Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УкрНДІгаз 19Р-062_45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція газової котельні адміністративної будівлі (інв. №330012000366) за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 130, роботи "під ключ")
Очікувана вартість
6 147 298,88 UAH
UA-2019-09-13-001177-b ● 50ed319308ea4db594bf4f061afe8946
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії "УкрНДІгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 00158764 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 61010, Україна , Харківська обл., м. Харків, Гімназійна набережна, 20 |
Контактна особа: |
Сергій Жуковський +380506909286 zhukovskyi@ndigas.com.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 6 147 298,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122 945,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція газової котельні адміністративної будівлі (інв. №330012000366) за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 130, роботи "під ключ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція газової котельні адміністративної будівлі (інв. №330012000366) за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 130, роботи "під ключ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за постачання устаткування здійснюється протягом 60(шістдесяти) календарних днів після підписання Акту приймання-передачі устаткування. Оплата за роботи здійснюється протягом 60(шістдесяти) календарних днів після підписання Актів приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 14:28 |
Оголошення_062.xlsx |
13 вересня 2019 14:28 |
Додаток 7 Опитувальник (юридичної особи).xls |
13 вересня 2019 14:28 |
Додаток 8 Опитувальник (фіз. особи).xlsx |
13 вересня 2019 14:28 |
DPZ_19Р-062.docx |
13 вересня 2019 14:28 |
Додаток 6 Розрахунок приведеної вартості_послуги.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо пропозиції еквіваленту
Дата подання: 16 вересня 2019 16:26
Дата відповіді: 17 вересня 2019 08:17
в документації замовника визначено тип та виробника устаткування (зокрема опалювальних котлів). разом з цим в тексті тендерної документації замовника відсутня інформація про можливість застсування еквівалентного устаткування та комплектуючих. за таких вимог значно звужується коло можливих учасників та порушується вимога Закону України про Державні закупівлі щодо недискримінації.
Враховуючи викладене вище просимо повідомити, чи будуть допущені до оцінки пропозиції які будуть враховувати застосування еквівалентного устаткування та комплектуючих.
у разі якщо використання еквівалентного устаткування допускається просимо повідомити які документи необхідно надати для підтвердження того що запропоноване устаткування є еквівалентом
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля проводиться відповідно до вимог робочого проекту будівництва котельної для нашої організації, який пройшов погодження у відповідних інстанціях, тому застосування еквівалентів неможливо. Відповідно до положень законодавства, порушення Закону України про Державні закупівлі - відсутні.
якість та документи, що її підтверджують.
Дата подання: 17 вересня 2019 10:28
Дата відповіді: 17 вересня 2019 10:49
Доброго дня.
сертифікат якості або паспорт надається виробником на вже виготовлену продукцію тому може бути наданий лише на етапі постачання.
просимо роз'яснити чи вимагає Замовник надання сертифікатів якості/паспортів на устаткування на етапі подачі пропозицій чи ці документи мають бути надані на етапі постачання.
дякуємо.
Відповідь: Уточніть де в вимогах по кваліфікації вимагаються дані документи. В "Кваліфікаційних критеріях та інших вимогах до учасників процедур закупівель,
вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників процедур закупівель встановленим критеріям та вимогам" така вимога не зазначена.
вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників процедур закупівель встановленим критеріям та вимогам" така вимога не зазначена.
Про якість
Дата подання: 17 вересня 2019 10:53
Дата відповіді: 17 вересня 2019 11:15
Вимога зазначена в специфікації на устаткування
Відповідь: Шановні панове, для грунтовної відповіді просимо надавати розширене запитання або телефонувати за вказаними телефонами!
Якщо мається на увазі Додаток 2 до документації процедури закупівлі "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОСНОВНІ УМОВИ, ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ" і в ньому - Вимоги до якості та гарантія на продукцію:
Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, діючим на території України ГОСТ, ДСТУ, ТУ, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджуватись сертифікатом якості/паспортом з відміткою ОТК виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при поставці товару.
Це вимога на момент постачання та встановлення устаткування.
Якщо мається на увазі Додаток 2 до документації процедури закупівлі "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОСНОВНІ УМОВИ, ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ" і в ньому - Вимоги до якості та гарантія на продукцію:
Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, діючим на території України ГОСТ, ДСТУ, ТУ, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджуватись сертифікатом якості/паспортом з відміткою ОТК виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при поставці товару.
Це вимога на момент постачання та встановлення устаткування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" |
5 577 033,81
UAH з ПДВ
|
5 577 033,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО "ФОРА" У ФОРМІ ТОВ |
6 141 282,00
UAH з ПДВ
|
6 141 282,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Инженерная компания БАРСА" |
6 147 290,00
UAH з ПДВ
|
6 147 290,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Слобожанщина-Интерм" |
6 147 298,88
UAH з ПДВ
|
6 147 298,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" #39794298 |
Переможець |
5 577 033,81
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Звіт_062 від 08.11.2019.xlsx | укладений |
08 листопада 2019 16:52
|
Договір_1.pdf | укладений |
08 листопада 2019 16:52
|
Договір_2.pdf | укладений |
08 листопада 2019 16:51
|
Договір_3.pdf | укладений |
08 листопада 2019 16:51
|