Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: пров. Олександра Бестужева, 22 у Подільському районі м. Києва
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2019-09-13-001471-a 77decc02cb8c425eb1b85f07ea24e470
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карягін Павло

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 12:22
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: пров. Олександра Бестужева, 22 у Подільському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: пров. Олександра Бестужева, 22 у Подільському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех.завдання
Дата подання: 14 вересня 2019 08:56
Дата відповіді: 16 вересня 2019 10:38
Добрий день! Надайте будь ласка дефектний акт,для уточнення обсягів робіт, розміри і схеми вікон, а також , яким вимогам повинні відповідати віконні конструкції.
Відповідь: Металопластикові вікна повинні відповідати наступним характеристикам: профіль 5-ти камерний з монтажною товщиною 70 мм, Відповідно до Змін №І до ДСТУ Б В.2.6.-15:2011 армуючий метал повинен бути по всьому периметру вікна, номінальна товщина армуючоrо профілю для конструкцій стандартних розмірів має бути не менше 1,5 мм, склопакети товщиною не менше 40мм, опір теплопередачі 0,76 м2 · К/Вт).
Дефектний акт додано

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-001471-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс", Код ЄДРПОУ:34146385
Дата подання: 02 жовтня 2019 17:16
вимога на скасування рішення замовника !
вимога на скасування рішення замовника !
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2019 13:50
Розглянувши скаргу/вимогу від 02.10.2019 Ідентифікатор № UA-2019-09-13-001471-a.b1 про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" (Код ЄДРПОУ: 34146385) (надалі – Учасник) процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація «6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: пров. Олександра Бестужева, 22 у Подільському районі м. Києва» (далі – Закупівля), КП «Київжитлоспецексплуатація» повідомляє наступне:
Закупівля проводилась на підставі наказу ДП «Прозоро № 10 від 19.03.2019 (зі змінами) (надалі – Наказ).
В даному випадку відбір постачальника (виконавця робіт) здійснювався шляхом застосування електронної системи закупівель (надалі – ЕСЗ).
Згідно абз. 2 п. 11 Наказу документи Замовника із інформацією щодо переможця закупівлі та/або відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції завантажуються ним в ЕСЗ окремими файлами.
Під час проведення даної процедури закупівлі пропозиції для участі у аукціоні подали 2 учасника.
Під час оцінки пропозицій учасників даної закупівлі КП «Київжитлоспецексплуатація» дотримувалось наступних принципів: недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінка всіх пропозицій.

Пропозицію 1-го учасника було відхилено у зв’язку з недотриманням вимог Оголошення Замовника, розміщених в ЕСЗ, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «Атлант Плюс» на момент проведення Аукціону (23.09.2019 12:22) та оцінки його пропозиції (30.09.2019 р. об 15-00) не відповідав кваліфікаційним вимогам КП «Київжитлоспецексплуатація», а саме:
- Відповідно інформації викладеної у Довідці про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт за даним предметом закупівлі від 18.09.2019 № 155/7 (файл у ЕСЗ Тендерна документація 1.PDF) у штаті Учасника працює штукатур Мальцев В.А. Але відповідно до інформації розміщеної Учасником у складі пропозиції (файл у ЕСЗ Тендерна документація 3.PDF) Цивільно-правова угода № 20 від 01.09.2019 заключена між ТзОВ «Атлант-Плюс» та Мальцер В.А.
- Відповідно інформації викладеної у Довідці про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації по спеціальностям, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт за даним предметом закупівлі від 18.09.2019 № 155/7 (файл у ЕСЗ Тендерна документація 1.PDF) у штаті Учасника працює інженер кошторисник Потапчук Н.І. Але відповідно до інформації розміщеної Учасником у складі пропозиції (файл у ЕСЗ Тендерна документація 3.PDF) згідно наказу № 17 від 19.07.2019 Потапчук Н.І. прийнято на роботу на посаду кошторисника.
У зв’язку з вище наданою інформацією пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Атлант Плюс» було відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Дана закупівля проводиться з метою відбору постачальника (виконавця робіт) шляхом застосування ЕСЗ із обов’язковим виконанням вимог згідно Оголошення Замовника.
Додатково повідомляємо, що порядок проведення даної закупівлі не регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), що в свою чергу несе за собою непоширення норм цього Закону під час проведення такої допорогової закупівлі.
Процедурами закупівель, які регламентовані Законом, є відкриті торги, переговорна процедура та конкурентний діалог.

Документи подані скаржником

02 жовтня 2019 17:12
вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" 294 437,78
UAH з ПДВ
294 437,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ольта-Трейд 298 693,90
UAH з ПДВ
298 693,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ 307 999,62
UAH з ПДВ
307 999,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 12:22
Аналогічний договір.PDF
20 вересня 2019 12:20
Тендерна документація 3.PDF
20 вересня 2019 12:20
Тендерна документація 2.PDF
20 вересня 2019 12:20
Тендерна документація 1.PDF
20 вересня 2019 12:20
Статут з описом.pdf
20 вересня 2019 12:20
Ліцензія.PDF
20 вересня 2019 12:20
Довідка.PDF
20 вересня 2019 12:20
Витяг реєстру ПДВ.PDF
20 вересня 2019 12:20
Витяг з ЄДР.PDF
20 вересня 2019 12:20
54.imd

Публічні документи

19 вересня 2019 15:44
Бестужева 22.rar

Публічні документи

20 вересня 2019 11:35
ВИТЯГ з ЄДР юросіб 10 09 2019.pdf
20 вересня 2019 11:35
Довідка ДФС до 28 09 19 р.pdf
20 вересня 2019 11:35
Сертифікат на фарбу.pdf
20 вересня 2019 11:34
СЕС профіль WDS.pdf
20 вересня 2019 11:34
СЕС Г І ПСОВІ вяжучі.pdf
20 вересня 2019 11:34
СЕС ГРУНТОВКИ.pdf
20 вересня 2019 11:34
С Е С на ВІКОННИЙ БЛОК WDS.pdf
20 вересня 2019 11:34
ДОВІДКА МВС 15 09 2019.pdf
20 вересня 2019 11:34
Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
20 вересня 2019 11:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 вересня 2019 11:34
Протоколи з ОП ТБ ПБ.pdf
20 вересня 2019 11:34
Посвідчення з ОП та ТБ.pdf
20 вересня 2019 11:34
Штатно-посадовий розпис.pdf
20 вересня 2019 11:33
БУХОБЛІК 2 ОБЛАДНАННЯ.pdf
20 вересня 2019 11:33
ДОГОВІР ОРЕНДИ ОФІСА.pdf
20 вересня 2019 11:33
Довідки БАНКУ 18 09 2019.pdf
20 вересня 2019 11:33
квітанція фінзвіт 2018.pdf
20 вересня 2019 11:33
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ 2018 р.pdf
20 вересня 2019 11:33
СТАТУТ НОВИЙ 2019.pdf
20 вересня 2019 11:33
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"

ТОВ Ольта-Трейд

ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"
#34146385
Відхилено 294 437,78
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 16:12
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
Переможець 298 693,90
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 16:13

Документи

01 жовтня 2019 16:12
Рішення № 374.pdf

Документи

01 жовтня 2019 16:13
Рішення № 375.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ольта-Трейд
#36386727
298 693,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2019 16:13
Рішення № 375.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 1 ТОВ ОЛЬТА ТРЕЙД ( ПРОВ.О. БЕСТУЖЕВА, 22) ВІКНА (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 19:05
Дог. ТОВ ОЛЬТА-ТРЕЙД пров. О. Бестужева, 22 заміна вікон.pdf укладений
18 жовтня 2019 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фактичних обсягів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/Б-ОБ22-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 297 720,77
UAH (в тому числі ПДВ 49 620,13 UAH)