Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтери)
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-09-13-001370-a e451695ac2fd4510b91f9d3c27d9bd0f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Галина

+380973182948 sloboda@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 38782790
Вебсайт: http://vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Соборна, 50
Контактна особа: Слободянюк Галина
+380973182948
sloboda@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 13:12
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Принтер Canon i- SENSYS MF421dw
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  29 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Принтер Canon i-SENSYS LBP212dw
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  29 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 15:22
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 11:59
Дата відповіді: 16 вересня 2019 14:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З метою прозорості закупівлі товарів за бюджетні кошти та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказів ДП «ПРОЗОРО» №10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р. Департаментом соціальної політики Вінницької міської ради було оголошено закупівлю за предметом: код ДК 021:2015 - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Принтери) через електронний майданчик «SmartTender» (оголошення UA-2019-09-13-001370-а).
Повідомляємо, що подати пропозицію може будь-який учасник зареєстрований у системі за допомогою авторизованого електронного майданчика. Пропозиція повинна відповідати вимогам замовника зазначеним в оголошенні. Замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу цінову пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
Також, повідомляємо Вас про те, що Департамент соціальної політики Вінницької міської ради має намір, через проведення тендерних процедур здійснити закупівлю конкретної моделі вказаної в документації.
Запитання
Дата подання: 16 вересня 2019 12:26
Дата відповіді: 16 вересня 2019 14:51
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019р. передбачено, що учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників визначеного замовником.
Також, повідомляємо Вас про те, що Департамент соціальної політики Вінницької міської ради має намір, через проведення тендерних процедур здійснити закупівлю конкретної моделі вказаної в документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 19 770,00
UAH з ПДВ
19 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЦІЄВСЬКИЙ ВАДИМ СТАНІСЛАВОВИЧ 21 950,00
UAH з ПДВ
21 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЦІЄВСЬКИЙ ВАДИМ СТАНІСЛАВОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 19 770,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 17:12
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЦІЄВСЬКИЙ ВАДИМ СТАНІСЛАВОВИЧ
#2670603577
Переможець 21 950,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:01

Документи

24 вересня 2019 17:12
Протокол.pdf

Документи

25 вересня 2019 16:01
Інформація.pdf
25 вересня 2019 16:01
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЦІЄВСЬКИЙ ВАДИМ СТАНІСЛАВОВИЧ
#2670603577
21 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2019 16:01
Інформація.pdf
25 вересня 2019 16:01
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:35
Договір.pdf укладений
04 жовтня 2019 16:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 950,00
UAH