Тверде паливо
Очікувана вартість
290 500,00 UAH
UA-2019-09-13-001125-b 7e4aa48745304808ab2ac374132fb569
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: УСПЕНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ САРАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25814560
Місцезнаходження замовника: 68242, Україна , Одеська обл., Саратський р-н, с. Успенівка, вул. Кишинівська, буд. 69
Контактна особа замовника: Алла Михайлівна Соколова
+380988160650
uspenivskazos@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:39
Очікувана вартість: 290 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 тонни
Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки АМ (13-25))
(Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68242, Україна, Одеська область, с. Успенівка, вул. Кишинівська, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість вугілля
Дата подання: 17 вересня 2019 16:06
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:20
В додатку №4 до тендерної документації кількість вугілля вказується 36 т., а в загальних положеннях 44т. Вкажіть правильну кількість товару, що закуповується.
Відповідь: Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-28-000057 ● 5018031cf5b6434987859e875d08a19c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-29 09:54:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
28.10.2019 Одеса № 378

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 28.10.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 28.10.2019

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.10.2019 № 378
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
13. UA-2019-09-13-001125-b 13.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-29 16:52:56

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 28.10.2019 № 378 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо», яка проводиться Успенівською загальноосвітньою школою I-III ступенів Саратської районної ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2019-09-13-001125-b).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-13-001125-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 5 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано рішення загальних зборів учасників ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» від 05.12.2018 № 2, яким призначено на посаду директора Чміля Родіона Олександровича та на якому справжність підпису не засвідчена нотаріально відповідно до вимог пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» (протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2019 № 6) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11.10.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-31 14:42:08

пояснення на запит замовнику на пояснення від 2019-10-29 16:52:56 про дотримання чинного законодавства при проведенні закупівлі

УСПЕНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ САРАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає пояснення на запит замовнику на пояснення
від 2019-10-29 16:52:56

1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 5 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано рішення загальних зборів учасників ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» від 05.12.2018 № 2, яким призначено на посаду директора Чміля Родіона Олександровича та на якому справжність підпису не засвідчена нотаріально відповідно до вимог пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»?

З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» (протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2019 № 6) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11.10.2019).


Пояснення:
Згідно ч.5 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надати Копії документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання договору (виписка з протоколу засновників про призначення, рішення, наказ, довіреність та інші.) Вимоги надати нотаріальні копії замовником не висувалося. Тобто в цій частині учасник ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги частини 3 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» щодо нотаріального засвідчення підпису Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі стосуються процедури проведення реєстраційних дій та порядку надання необхідного пакету документів державному реєстратору. Учасник (уповноважений орган управління) який здійснює господарську діяльність згідно діючого наразі законодавства не повинен завіряти свою підпис нотаріально для надання такого документу іншим установам чи за місцем вимоги, окрім державного реєстратора для здійснення реєстраційних дій у визначених Законом випадках.


З огляду на вищезазначене, Замовником не було порушено законодавства про публічні закупівлі.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УСПЕНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ САРАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 25814560, Україна, Саратський р-н, с. Успенівка, вул. Кишинівська, буд. 69
  2. Інформація про предмет закупівлі: Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки АМ (13-25)) (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету), 290500UAH, 09110000-3, ДК021, 44, тонни
  3. Інформація про оприлюднення: 7e4aa48745304808ab2ac374132fb569, 2019-09-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 29 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Успенівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Саратської районної ради Одеської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 13.09.2018, тендерну пропозицію, протоколів засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерних пропозицій, поданих на участь у процедурі відкритих торгів від 07.10.2019 № 4 та від 11.10.2019 № 5, протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів закупівлі від 11.10.2019 № 6, повідомлення про намір укладення договору від 11.10.2019, оприлюднення інформації про укладений договір (22.10.2019), укладений договір від 22.10.2019 № 22/10, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 31.10.2019. За результатами аукціону ціна пропозиції приватного акціонерного товариства «Виробниче об’єднання «Облпаливо» (далі – ПРАТ «ВО «Облпаливо») є найнижчою. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 07.10.2019 № 4 тендерна пропозиція ПРАТ «ВО «Облпаливо» не відповідає умовам ТД. Прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «НТК-ТРЕЙД ЛТД» (далі – ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД»). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 11.10.2019 № 5 тендерна пропозиція ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» не відповідає умовам ТД. Прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Теплоенергосервіс» (далі – ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс») За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» тендерним комітетом прийнято рішення щодо її відповідності кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначено переможцем відкритих торгів (протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2019 № 6). Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 11.10.2019 року та укладено договір від 22.10.2019 № 22/10. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до пункту 5 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання договору (виписка з протоколу засновників про призначення, рішення, наказ, довіреність та інші). Згідно рішення загальних зборів учасників ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» від 05.12.2018 № 2, що надано учасником ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» у складі тендерної пропозиції, у порядку денному визначено питання щодо зміни директора та юридичної адреси (місцезнаходження) ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс». Так, загальними зборами учасників прийнято рішення про звільнення з посади директора Прояви Андрія Михайловича та призначення на посаду директора Чміля Родіона Олександровича, а також зміни юридичної адреси (місцезнаходження) ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс». Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» установчим документом товариства є статут. Згідно пункту 10.1. Статуту ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс», який затверджено рішенням загальних зборів учасників № 1 від 05.11.2018 (далі – Статут) та надано учасником ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» у складі тендерної пропозиції, органами управління Товариством і контролю є Загальні збори учасників, Директор. Пунктом 11.1. Статуту визначено, що в Товаристві діє одноособовий виконавчий орган – Директор Товариства. Відповідно до пункту 11.3. Статуту до компетенції виконавчого органу Товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та наглядової ради Товариства (у разі утворення), зокрема виконавчий орган, у тому числі – розпоряджається майном та грошовими коштами Товариства, укладає договори, контракти, видає довіреності та ін. Частиною 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» визначено перелік відомостей про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – Єдиному державному реєстрі) серед яких, у тому числі - місцезнаходження юридичної особи та відомості про керівника юридичної особи. Відповідно до пункту 1 наказу Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 р. за № 1500/29630 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 29 серпня 2018 року № 2824/5) затверджено форму заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у переліку змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі та підлягають державній реєстрації передбачено, у тому числі - зміну місцезнаходження юридичної особи та зміну керівника або відомостей про керівника юридичної особи. Нормою частини 4 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» визначено, що для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, подаються документи, серед яких: заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі та примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру. Згідно абзацу 1 пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству. Так, відповідно до абзацу 2 пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державна реєстрація базується на основних принципах, у тому числі - обов’язковості державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі. Отже, на порушення пункту 5 Додатку 2 до ТД та норм чинного законодавства учасником надано рішення загальних зборів учасників ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» від 05.12.2018 № 2 про зміну директора та юридичної адреси (місцезнаходження) ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс», яким прийнято рішення про призначення на посаду директора Чміля Родіона Олександровича та зміну юридичної адреси (місцезнаходження) ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс», на якому справжність підпису не засвідчена нотаріально. Так, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 29.10.2019. Надане пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 31.10.2019 не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» вимогам ТД та нормам чинного законодавства. Згідно вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» як таку, що не відповідає умовам ТД.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладення договору - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 235 972,00
UAH з ПДВ
197 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 238 480,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" 249 480,00
UAH з ПДВ
249 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 290 488,00
UAH з ПДВ
290 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 10:20
sign.p7s
27 вересня 2019 10:18
42.Згода з помилки.pdf
27 вересня 2019 10:18
39.Технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 10:18
35.Сертеф якості АМ 13-25.pdf
27 вересня 2019 10:18
29.Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.9.Копія протокол 21.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.8Копия виписка 21.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.7копия протокол 1-16.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.6Копия Протокол 01.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.5копия протокол 2.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.4.копия 2 13.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.3.Копія наказу.pdf
27 вересня 2019 10:18
26. копія протоколу 11.pdf
27 вересня 2019 10:18
24.Копія паспорту та коду.pdf
27 вересня 2019 10:18
23.Стататут.pdf
27 вересня 2019 10:18
23.2КОПІЯ СТАТУТУТУ.pdf
27 вересня 2019 10:18
17.5копія Цуркан.pdf
27 вересня 2019 10:18
21.Копії ТТН.pdf
27 вересня 2019 10:18
17.4копія Цуркан.pdf
27 вересня 2019 10:18
21.Копії ТТН Іванівка.pdf
27 вересня 2019 10:18
17.3копія Лукьянов.pdf
27 вересня 2019 10:18
21.Видаткова накладна.pdf
27 вересня 2019 10:18
20.1ВІдгук.pdf
27 вересня 2019 10:18
17.1копія Нікора.pdf
27 вересня 2019 10:18
16.Довідка працівники.pdf
27 вересня 2019 10:18
19.1Копія аналог договір.pdf
27 вересня 2019 10:18
14.Копія склад Сарата.pdf
27 вересня 2019 10:18
13.Копія навантажувач.pdf
27 вересня 2019 10:18
11.Довідка Матбаза.pdf
27 вересня 2019 10:18
9.Проект договору.pdf
27 вересня 2019 10:18
4.Технічн специфік.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 18:57
sign.p7s
27 вересня 2019 16:25
sign.p7s
27 вересня 2019 16:15
21. Довідка ст.17.pdf
27 вересня 2019 16:15
19. Проект договору.pdf
27 вересня 2019 16:14
17. Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 16:14
14. Технічні вимоги.pdf
27 вересня 2019 16:14
11.2. Ваги автомобільні.pdf
27 вересня 2019 16:14
6.2. Витяг з ЄДР.pdf
27 вересня 2019 16:14
6.1. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2019 16:14
5. Копія паспорту та ІНН.pdf
27 вересня 2019 16:14
3.4. Опис документів.pdf
27 вересня 2019 16:14
2.1. Модельний статут.pdf
27 вересня 2019 16:14
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 09:53
sign.p7s
18 жовтня 2019 09:52
public_doc.p7s
18 жовтня 2019 09:52
public_doc.pdf
15 жовтня 2019 16:51
Документи переможця.pdf
15 жовтня 2019 16:51
Довідка МВС_10.09.2019.zip
27 вересня 2019 13:53
sign.p7s
27 вересня 2019 13:52
ТП.pdf
27 вересня 2019 13:52
ТЗ.pdf
27 вересня 2019 13:52
технічна специфікація.pdf
27 вересня 2019 13:52
Статут_нотар.завір..pdf
27 вересня 2019 13:52
лист постачальника.pdf
27 вересня 2019 13:52
довідка про працівників.pdf
27 вересня 2019 13:52
відомості про учасника.pdf
27 вересня 2019 13:52
АМ _завір. КТИ-watermark.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 19:22
Статут.pdf
27 вересня 2019 19:22
Сертифікат якості_АМ 13-25.PDF
27 вересня 2019 19:22
Опис.pdf
27 вересня 2019 19:22
Накази_директор.pdf
27 вересня 2019 19:22
Копія паспорту.pdf
27 вересня 2019 19:22
Копія Витягу з ЄДРЮОФОП.pdf
27 вересня 2019 19:22
Довідка_ст.17.PDF
27 вересня 2019 19:22
Довідка_працівники.PDF
27 вересня 2019 19:22
Довідка_ПДВ.PDF
27 вересня 2019 19:22
Довідка_МТБ_власність.PDF
27 вересня 2019 19:22
Довідка_ліцензія.pdf
27 вересня 2019 19:22
Довідка_довкілля.PDF
27 вересня 2019 19:21
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
27 вересня 2019 19:21
Відгук_Б.Д. КЕЧ.pdf
27 вересня 2019 19:21
Витяг_ПДВ.PDF
27 вересня 2019 19:21
Виписка_ТОП.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
Відхилено 197 999,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 15:51
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
Відхилено 198 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:24
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"
#39343817
Переможець 249 480,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:27

Документи

07 жовтня 2019 15:51
sign.p7s
07 жовтня 2019 15:08
Scan_20191007_150044.jpg
07 жовтня 2019 15:08
Scan_20191007_150004.jpg
07 жовтня 2019 15:08
Scan_20191007_145802.jpg
30 вересня 2019 13:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 жовтня 2019 10:24
sign.p7s
11 жовтня 2019 10:18
протокол 5.2.pdf
11 жовтня 2019 10:17
протокол 5.1.pdf
11 жовтня 2019 10:17
протокол 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"
#39343817
249 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 жовтня 2019 15:39
sign.p7s укладений
22 жовтня 2019 15:36
договір (4) (3).pdf укладений
22 жовтня 2019 15:33
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2019 13:59
угода №2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:54
sign.p7s зміни до договору
14 листопада 2019 11:08
додаткова угода1.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у відповідності до ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 22/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на підставі п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 22/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку