Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери у комплекті
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-09-13-001414-b eb5908057e754fcd895dc5fba4b197a0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Мартинюк

+380995074582 valyamtmo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КІВЕРЦІВСЬКЕ РАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КІВЕРЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38856054
Місцезнаходження: 45201, Україна , Волинська обл., м. Ківерці, вул. Філатова, буд. 6
Контактна особа: Ірина Мартинюк
+380995074582
valyamtmo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 11:33
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Персональні комп'ютери у комплекті (Кошти місцевого бюджету(сеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45201, Україна, Волинська область, м. Ківерці, вул.Філатова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 14 вересня 2019 11:46
Дата відповіді: 17 вересня 2019 10:02
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми вказали в оголошенні всі ті технічні характеристики ,які нам потрібні для провадження нашої медичної діяльності, тому учасника-переможця будемо порівнювати з нашими вимогами.Системні блоки на базі процесора AMD нам не підходять,так як по програмі МІС використовується процесор який ми вказали.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:07
Дата відповіді: 17 вересня 2019 10:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Запропонований учасником товар обов'язково повинен відповідати усім наведеним у додатку№1 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам. В даному випадку ми не розглядатимемо аналоги і еквіваленти товару з технічних причин.Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ,здійснюється на загальних умовах.Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає,в тому числі і неплатників податків.Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Невінський Олег Миколайович 197 880,00
UAH з ПДВ
186 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 198 936,00
UAH з ПДВ
186 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 12:52
СЕС Philips.pdf
23 вересня 2019 12:52
Повідомлення.PDF
23 вересня 2019 12:52
Комерційна пропозиція.pdf
23 вересня 2019 12:52
Документи.pdf
23 вересня 2019 12:52
Довідки-листи.pdf
23 вересня 2019 12:52
Декларація Philips.pdf
23 вересня 2019 12:52
Гарантійний лист.pdf
23 вересня 2019 12:52
Витяг.pdf
23 вересня 2019 12:52
Аналогічні.pdf
23 вересня 2019 12:52
Автор.-лист.pdf
23 вересня 2019 12:52
Проект договору.pdf
23 вересня 2019 12:52
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 14:43
Пропозиція.pdf
20 вересня 2019 14:43
Гарантійний лист.pdf
20 вересня 2019 14:43
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
20 вересня 2019 14:43
виробник комп’ютерів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Невінський Олег Миколайович

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Невінський Олег Миколайович
#2457100016
Переможець 186 790,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 15:24

Документи

25 вересня 2019 15:23
Пртокол №37.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Невінський Олег Миколайович
#2457100016
186 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2019 15:23
Пртокол №37.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 186790,00.pdf укладений
02 жовтня 2019 10:16