Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УСПЕНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ САРАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25814560 |
Місцезнаходження: | 68242, Україна , Одеська обл., Саратський р-н, с. Успенівка, вул. Кишинівська, буд. 69 |
Контактна особа: |
Алла Михайлівна Соколова +380988160650 uspenivskazos@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 12:39 |
Очікувана вартість: | 290 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
(Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 16:10 |
Перелік змін внесених до тендерної документації для учасників.docx | |
18 вересня 2019 16:10 |
тдвугілля-виправлено.doc | |
13 вересня 2019 12:48 |
ТД вугілля.doc |
18 вересня 2019 16:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 вересня 2019 16:10 |
Перелік змін внесених до тендерної документації для учасників.docx
|
|||
18 вересня 2019 16:10 |
тдвугілля-виправлено.doc
|
|||
13 вересня 2019 12:48 |
ТД вугілля.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-28-000057 ● 5018031cf5b6434987859e875d08a19c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2019 09:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
28.10.2019 Одеса № 378
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 28.10.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 28.10.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.10.2019 № 378
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
13. UA-2019-09-13-001125-b 13.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-29 16:52:56
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 28.10.2019 № 378 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо», яка проводиться Успенівською загальноосвітньою школою I-III ступенів Саратської районної ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2019-09-13-001125-b).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-13-001125-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 5 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано рішення загальних зборів учасників ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» від 05.12.2018 № 2, яким призначено на посаду директора Чміля Родіона Олександровича та на якому справжність підпису не засвідчена нотаріально відповідно до вимог пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» (протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2019 № 6) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11.10.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-31 14:42:08
пояснення на запит замовнику на пояснення від 2019-10-29 16:52:56 про дотримання чинного законодавства при проведенні закупівлі
УСПЕНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ САРАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає пояснення на запит замовнику на пояснення
від 2019-10-29 16:52:56
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 5 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано рішення загальних зборів учасників ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» від 05.12.2018 № 2, яким призначено на посаду директора Чміля Родіона Олександровича та на якому справжність підпису не засвідчена нотаріально відповідно до вимог пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» (протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2019 № 6) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11.10.2019).
Пояснення:
Згідно ч.5 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надати Копії документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання договору (виписка з протоколу засновників про призначення, рішення, наказ, довіреність та інші.) Вимоги надати нотаріальні копії замовником не висувалося. Тобто в цій частині учасник ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги частини 3 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» щодо нотаріального засвідчення підпису Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі стосуються процедури проведення реєстраційних дій та порядку надання необхідного пакету документів державному реєстратору. Учасник (уповноважений орган управління) який здійснює господарську діяльність згідно діючого наразі законодавства не повинен завіряти свою підпис нотаріально для надання такого документу іншим установам чи за місцем вимоги, окрім державного реєстратора для здійснення реєстраційних дій у визначених Законом випадках.
З огляду на вищезазначене, Замовником не було порушено законодавства про публічні закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" |
235 972,00
UAH з ПДВ
|
197 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" |
238 480,00
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" |
249 480,00
UAH з ПДВ
|
249 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" |
290 488,00
UAH з ПДВ
|
290 488,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" #30514975 |
Відхилено |
197 999,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 15:51
|
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" #41280662 |
Відхилено |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 10:24
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" #39343817 |
Переможець |
249 480,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 13:59
|
угода №2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2019 11:08
|
додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2019 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2019 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2019 15:36
|
договір (4) (3).pdf | укладений |
22 жовтня 2019 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у відповідності до ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 22/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на підставі п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 22/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |