Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УкрНДІгаз 19Р-062_45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція газової котельні адміністративної будівлі (інв. №330012000366) за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 130, роботи "під ключ")
Очікувана вартість
6 147 298,88 UAH
UA-2019-09-13-001177-b 50ed319308ea4db594bf4f061afe8946
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сергій Жуковський

+380506909286 zhukovskyi@ndigas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії "УкрНДІгаз"
Код ЄДРПОУ: 00158764
Вебсайт: http://ugv.com.ua
Місцезнаходження: 61010, Україна , Харківська обл., м. Харків, Гімназійна набережна, 20
Контактна особа: Сергій Жуковський
+380506909286
zhukovskyi@ndigas.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 15:10
Очікувана вартість: 6 147 298,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 122 945,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція газової котельні адміністративної будівлі (інв. №330012000366) за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 130, роботи "під ключ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція газової котельні адміністративної будівлі (інв. №330012000366) за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 130, роботи "під ключ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за постачання устаткування здійснюється протягом 60(шістдесяти) календарних днів після підписання Акту приймання-передачі устаткування. Оплата за роботи здійснюється протягом 60(шістдесяти) календарних днів після підписання Актів приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо пропозиції еквіваленту
Дата подання: 16 вересня 2019 16:26
Дата відповіді: 17 вересня 2019 08:17
в документації замовника визначено тип та виробника устаткування (зокрема опалювальних котлів). разом з цим в тексті тендерної документації замовника відсутня інформація про можливість застсування еквівалентного устаткування та комплектуючих. за таких вимог значно звужується коло можливих учасників та порушується вимога Закону України про Державні закупівлі щодо недискримінації. Враховуючи викладене вище просимо повідомити, чи будуть допущені до оцінки пропозиції які будуть враховувати застосування еквівалентного устаткування та комплектуючих. у разі якщо використання еквівалентного устаткування допускається просимо повідомити які документи необхідно надати для підтвердження того що запропоноване устаткування є еквівалентом
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля проводиться відповідно до вимог робочого проекту будівництва котельної для нашої організації, який пройшов погодження у відповідних інстанціях, тому застосування еквівалентів неможливо. Відповідно до положень законодавства, порушення Закону України про Державні закупівлі - відсутні.
якість та документи, що її підтверджують.
Дата подання: 17 вересня 2019 10:28
Дата відповіді: 17 вересня 2019 10:49
Доброго дня. сертифікат якості або паспорт надається виробником на вже виготовлену продукцію тому може бути наданий лише на етапі постачання. просимо роз'яснити чи вимагає Замовник надання сертифікатів якості/паспортів на устаткування на етапі подачі пропозицій чи ці документи мають бути надані на етапі постачання. дякуємо.
Відповідь: Уточніть де в вимогах по кваліфікації вимагаються дані документи. В "Кваліфікаційних критеріях та інших вимогах до учасників процедур закупівель,
вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників процедур закупівель встановленим критеріям та вимогам" така вимога не зазначена.
Про якість
Дата подання: 17 вересня 2019 10:53
Дата відповіді: 17 вересня 2019 11:15
Вимога зазначена в специфікації на устаткування
Відповідь: Шановні панове, для грунтовної відповіді просимо надавати розширене запитання або телефонувати за вказаними телефонами!
Якщо мається на увазі Додаток 2 до документації процедури закупівлі "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОСНОВНІ УМОВИ, ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ" і в ньому - Вимоги до якості та гарантія на продукцію:
Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, діючим на території України ГОСТ, ДСТУ, ТУ, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджуватись сертифікатом якості/паспортом з відміткою ОТК виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при поставці товару.
Це вимога на момент постачання та встановлення устаткування.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" 5 577 033,81
UAH з ПДВ
5 577 033,81
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО "ФОРА" У ФОРМІ ТОВ 6 141 282,00
UAH з ПДВ
6 141 282,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Инженерная компания БАРСА" 6 147 290,00
UAH з ПДВ
6 147 290,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Слобожанщина-Интерм" 6 147 298,88
UAH з ПДВ
6 147 298,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 16:43
Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2019 16:43
Устав ИК Барса.pdf
26 вересня 2019 16:43
Опитувальник.pdf
26 вересня 2019 16:43
Наказ_директор.pdf
26 вересня 2019 16:43
лицензия с додатком.pdf
26 вересня 2019 16:43
Дозвил.pdf
26 вересня 2019 16:43
Выписка гос.регистрации.pdf
26 вересня 2019 16:43
Витяг НДС.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 13:31
Технічні критерії.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП"

ПІДПРИЄМСТВО "ФОРА" У ФОРМІ ТОВ

ТОВ "Инженерная компания БАРСА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Слобожанщина-Интерм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП"
#39794298
Переможець 5 577 033,81
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 09:57

Документи

18 жовтня 2019 09:56
Акцепт_062_18.10.2019.xls

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП"
#39794298
5 577 033,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2019 09:56
Акцепт_062_18.10.2019.xls

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт_062 від 08.11.2019.xlsx укладений
08 листопада 2019 16:52
Договір_1.pdf укладений
08 листопада 2019 16:52
Договір_2.pdf укладений
08 листопада 2019 16:51
Договір_3.pdf укладений
08 листопада 2019 16:51