Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої (Державний бюджет)
Очікувана вартість
153 000,00 UAH
UA-2019-09-13-001085-a 6b584de72a3c4acbb797b141137a8969
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дячок Тетяна Георгіївна

+380552263722 mtz@justks.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 34906897
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Потьомкінська, 42/14
Контактна особа: Дячок Тетяна Георгіївна
+380552263722
mtz@justks.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 12:53
Очікувана вартість: 153 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 765,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Багатофункціональні пристрої (БФП)(Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вулиця Потьомкінська, 42/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється прямим перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунків та накладних. Розрахунки проводяться не пізніше 10 банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін накладних. До рахунка додається накладна. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 09:26
перелік змін 19.09.2019.docx
19 вересня 2019 09:26
Тендерна документація БФП нова редакція 19.09.2019.doc
17 вересня 2019 16:24
перелік змін.docx
17 вересня 2019 16:24
Тендерна документація БФП нова редакція.doc
13 вересня 2019 14:19
Тендерна документація БФП 2019 рік.doc
19 вересня 2019 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 09:26
перелік змін 19.09.2019.docx
19 вересня 2019 09:26
Тендерна документація БФП нова редакція 19.09.2019.doc
17 вересня 2019 16:24
перелік змін.docx
17 вересня 2019 16:24
Тендерна документація БФП нова редакція.doc
13 вересня 2019 14:19
Тендерна документація БФП 2019 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:05
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1. Відповідно до ч.3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника».
2. Згідно п.5 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації по процедурі закупівлі: відкриті торги на закупівлю товару: код ДК 021:2015 – 30120000-6:: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Багатофункціональні пристрої (БФП)), вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
3. У відповідності з додатком 4 до тендерної документації «Форма «Тендерна пропозиція» ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
4. У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в Графах «Ціна за одиницю, грн., з ПДВ» та «Загальна вартість, грн. з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.
5. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки є ціна.
Замовник розглядає тендерні пропозиції, які за результатами оцінки визначені найбільш економічно вигідні і їх ціна є остаточною.
про вихід першої сторінки: 6,6 сек
Дата подання: 19 вересня 2019 12:20
Дата відповіді: 19 вересня 2019 13:51
Доброго дня. Читаємо вашу відповідь на вимогу "Вимога усунути дискримінаційні умови (2) - про "вихід першої сторінки: 6,6 сек". Бачимо там текст - "Замовник орієнтується на пристрої, що є кращими та найбільш ефективно дозволяють підвищити продуктивність праці". Просимо надати більш докладне обгрунтування вашої відповіді як саме суттєво підвищиться продуктивність праці ваших співробітників, якщо перша сторінка буде друкуватись швидше, наприклад, лише на 1,4 сек. Пропонуємо вам розглянути для закупівлі друкуючі пристрої з часом виходу першої сторінки на рівні 8 сек. Вважаємо, що в цьому випадку ви зможете купити пристрої з більш низькою ціною. Тим самим ви заощадите гроші з Державного бюджету України, саме з якого і фінансується ваша установа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимогу згідно товару закупівлі викладені нами в Додатку 3 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" в таблиці "Технічні, якісні та кількісні вимоги до товару ". Обгрунтування підвищення продуктивності праці наших співробітників немає жодного відношення до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-001085-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 17 вересня 2019 11:55
Вимога видалити посилання на Сумісний оригінальний картридж до Багатофункціонального пристрою
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а це суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Технічному завданні, яке є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно Технічного завдання (відсутні еквівалентні моделі БФП від інших виробників техніки - окрім компанії HP - з підтримкою - оригінальний лазерний картридж CF230A; оригінальний лазерний картридж CF230X; оригінальний картридж фотобарабана CF232A). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Вимогаємо видалити строку - "Сумісний оригінальний картридж: оригінальний лазерний картридж CF230A; оригінальний лазерний картридж CF230X; оригінальний картридж фотобарабана CF232A. " - з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2019 16:31
Протоколом засідання тендерного комітету Головного територіального управління юстиції у Херсонській області № 204 від 17.09.2019 було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6:Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Багатофункціональні пристрої (БФП)) в кількості 17 штук та оприлюднено нову редакцію Тендерної документації в електронній системі закупівель, у строки відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно з інструкцією використання електронного майданчика.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001085-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 17 вересня 2019 17:12
Вимога усунути дискримінаційні умови
Шановний Замовнику ! Вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника, що робить неможливим участь нашого підприємства у вказаній процедурі закупівлі. У Додатку №3 до тендерної документації містяться технічні вимоги до БФП, яким за сукупністю відповідає лише одна модель HP LJ Pro M227sdn. Відповідно до аналогічного рішення АМКУ №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р., якщо за сукупністю технічних параметрів товару визначеному Документацією, відповідає продукція лише одного виробника, є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, порушення статті 5 та 22 Закону «Про публічні закупівлі». АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, шляхом виключення або внесення змін, в Додатку № 3 тендерної документації (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ), а саме : виключити строку - "вихід першої сторінки: 6,6 сек". Звертаємо вашу увагу що даний параметр ніяким чином не впливає на працездатність техніки і його видалення надасть можливість розширити конкуренцію, що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів. В разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звертатись до АМКУ,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2019 09:29
Відповідно до абзацу першого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю і оприлюднення їх на веб - порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001085-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 19 вересня 2019 09:38
Вимога усунути дискримінаційні умови (2) - про "вихід першої сторінки: 6,6 сек"
Шановний Замовнику ! В додаток до попередньої вимоги підкреслюємо, що ми вважаємо неправомірним обмеження часу виходу пешої сторінки. З таким часом за сукупністю інших технічних характеристик по вашій тендерній документації відповідає лише одна модель HP LJ Pro M227sdn. Відповідно до аналогічного рішення АМКУ №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р., якщо за сукупністю технічних параметрів товару визначеному Документацією, відповідає продукція лише одного виробника, є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, порушення статті 5 та 22 Закону «Про публічні закупівлі». АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, а саме : виключити з Додатку № 3 тендерної документації (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) строку - "вихід першої сторінки: 6,6 сек". Звертаємо вашу увагу що даний параметр ніяким чином не впливає на працездатність техніки і його видалення надасть можливість розширити конкуренцію, що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів. В разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звертатись до АМКУ,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2019 11:36
Шановний учаснику, тендерний комітет повторно переглянув Додаток 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», а саме технічні, якісні та кількісні вимоги до товару та дійшов висновку, що всі зазначені параметри є суттєвим для Замовника. Оформлюючи тендерну документацію Замовник орієнтується на пристрої, що є кращими та найбільш ефективно дозволяють підвищити продуктивність праці, що неодноразово було доведено на противагу пристроям з гіршими параметрами.

Документи

17 вересня 2019 16:31
перелік змін.docx

Документи

19 вересня 2019 09:29
перелік змін 19.09.2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 118 371,00
UAH з ПДВ
101 796,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 102 000,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 114 070,68
UAH з ПДВ
110 992,32
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 148 976,00
UAH з ПДВ
148 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 10:54
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис
24 вересня 2019 15:54
Електронний підпис
24 вересня 2019 15:25
Реєстр документів.pdf
24 вересня 2019 15:25
8.Довідка про санкції.pdf
24 вересня 2019 15:25
5.4.Паспортні дані.pdf
24 вересня 2019 15:25
4.Статут .pdf
24 вересня 2019 15:25
3.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2019 15:25
1.Авторизація 2019.pdf

Публічні документи

29 вересня 2019 18:08
Реєстр документів.pdf
29 вересня 2019 18:08
Лист згода з договором.pdf
29 вересня 2019 18:08
Лист згода.pdf
29 вересня 2019 18:08
Відомості про участника.pdf
29 вересня 2019 18:08
Пропозиція.pdf
29 вересня 2019 18:08
Технічні.pdf
29 вересня 2019 18:08
Документи з довідками .pdf
29 вересня 2019 18:08
Установчі документи.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 14:22
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:22
23 Документи щодо якості.pdf
27 вересня 2019 14:22
22 Документи в оригіналі.rar
27 вересня 2019 14:22
21 Статут та опис.pdf
27 вересня 2019 14:22
20 Протокол №26.pdf
27 вересня 2019 14:22
18 Наказ+протоколи-1-2.pdf
27 вересня 2019 14:22
17 Витяг ПДВ 10.09.pdf
27 вересня 2019 14:22
14 Проект договору.pdf
27 вересня 2019 14:22
11 Довідка щодо санкцій.pdf
27 вересня 2019 14:22
9 Відповідність ст. 17.pdf
27 вересня 2019 14:22
3 Технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 14:22
2 Технічна специфікація.pdf
27 вересня 2019 14:22
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Переможець 101 796,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 18:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
101 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 17:45
платіжне доручення 1171.PDF укладений
31 жовтня 2019 17:44
платіжне доручення 642.PDF укладений
31 жовтня 2019 17:44
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 13:20
Договір 308.PDF укладений
25 жовтня 2019 13:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 101 796,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 966,00 UAH)