Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Склянки,підсклянники
Очікувана вартість
1 169 970,00 UAH
UA-2019-09-13-001297-b 8617977e4cb0421d85d24f50451ef387
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 169 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Склянка для чаю 250 мм - 147 500 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
147500 шт
Склянка для чаю 250 мм (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 13:32
ТД_675-19_Склянки,підсклянники.doc
13 вересня 2019 13:32
Оголошення_.doc
13 вересня 2019 13:32
договір.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВІТОНС" 1 035 450,00
UAH з ПДВ
1 035 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 17:23
Цінова пропозиція з ЄЦП.pdf
30 вересня 2019 17:23
ПП з ЄЦП.pdf.p7s
30 вересня 2019 17:23
ПП з ЄЦП.pdf
30 вересня 2019 17:23
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2019 17:23
Гарантия c ецп.zip
30 вересня 2019 17:23
ПП.pdf
30 вересня 2019 17:23
Кваліфікаційна частина.pdf
30 вересня 2019 17:23
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВІТОНС"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 вересня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій