Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
290 500,00 UAH
UA-2019-09-13-001125-b 7e4aa48745304808ab2ac374132fb569
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Михайлівна Соколова

+380988160650 uspenivskazos@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УСПЕНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ САРАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25814560
Місцезнаходження: 68242, Україна , Одеська обл., Саратський р-н, с. Успенівка, вул. Кишинівська, буд. 69
Контактна особа: Алла Михайлівна Соколова
+380988160650
uspenivskazos@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:39
Очікувана вартість: 290 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 тонни
Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки АМ (13-25))
(Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68242, Україна, Одеська область, с. Успенівка, вул. Кишинівська, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 16:10
Перелік змін внесених до тендерної документації для учасників.docx
18 вересня 2019 16:10
тдвугілля-виправлено.doc
13 вересня 2019 12:48
ТД вугілля.doc
18 вересня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 16:10
Перелік змін внесених до тендерної документації для учасників.docx
18 вересня 2019 16:10
тдвугілля-виправлено.doc
13 вересня 2019 12:48
ТД вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість вугілля
Дата подання: 17 вересня 2019 16:06
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:20
В додатку №4 до тендерної документації кількість вугілля вказується 36 т., а в загальних положеннях 44т. Вкажіть правильну кількість товару, що закуповується.
Відповідь: Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-28-000057 ● 5018031cf5b6434987859e875d08a19c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019 09:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
28.10.2019 Одеса № 378

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 28.10.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 28.10.2019

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.10.2019 № 378
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
13. UA-2019-09-13-001125-b 13.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-29 16:52:56

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 28.10.2019 № 378 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо», яка проводиться Успенівською загальноосвітньою школою I-III ступенів Саратської районної ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2019-09-13-001125-b).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-13-001125-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 5 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано рішення загальних зборів учасників ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» від 05.12.2018 № 2, яким призначено на посаду директора Чміля Родіона Олександровича та на якому справжність підпису не засвідчена нотаріально відповідно до вимог пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» (протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2019 № 6) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11.10.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-31 14:42:08

пояснення на запит замовнику на пояснення від 2019-10-29 16:52:56 про дотримання чинного законодавства при проведенні закупівлі

УСПЕНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ САРАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає пояснення на запит замовнику на пояснення
від 2019-10-29 16:52:56

1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 5 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано рішення загальних зборів учасників ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» від 05.12.2018 № 2, яким призначено на посаду директора Чміля Родіона Олександровича та на якому справжність підпису не засвідчена нотаріально відповідно до вимог пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»?

З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» (протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2019 № 6) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11.10.2019).


Пояснення:
Згідно ч.5 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надати Копії документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання договору (виписка з протоколу засновників про призначення, рішення, наказ, довіреність та інші.) Вимоги надати нотаріальні копії замовником не висувалося. Тобто в цій частині учасник ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги частини 3 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» щодо нотаріального засвідчення підпису Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі стосуються процедури проведення реєстраційних дій та порядку надання необхідного пакету документів державному реєстратору. Учасник (уповноважений орган управління) який здійснює господарську діяльність згідно діючого наразі законодавства не повинен завіряти свою підпис нотаріально для надання такого документу іншим установам чи за місцем вимоги, окрім державного реєстратора для здійснення реєстраційних дій у визначених Законом випадках.


З огляду на вищезазначене, Замовником не було порушено законодавства про публічні закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 235 972,00
UAH з ПДВ
197 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 238 480,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" 249 480,00
UAH з ПДВ
249 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 290 488,00
UAH з ПДВ
290 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 10:20
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:18
42.Згода з помилки.pdf
27 вересня 2019 10:18
39.Технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 10:18
35.Сертеф якості АМ 13-25.pdf
27 вересня 2019 10:18
29.Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.9.Копія протокол 21.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.8Копия виписка 21.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.7копия протокол 1-16.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.6Копия Протокол 01.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.5копия протокол 2.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.4.копия 2 13.pdf
27 вересня 2019 10:18
26.3.Копія наказу.pdf
27 вересня 2019 10:18
26. копія протоколу 11.pdf
27 вересня 2019 10:18
24.Копія паспорту та коду.pdf
27 вересня 2019 10:18
23.Стататут.pdf
27 вересня 2019 10:18
23.2КОПІЯ СТАТУТУТУ.pdf
27 вересня 2019 10:18
17.5копія Цуркан.pdf
27 вересня 2019 10:18
21.Копії ТТН.pdf
27 вересня 2019 10:18
17.4копія Цуркан.pdf
27 вересня 2019 10:18
21.Копії ТТН Іванівка.pdf
27 вересня 2019 10:18
17.3копія Лукьянов.pdf
27 вересня 2019 10:18
21.Видаткова накладна.pdf
27 вересня 2019 10:18
20.1ВІдгук.pdf
27 вересня 2019 10:18
17.1копія Нікора.pdf
27 вересня 2019 10:18
16.Довідка працівники.pdf
27 вересня 2019 10:18
19.1Копія аналог договір.pdf
27 вересня 2019 10:18
14.Копія склад Сарата.pdf
27 вересня 2019 10:18
13.Копія навантажувач.pdf
27 вересня 2019 10:18
11.Довідка Матбаза.pdf
27 вересня 2019 10:18
9.Проект договору.pdf
27 вересня 2019 10:18
4.Технічн специфік.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 18:57
Електронний підпис
27 вересня 2019 16:25
Електронний підпис
27 вересня 2019 16:15
21. Довідка ст.17.pdf
27 вересня 2019 16:15
19. Проект договору.pdf
27 вересня 2019 16:14
17. Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 16:14
14. Технічні вимоги.pdf
27 вересня 2019 16:14
11.2. Ваги автомобільні.pdf
27 вересня 2019 16:14
6.2. Витяг з ЄДР.pdf
27 вересня 2019 16:14
6.1. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2019 16:14
5. Копія паспорту та ІНН.pdf
27 вересня 2019 16:14
3.4. Опис документів.pdf
27 вересня 2019 16:14
2.1. Модельний статут.pdf
27 вересня 2019 16:14
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 09:53
Електронний підпис
18 жовтня 2019 09:52
public_doc.p7s
18 жовтня 2019 09:52
public_doc.pdf
15 жовтня 2019 16:51
Документи переможця.pdf
15 жовтня 2019 16:51
Довідка МВС_10.09.2019.zip
27 вересня 2019 13:53
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:52
ТП.pdf
27 вересня 2019 13:52
ТЗ.pdf
27 вересня 2019 13:52
технічна специфікація.pdf
27 вересня 2019 13:52
Статут_нотар.завір..pdf
27 вересня 2019 13:52
лист постачальника.pdf
27 вересня 2019 13:52
довідка про працівників.pdf
27 вересня 2019 13:52
відомості про учасника.pdf
27 вересня 2019 13:52
АМ _завір. КТИ-watermark.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 19:22
Статут.pdf
27 вересня 2019 19:22
Сертифікат якості_АМ 13-25.PDF
27 вересня 2019 19:22
Опис.pdf
27 вересня 2019 19:22
Накази_директор.pdf
27 вересня 2019 19:22
Копія паспорту.pdf
27 вересня 2019 19:22
Копія Витягу з ЄДРЮОФОП.pdf
27 вересня 2019 19:22
Довідка_ст.17.PDF
27 вересня 2019 19:22
Довідка_працівники.PDF
27 вересня 2019 19:22
Довідка_ПДВ.PDF
27 вересня 2019 19:22
Довідка_МТБ_власність.PDF
27 вересня 2019 19:22
Довідка_ліцензія.pdf
27 вересня 2019 19:22
Довідка_довкілля.PDF
27 вересня 2019 19:21
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
27 вересня 2019 19:21
Відгук_Б.Д. КЕЧ.pdf
27 вересня 2019 19:21
Витяг_ПДВ.PDF
27 вересня 2019 19:21
Виписка_ТОП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
Відхилено 197 999,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 15:51
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
Відхилено 198 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:24
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"
#39343817
Переможець 249 480,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"
#39343817
249 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 13:59
угода №2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 13:54
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 11:08
додаткова угода1.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 11:07
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 15:36
договір (4) (3).pdf укладений
22 жовтня 2019 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у відповідності до ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 22/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на підставі п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 22/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML