Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2019-09-13-001186-a d757a47437da435e8562d14a80a1d8a5
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дядчук Катерина Федорівна

380445639645
380971731653
tcsodarn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 33882032
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Вербицького, 9-І
Контактна особа: Дядчук Катерина Федорівна
380445639645,380971731653
tcsodarn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 15:01
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Сидіння, стільці та супутні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вербицького, 9-і
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін постачання.
Дата подання: 16 вересня 2019 10:11
Дата відповіді: 16 вересня 2019 11:51
Доброго дня, чи можливо збільшити термін постачання?
Відповідь: Так, можливо
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:04
Дата відповіді: 16 вересня 2019 12:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваші запитання надаємо наступні відповіді: 1) Оголошенням до закупівлі в характеристиках предмета закупівлі чітко зазначена бажана торгова марка або її аналог (еквівалент); 2) Оголошенням до закупівлі Додатком № 3 Формою цінової пропозиції передбачено зазначення найменування предмету закупівлі, що передбачає назву та марку, інакше не можливо здійснити оцінку запропонованого товару; 3) До закупівлі допускаються Учасники будь-якої форми власності. Сума комерційної пропозиції, яка приймає участь в аукціоні є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" 31 998,00
UAH з ПДВ
31 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"
#41525633
Відхилено 31 998,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:43

Документи

18 вересня 2019 16:43
Протокол № 69.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій