Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пробірки та наконечники лабораторні
Очікувана вартість
103 800,00 UAH
UA-2019-09-13-001285-a ● 1910eb890b144df5af9802b403e2034c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4 |
Код ЄДРПОУ: | 30212155 |
Вебсайт: | http://clinik4health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Шитікова Анна Анатоліївна 0508725849 ecsolom17@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 13:46 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 13:46 |
Очікувана вартість: | 103 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 038,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 упаковка
Пробірка типу «Епендорф» 2,0 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43761 — Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD
24 упаковка
Пробірка 5,0мл у комплекті з кришкою-пробкою.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 46238 — Стерильна пробірка
37000 штуки
Пробірки центрифужні з поділками 10мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43761 — Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD
10 упаковка
Наконечник 50- 1000 мкл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 16822 — Наконечник піпетки
45 упаковка
Наконечник 2- 200 мкл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 15:36 |
Оголошення про проведення закупівлі -пробірки та наконечники для КДЛ 103800.doc |
13 вересня 2019 15:02 |
проект договору (поставки) с колонтитулом.doc |
13 вересня 2019 15:02 |
Додаток до Оголошення (Цінова пропозиція).doc |
13 вересня 2019 15:36 |
Оголошення про проведення закупівлі -пробірки та наконечники для КДЛ 103800.doc
|
||
13 вересня 2019 15:02 |
проект договору (поставки) с колонтитулом.doc
|
||
13 вересня 2019 15:02 |
Додаток до Оголошення (Цінова пропозиція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 16 вересня 2019 13:47
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:02
Шановний замовнику!
Для якого дозатору використовується Наконечник 50 - 1000 мкл?
Відповідь: Добрий день! Для імунологічних, біохімічних лабораторних досліджень.
Уточнення
Дата подання: 18 вересня 2019 09:22
Дата відповіді: 18 вересня 2019 09:59
Добрий день. Позиція № 5.Наконечник 2- 200 мкл (1000шт в уп.) Nuova Aptaca SRL (Італія- вам потрібен тип Гілсон чи Епіндорф? До якого саме дозатора потрібні накінечники?
Відповідь: Добрий день! Нам підійдуть будь-які наконечники. Для імунологічних, біохімічних лабораторних досліджень.
запитання
Дата подання: 18 вересня 2019 10:40
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:56
Замовнику, уточніть, ТИП накінечника, що Вам потрібен до Вашого ДОЗАТОРА? є два типи Gilson та Ependorf. Який тип підходить до Ваших дозаторів, щоб проводити аналізи різні.
Відповідь: Доброго дня! Нам підійдуть як тип Gilson так і тип Ependorf.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001285-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МИХАЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2277215324
Дата подання: 16 вересня 2019 14:02
Невиправдані обмеження конкуренції
Шановний Замовнику!
Чому Ви штучно обмежуєте конкурентність закупівлі вказуючи конкретну торгову марку? Це закупівля на 103000 гривень. Суттєва сума. А ви вказуєте виробника, торгову марку та пишете "аналогів не пропонувати".
Такий підхід був би виправданий з унікальною продукцією типу частин до аналізаторів, а не з наконечниками для дозаторів чи пробірками.
Вимагаю внести в закупівлю зміни та усунути:
1) найменування виробника "Nuova Aptaca SRL (Італія)" з переліку технічних вимог
2) фразу "аналоги не пропонувати" з переліку технічних вимог
Інакше залишаю за собою право звернути увагу моніторингових організацій на дану закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Чому Ви штучно обмежуєте конкурентність закупівлі вказуючи конкретну торгову марку? Це закупівля на 103000 гривень. Суттєва сума. А ви вказуєте виробника, торгову марку та пишете "аналогів не пропонувати".
Такий підхід був би виправданий з унікальною продукцією типу частин до аналізаторів, а не з наконечниками для дозаторів чи пробірками.
Вимагаю внести в закупівлю зміни та усунути:
1) найменування виробника "Nuova Aptaca SRL (Італія)" з переліку технічних вимог
2) фразу "аналоги не пропонувати" з переліку технічних вимог
Інакше залишаю за собою право звернути увагу моніторингових організацій на дану закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2019 11:34
Відсутність підстав
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. У разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, застосовується “Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі””, яка затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10.
Вважаємо за необхідне підкреслити, що замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару його властивостях, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
В оголошеній закупівлі замовником була передбачена закупівля конкретних пробірок та наконечників без пропонування еквівалентів, що не суперечить чиним інструкціям про порядок проведення допорогових закупівель.
Водночас повідомляємо вам, що за питанням щодо законності вимоги замовника не пропонувати еквівалент при проведенні допорогової закупівлі ви можете звернутися за роз’ясненнями в ДП «Прозоро».
Вважаємо за необхідне підкреслити, що замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару його властивостях, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
В оголошеній закупівлі замовником була передбачена закупівля конкретних пробірок та наконечників без пропонування еквівалентів, що не суперечить чиним інструкціям про порядок проведення допорогових закупівель.
Водночас повідомляємо вам, що за питанням щодо законності вимоги замовника не пропонувати еквівалент при проведенні допорогової закупівлі ви можете звернутися за роз’ясненнями в ДП «Прозоро».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001285-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МИХАЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2277215324
Дата подання: 18 вересня 2019 13:04
Дискримінаційні вимоги тендеру та небажання Замовника їх усунути
Шановний Замовнику!
У Вашій відповіді на мою вимогу відсутні будь-які аргументі стосовно рішення про закупівлю лише одного виробника та небажання розглядати аналоги.
Фактично, Ваша відповідь на вимогу пояснює що ви так робите не тому що у Вас є для цього аргументи, а тому що просто можете так і ніхто нічого не може з цим зробити на допороговій закупівлі.
Ви наголошуєте, що "замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару його властивостях, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам".
Це справедливо, проте при умові, що Ви встановлюєте вимоги щодо технічних характеристик товару. Є безліч постачальників які можуть відповідати технічним характеристикам які встановлені Вами в даній закупівлі. Проте торгова марка / виробник - не технічна характеристика. Тому відповідати вимозі щодо виробника зможе лише один виробник.
Оголошена Вами закупівля за суттю є прямою купівлею товару певного виробника, через офіційного дистрибьютора даного товару в Україні, гарантійний лист котрого Ви вимагаєте. Це нівелює будь-яку можливість конкуренції та економії. Навіть саму можливість ознайомлення з іншими виробниками та товарами це усуває.
В умовах того, що в цілому система державних закупівель "Прозорро" діє задля оптимізації видатків бюджету та максимальної економії, ви нехтуєте цими принципами.
Тому я вимагаю ще раз:
1) Приберіть будь-ласка назву виробника товару.
2) В разі необхідності додайте додаткові технічні характеристики, щоб бути впевненими що пропозиції що їм відповідають точно підійдуть.
Розгорнути
Згорнути
У Вашій відповіді на мою вимогу відсутні будь-які аргументі стосовно рішення про закупівлю лише одного виробника та небажання розглядати аналоги.
Фактично, Ваша відповідь на вимогу пояснює що ви так робите не тому що у Вас є для цього аргументи, а тому що просто можете так і ніхто нічого не може з цим зробити на допороговій закупівлі.
Ви наголошуєте, що "замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару його властивостях, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам".
Це справедливо, проте при умові, що Ви встановлюєте вимоги щодо технічних характеристик товару. Є безліч постачальників які можуть відповідати технічним характеристикам які встановлені Вами в даній закупівлі. Проте торгова марка / виробник - не технічна характеристика. Тому відповідати вимозі щодо виробника зможе лише один виробник.
Оголошена Вами закупівля за суттю є прямою купівлею товару певного виробника, через офіційного дистрибьютора даного товару в Україні, гарантійний лист котрого Ви вимагаєте. Це нівелює будь-яку можливість конкуренції та економії. Навіть саму можливість ознайомлення з іншими виробниками та товарами це усуває.
В умовах того, що в цілому система державних закупівель "Прозорро" діє задля оптимізації видатків бюджету та максимальної економії, ви нехтуєте цими принципами.
Тому я вимагаю ще раз:
1) Приберіть будь-ласка назву виробника товару.
2) В разі необхідності додайте додаткові технічні характеристики, щоб бути впевненими що пропозиції що їм відповідають точно підійдуть.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2019 16:54
Не задоволена
Шановний Учаснику! Зміст Вашої вимоги свідчить про намагання підмінити законне право Замовника обирати предмет закупівлі і його характеристик та виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушення до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. Ще раз звертаємо Вашу увагу, що замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару його властивостях, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Замовник зазначив саме ті пробірки та накоечники, які необхідно придбати виходячи з потреб установи, і зазначивши назву цих виробів не порушив жодну норму чинного законодавства. А що стосується економії бюджетних коштів, то наголошуємо, що саме з такою метою і проводиться ця закупівля. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до вимог, які були встановлені замовником.
Щодо зазначеної вимоги надати гарантійний лист від виробника або його представника, то така вимога була висунута з метою забезпечення постачання контрафактної або фальсифікованої продукції.
Тому тендерний комітет не вбачає підстав для перегляду і зміни оголошення про закупівлю.
Замовник зазначив саме ті пробірки та накоечники, які необхідно придбати виходячи з потреб установи, і зазначивши назву цих виробів не порушив жодну норму чинного законодавства. А що стосується економії бюджетних коштів, то наголошуємо, що саме з такою метою і проводиться ця закупівля. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до вимог, які були встановлені замовником.
Щодо зазначеної вимоги надати гарантійний лист від виробника або його представника, то така вимога була висунута з метою забезпечення постачання контрафактної або фальсифікованої продукції.
Тому тендерний комітет не вбачає підстав для перегляду і зміни оголошення про закупівлю.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДК-ПОЛТАВА" #30668404 |
Відхилено |
70 477,04
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 10:01
|
КРОЛЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #1928910691 |
Переможець |
103 040,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Пробірки та наконечники лабораторні 103040.PDF | укладений |
26 вересня 2019 15:12
|