Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
840 494,00 UAH
UA-2019-09-13-001061-b 2c78fcb7fa7947f2ae269c4b8ef67fec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Григорчук

+380442808727 grigorchuk@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Генеральна прокуратура України
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Вадим Григорчук
+380442808727
grigorchuk@gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 12:28
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 12:28
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 11:21
Очікувана вартість: 840 494,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 404,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25214 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Обсяг поставки товарів: 68 найменувань 216 023 одиниць відповідно до Технічних вимог (Додаток 3 Тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
216023 одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київ, м. Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі Покупцю у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:36
Тендерна документація (зі змінами).doc
20 вересня 2019 15:36
Перелік змін до тендерної документації.doc
20 вересня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:36
Тендерна документація (зі змінами).doc
13 вересня 2019 12:31
Тендерна документація.doc
20 вересня 2019 15:36
Перелік змін до тендерної документації.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-001061-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Бумвест", Код ЄДРПОУ:23702466
Дата подання: 17 вересня 2019 18:28
Невідповідність технічного опису
Товариство з обмеженою відповідальністю «Бумвест», як потенційний учасник торгів з постачання канцелярських товарів по ДК 021:2015-30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» ознайомившись з оприлюдненою тендерною документацією, звертає Вашу увагу на невідповідність технічного опису товару по деяким позиціям, а саме:
1. (позиція №9) Закладки мають різний розмір, проте нічого не сказано про їх форму, про лінійку, на якій вони знаходяться, що є ключовим в ідентифікації товару.
2. (позиція №10) Наведеним характеристикам перекидного календаря відповідає календар артикул К-20, виробництва компанії «Бриск», проте в цьому році цей календар знятий з виробництва і поставити його потенційному переможцю буде неможливо.
3. (позиція №23) Запропонований нестандартний за розмірами конверт, щільність 90гр/м2 занадто мала для такого великого конверта, внутрішній друк на крафт-конвертах не наноситься, бо крафт-папір і так достатньо захищає інформацію, що знаходиться в конверті.
4. (позиція №27) Запропоновані характеристики вертикального лотка для паперів, відповідають металевому 3-секційному лотку, а ніяк не пластиковому.
5. (позиція №31) Наведеним характеристикам перманентного маркера відповідають маркери декількох виробників, проте в їх асортименті не має маркерів білого кольору з наведеними характеристиками, а є тільки чорний, синій, зелений та червоний.
6. (позиція №33) Ножиці класифікуються по різним критеріям, одним із яких є довжина ножиць, а ніяк не довжина леза, ця інформація в описі ножиць у постачальників відсутня.
7. (позиція №43) Нічого не сказано, яке покриття має папка реєстратор: одностороннє чи двостороннє, інформація про щільність картону у виробників та імпортерів здебільшого відсутня, а представлена інформація про товщину картону в мм, яку завжди можна перевірити вимірюванням.
8. (позиція №45) Папка кутик з фіксацією одного кутка буває тільки в кольорі асорті, а ніяк не синього кольору.
9. (позиція №47) Підкладку на стіл не можна ідентифікувати, бо вона не має третього розміру товщини, як в позиції №46.
10. (позиція №60) Ручка кулькова автоматична, з наведеними технічними характеристиками при кольорі чорнила червоний, має корпус теж червоного кольору, а не синього.
11. (позиція №62) Під наведений опис капілярної автоматичної ручки підходить декілька торгових марок. Для отримання тієї ручки, яку Вам потрібно, пропонуємо вказати торгову марку або артикул товару (при розумінні, що можливо запропонувати еквівалент).
12. (позиція №64) Чинка автоматична, з наведеними характеристиками не має кріплення до столу, та не має кольору асорті, а тільки синій колір.
ТОВ «Бумвест» просить внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2019 15:34
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації

Документи подані скаржником

Документи

20 вересня 2019 15:34
Протокол внесення змін.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 833 775,30
UAH з ПДВ
833 775,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 836 880,00
UAH з ПДВ
836 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 10:38
Електронний підпис
01 жовтня 2019 12:25
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:10
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:07
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2019 12:07
Проект договору.pdf
30 вересня 2019 12:06
Банківська ліцензія.7z
30 вересня 2019 12:06
Витяг із Статуту.7z
30 вересня 2019 12:06
Протокол НР.7Z
30 вересня 2019 12:06
Лист для клієнтів.7z
30 вересня 2019 12:06
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 вересня 2019 12:06
Гарантія 14909-19.7z
30 вересня 2019 12:06
Статут.pdf
30 вересня 2019 12:06
Установчий договір.pdf
30 вересня 2019 12:06
Паспорт, код - директор.pdf
30 вересня 2019 12:06
Завірена копія - Статут.pdf
30 вересня 2019 12:06
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2019 12:06
Видаткова накладна.pdf
30 вересня 2019 12:06
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 вересня 2019 12:06
Довідка 4-ОПП.pdf
30 вересня 2019 12:06
Витяг з ЄДРПОУ - 01.08.2019.pdf
30 вересня 2019 12:06
Виписка з ЄДРПОУ - 10.08.2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
Переможець 833 775,30
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
833 775,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 14:02
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 17:56
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 17:53
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 16:36
Договір (канцелярські товари).pdf укладений
25 жовтня 2019 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі товарів
Номер договору про закупівлю: 10/19-10
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 832 392,90
UAH (в тому числі ПДВ 138 732,15 UAH)