Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери (системний блок, клавіатура, маніпулятор «миша»), монітори та ноутбуки
Очікувана вартість
273 501,00 UAH
UA-2019-09-13-001045-b 1fefcf3458534fd2bbaac9f19deca5fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 11:54
Очікувана вартість: 273 501,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 367,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Класифікація за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, згідно дислокації навчально – виховних комплексів Деснянського району міста Києва та Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Персональні комп’ютери (системний блок, клавіатура, маніпулятор «миша»), монітори та ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресами, які зазначені в дислокації навчально – виховних комплексів Деснянського району міста Києва та Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (Додаток 3 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору і згідно наданих Продавцем відповідних видаткових накладних за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 12:28
Додаток 8 Лист - згода.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 7 Лист - гарантія стаття 17.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 6 Проект договору.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 5 Тендерна пропозиція.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 3 Інші документи.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 2 Стаття 17.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
13 вересня 2019 12:27
ТД компи.doc
26 вересня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 12:28
Додаток 8 Лист - згода.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 7 Лист - гарантія стаття 17.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 6 Проект договору.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 5 Тендерна пропозиція.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 3 Інші документи.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 2 Стаття 17.doc
13 вересня 2019 12:27
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
13 вересня 2019 12:27
ТД компи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:12
Дата відповіді: 26 вересня 2019 15:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1) Вимоги до предмету закупівлі встановлені у Додатку 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Еквівалент товару можна пропонувати.
2) Умови тендерної документації передбачають зазначення Учасником торгової марки.
3) Умови закупівлі не містять жодних обмежень щодо організаційно-правової форми та податкового статусу Учасників. Вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціни, вказані Учасниками, є остаточними, Замовник не додає до них жодних інших сум.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 271 590,00
UAH з ПДВ
265 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 268 900,00
UAH з ПДВ
267 532,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 10:39
документи.pdf
28 жовтня 2019 09:06
документи переможця.pdf
03 жовтня 2019 11:01
Електронний підпис
03 жовтня 2019 11:00
Технічна частина.pdf
03 жовтня 2019 11:00
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 11:28
ч1 та ч.2 ст. 17 Закону.pdf
01 жовтня 2019 11:28
Уповноважена особа.pdf
01 жовтня 2019 11:28
Технічні вимоги.pdf
01 жовтня 2019 11:28
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 11:28
СУбпідряд.pdf
01 жовтня 2019 11:28
Строк дії.pdf
01 жовтня 2019 11:28
про спеціаліста.pdf
01 жовтня 2019 11:28
про ліцензію.pdf
01 жовтня 2019 11:28
Погодження.pdf
01 жовтня 2019 11:28
кваліф вимоги1.pdf
01 жовтня 2019 11:28
Документи на товар.pdf
01 жовтня 2019 11:28
Додаток.pdf
01 жовтня 2019 11:28
довкілля1.pdf
01 жовтня 2019 11:28
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 265 980,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
265 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 14:51
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:51
img-191112153833-001.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 15:44
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 12:10
Договір укладений
07 листопада 2019 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п 3.1.1 Договору про закупівлю товару №44 від 07.11.2019 року у наступній редакції :" 3.1.1 Передати навчально - виховним комплексам Деснянського району міста Києва та Управління освіти Деснянської районної в місті Києві дерржавної адміністрації Товар, що визначений в спеціфікації належної якості до 30.11.2019 року з документами які підтверджують якість Товару відповідно до вимог чинного законодавства .
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 265 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 330,00 UAH)