdf
17 вересня 2019 12:42
Documeynt_BOM.zip

Публічні документи

17 вересня 2019 11:51
Пропозиція.pdf
17 вересня 2019 11:51
Копія устон. документів.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 09:02
Наказ про призначення 84.pdf
17 вересня 2019 09:02
Документи з печаткою.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "ХАРІВ ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ"

ТОВ Прогрес-Сервіс ІФ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#1974306055
Відхилено 979,54
UAH
23 вересня 2019 14:04
ФОП "ХАРІВ ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ"
#3114410275
Переможець 2 960,00
UAH
24 вересня 2019 08:49

Документи

23 вересня 2019 14:04
Обгрунтування.docx

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХАРІВ ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ"
#3114410275
2 960,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 588.PDF укладений
10 жовтня 2019 16:27
Договір 587.PDF укладений
10 жовтня 2019 16:27