Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне(дрібне канцелярське приладдя)(кошти Фонду загальнообовязкового державного соціального страхування на випадок безробіття)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-09-13-001090-b ● 06c52a09641046719c0d64a5d6c5fa16
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вугледарський міський центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 22026879 |
Місцезнаходження: | 85670, Україна , Донецька обл., м. Вугледар, вул. Шахтарська, 16-А |
Контактна особа: |
Лідія Коломоєць +380953935064 ugledarcz@donocz.pp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2019 13:43 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2019 16:53 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2019 15:21 |
Очікувана вартість: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Офісне устаткування та приладдя різне(дрібне канцелярське приладдя)(кошти Фонду загальнообовязкового державного соціального страхування на випадок безробіття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85670, Україна, Донецька область, Вугледар, Шахтарська, 16 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 12:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2019 10:46 |
spec к.docx | |
16 вересня 2019 10:46 |
ogoloshennya к.doc | |
16 вересня 2019 10:46 |
договір к.doc | |
13 вересня 2019 12:38 |
propoziciya к.doc |
16 вересня 2019 12:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 вересня 2019 10:46 |
spec к.docx
|
||||||
16 вересня 2019 10:46 |
ogoloshennya к.doc
|
||||||
16 вересня 2019 10:46 |
договір к.doc
|
||||||
13 вересня 2019 12:38 |
propoziciya к.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перелік
Дата подання: 16 вересня 2019 09:13
Дата відповіді: 16 вересня 2019 10:49
Надайте, будь ласка, точний перелік товарів (додаток №1). Згідно з проектом договору у Вас 53 пачки паперу. Згідно інформаціею сайта - предмет закупівлі - Офісне устаткування та приладдя різне(дрібне канцелярське приладдя - 20 штук.
Відповідь: Перелік товарів викладено у специфікації, проект договору виправлено
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:11
Дата відповіді: 16 вересня 2019 12:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні, не допускаємо. Пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам, вказаним замовником в тендерній документації. - Так, Фоп допускаємо. Буде оцінюватись запропонована остаточна ціна Фоп та ціна з ПДВ, запропонована платником ПДВ, тобто ціна до сплати.
Канцтовари
Дата подання: 16 вересня 2019 12:26
Дата відповіді: 16 вересня 2019 12:49
1. Вимога відсутності малюнку на блокнотах є обов'язковою чи можливи обкладинки з недітячими малюнками?
2.Чи влаштують Вас товари ТМ Economix (п. п. 7, 9, 11, 12)?
3. Зазвичай фотопапір 230 г/м² фасуєтся по 20аркушів. Вам потрібно самє 200 аркушів?
Відповідь: 1. Блокноти без малюнку - обов'язково.
2. так, влаштовує.
3. 20 (двадцять аркушів). В специфікації виправлено.
2. так, влаштовує.
3. 20 (двадцять аркушів). В специфікації виправлено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001090-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ", Код ЄДРПОУ:19271888
Дата подання: 20 вересня 2019 23:11
Невідповідність пропозиції.
На наш погляд фізична особа-підприємець Шмуригiна Iрина Cергiївна не може розглядатися як переможець, оскільки нею була порушена вимога Замовника (п. 11 Оголошення), а саме, пропозиція була оформлена у неналежному вигляді. (не на фірмовому бланку та та не за формою відповідно Додатку № 2). Крім того, кінцева пропозиція за результатами торгів не була надана взагалі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 15:37
Основним критерієм у виборі переможця - 100% ціна. Учасник Шмуригіна І.С. запропонувала найнижчу ціну. Інформація про товар, який планувалось придбати, та загальну ціну була надана. Переможця визначено керуючись принципами максимальної економії та ефективності і бажанням заощадити кошти. Кінцева пропозиція не була викладена учасником на електронному майданчику з технічних причин. Але була надана на адресу замовника у паперовому вигляді відповідно Додатку № 2 тендерної документації до укладення договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Шмуригiна Iрина Cергiївна |
2 535,06
UAH з ПДВ
|
2 269,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
2 946,60
UAH з ПДВ
|
2 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" |
2 968,44
UAH з ПДВ
|
2 816,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
2 999,88
UAH з ПДВ
|
2 817,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Шмуригiна Iрина Cергiївна #3425603208 |
Переможець |
2 269,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 15:55
|
договор канцтовари0001.jpg | укладений |
25 вересня 2019 15:54
|
договор канцтовари0002.jpg | укладений |
25 вересня 2019 15:54
|
договор канцтовари0003.jpg | укладений |
25 вересня 2019 15:54
|
договор канцтовари0004.jpg | укладений |
25 вересня 2019 15:54
|
договор канцтовари0005.jpg | укладений |
25 вересня 2019 15:54
|