Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пробірки та наконечники лабораторні
Очікувана вартість
103 800,00 UAH
UA-2019-09-13-001285-a 1910eb890b144df5af9802b403e2034c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шитікова Анна Анатоліївна

0508725849 ecsolom17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4
Код ЄДРПОУ: 30212155
Вебсайт: http://clinik4health.kiev.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київська обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Контактна особа: Шитікова Анна Анатоліївна
0508725849
ecsolom17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 13:46
Початок аукціону: 23 вересня 2019 13:46
Очікувана вартість: 103 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 038,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 упаковка
Пробірка типу «Епендорф» 2,0 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43761 — Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD
24 упаковка
Пробірка 5,0мл у комплекті з кришкою-пробкою.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 46238 — Стерильна пробірка
37000 штуки
Пробірки центрифужні з поділками 10мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43761 — Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD
10 упаковка
Наконечник 50- 1000 мкл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 16822 — Наконечник піпетки
45 упаковка
Наконечник 2- 200 мкл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 16 вересня 2019 13:47
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:02
Шановний замовнику! Для якого дозатору використовується Наконечник 50 - 1000 мкл?
Відповідь: Добрий день! Для імунологічних, біохімічних лабораторних досліджень.
Уточнення
Дата подання: 18 вересня 2019 09:22
Дата відповіді: 18 вересня 2019 09:59
Добрий день. Позиція № 5.Наконечник 2- 200 мкл (1000шт в уп.) Nuova Aptaca SRL (Італія- вам потрібен тип Гілсон чи Епіндорф? До якого саме дозатора потрібні накінечники?
Відповідь: Добрий день! Нам підійдуть будь-які наконечники. Для імунологічних, біохімічних лабораторних досліджень.
запитання
Дата подання: 18 вересня 2019 10:40
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:56
Замовнику, уточніть, ТИП накінечника, що Вам потрібен до Вашого ДОЗАТОРА? є два типи Gilson та Ependorf. Який тип підходить до Ваших дозаторів, щоб проводити аналізи різні.
Відповідь: Доброго дня! Нам підійдуть як тип Gilson так і тип Ependorf.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-001285-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МИХАЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2277215324
Дата подання: 16 вересня 2019 14:02
Невиправдані обмеження конкуренції
Шановний Замовнику!

Чому Ви штучно обмежуєте конкурентність закупівлі вказуючи конкретну торгову марку? Це закупівля на 103000 гривень. Суттєва сума. А ви вказуєте виробника, торгову марку та пишете "аналогів не пропонувати".
Такий підхід був би виправданий з унікальною продукцією типу частин до аналізаторів, а не з наконечниками для дозаторів чи пробірками.

Вимагаю внести в закупівлю зміни та усунути:
1) найменування виробника "Nuova Aptaca SRL (Італія)" з переліку технічних вимог
2) фразу "аналоги не пропонувати" з переліку технічних вимог

Інакше залишаю за собою право звернути увагу моніторингових організацій на дану закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2019 11:34
Відсутність підстав
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. У разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, застосовується “Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі””, яка затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10.
Вважаємо за необхідне підкреслити, що замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару його властивостях, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
В оголошеній закупівлі замовником була передбачена закупівля конкретних пробірок та наконечників без пропонування еквівалентів, що не суперечить чиним інструкціям про порядок проведення допорогових закупівель.
Водночас повідомляємо вам, що за питанням щодо законності вимоги замовника не пропонувати еквівалент при проведенні допорогової закупівлі ви можете звернутися за роз’ясненнями в ДП «Прозоро».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001285-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МИХАЙЛЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2277215324
Дата подання: 18 вересня 2019 13:04
Дискримінаційні вимоги тендеру та небажання Замовника їх усунути
Шановний Замовнику!

У Вашій відповіді на мою вимогу відсутні будь-які аргументі стосовно рішення про закупівлю лише одного виробника та небажання розглядати аналоги.
Фактично, Ваша відповідь на вимогу пояснює що ви так робите не тому що у Вас є для цього аргументи, а тому що просто можете так і ніхто нічого не може з цим зробити на допороговій закупівлі.
Ви наголошуєте, що "замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару його властивостях, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам".
Це справедливо, проте при умові, що Ви встановлюєте вимоги щодо технічних характеристик товару. Є безліч постачальників які можуть відповідати технічним характеристикам які встановлені Вами в даній закупівлі. Проте торгова марка / виробник - не технічна характеристика. Тому відповідати вимозі щодо виробника зможе лише один виробник.
Оголошена Вами закупівля за суттю є прямою купівлею товару певного виробника, через офіційного дистрибьютора даного товару в Україні, гарантійний лист котрого Ви вимагаєте. Це нівелює будь-яку можливість конкуренції та економії. Навіть саму можливість ознайомлення з іншими виробниками та товарами це усуває.
В умовах того, що в цілому система державних закупівель "Прозорро" діє задля оптимізації видатків бюджету та максимальної економії, ви нехтуєте цими принципами.
Тому я вимагаю ще раз:
1) Приберіть будь-ласка назву виробника товару.
2) В разі необхідності додайте додаткові технічні характеристики, щоб бути впевненими що пропозиції що їм відповідають точно підійдуть.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2019 16:54
Не задоволена
Шановний Учаснику! Зміст Вашої вимоги свідчить про намагання підмінити законне право Замовника обирати предмет закупівлі і його характеристик та виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушення до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. Ще раз звертаємо Вашу увагу, що замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару його властивостях, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Замовник зазначив саме ті пробірки та накоечники, які необхідно придбати виходячи з потреб установи, і зазначивши назву цих виробів не порушив жодну норму чинного законодавства. А що стосується економії бюджетних коштів, то наголошуємо, що саме з такою метою і проводиться ця закупівля. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до вимог, які були встановлені замовником.
Щодо зазначеної вимоги надати гарантійний лист від виробника або його представника, то така вимога була висунута з метою забезпечення постачання контрафактної або фальсифікованої продукції.
Тому тендерний комітет не вбачає підстав для перегляду і зміни оголошення про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДК-ПОЛТАВА" 70 477,04
UAH з ПДВ
70 477,04
UAH з ПДВ
Документи
КРОЛЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 103 040,00
UAH з ПДВ
103 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 13:52
Електронний підпис
20 вересня 2019 13:46
Сертификат Теспро.pdf
20 вересня 2019 13:46
п.2Сертифікат .2.pdf
20 вересня 2019 13:46
п.2 Сертификат).pdf
20 вересня 2019 13:46
п.2додаток до декл.pdf
20 вересня 2019 13:46
п.2Декларація .pdf
20 вересня 2019 13:46
Деклар 2.pdf
20 вересня 2019 13:46
ВІКТЕР 20.09-4.pdf
20 вересня 2019 13:46
Цінова П.pdf
20 вересня 2019 13:46
теспро.pdf
20 вересня 2019 13:46
Протокол.pdf
20 вересня 2019 13:46
Порівняльна таб.pdf
20 вересня 2019 13:46
Договор.pdf
20 вересня 2019 13:46
Довідка з ЄДР.pdf
20 вересня 2019 13:46
Витяг 20.09.19.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 20:14
Цінова пропозиція.jpg
19 вересня 2019 20:14
Сертифікати.pdf
19 вересня 2019 20:14
Витяг.pdf
19 вересня 2019 20:14
Гарантія постачання.pdf
19 вересня 2019 20:14
Dovidka_19255708020160768017.pdf
19 вересня 2019 20:14
Документ Кроленко ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДК-ПОЛТАВА"

КРОЛЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДК-ПОЛТАВА"
#30668404
Відхилено 70 477,04
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 10:01
КРОЛЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#1928910691
Переможець 103 040,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 11:16

Документи

24 вересня 2019 10:01
194-Пр.PDF

Документи

24 вересня 2019 11:16
195-Пр.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КРОЛЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#1928910691
103 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2019 11:16
195-Пр.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Пробірки та наконечники лабораторні 103040.PDF укладений
26 вересня 2019 15:12