Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
персональний комп’ютер в зборі: системний блок, монітор, миша, клавіатура
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-09-13-000995-a ● ae4b77c56561463bbba97a096e8c9738
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40703235 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99 |
Контактна особа: |
Павленко Світлана Станіславівна +380482340480 nkholodniak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2019 12:32 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
затверджено тендерним комітетом протокол №115 від 13.09.2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
персональний комп’ютер в зборі: системний блок, монітор, миша, клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Кримська, 80 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | за фактично поставлений Товар згідно видаткових накладних протягом 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 13:53 |
Цінова пропозиція.docx | |
13 вересня 2019 13:53 |
Технічні вимоги.docx | |
13 вересня 2019 13:53 |
Проект договору.docx | |
13 вересня 2019 13:53 |
Тендерна документація_ПК_ЗОШ 15.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:07
Дата відповіді: 16 вересня 2019 12:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. У разі, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент відповідної торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника (що є вказано в додатку 3 до ТД).
2. Вимоги до обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблицях Додатку 3 та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції.
Товар, який постачається, повинен бути новим та таким, що не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені, мати заводську упаковку та відповідне маркування.
Товар повинен супроводжуватися інструкцією з використання українською мовою.
Товар повинен бути з сертифікатом якості.
3. .До участі в закупівлях допускаються ФОП и неплатників ПДВ, пропозиція яких розглядатиметься як остаточна.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. У разі, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент відповідної торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника (що є вказано в додатку 3 до ТД).
2. Вимоги до обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблицях Додатку 3 та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції.
Товар, який постачається, повинен бути новим та таким, що не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені, мати заводську упаковку та відповідне маркування.
Товар повинен супроводжуватися інструкцією з використання українською мовою.
Товар повинен бути з сертифікатом якості.
3. .До участі в закупівлях допускаються ФОП и неплатників ПДВ, пропозиція яких розглядатиметься як остаточна.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft та Уточнення
Дата подання: 16 вересня 2019 16:42
Дата відповіді: 18 вересня 2019 11:02
Шановний Замовник!
1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
1. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями,покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначити умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від виробників або їх офіційних представництв в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з офіційними дистриб’юторами в Україні. Тим самим, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з офіційними дистриб’юторами в Україні, тобто є дискримінацією.
В багатьох випадках саме такі і є обмеженням здорової конкуренції. Адже дистриб’ютори, як правило видають авторизаційний лист лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лист. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Вказані вимоги штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають авторизаційного листа,і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель» - НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ.
2. Додаток 3 до ТД«Технічнівимоги» п.8. В ціну повинна входити всі витрати по доставці обладнання до закладів освіти, монтаж (підключення) та налаштування програмних компонентів (інсталяція програмного забезпечення).
1. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями,покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначити умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від виробників або їх офіційних представництв в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з офіційними дистриб’юторами в Україні. Тим самим, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з офіційними дистриб’юторами в Україні, тобто є дискримінацією.
В багатьох випадках саме такі і є обмеженням здорової конкуренції. Адже дистриб’ютори, як правило видають авторизаційний лист лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лист. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Вказані вимоги штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають авторизаційного листа,і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель» - НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ.
2. Додаток 3 до ТД«Технічнівимоги» п.8. В ціну повинна входити всі витрати по доставці обладнання до закладів освіти, монтаж (підключення) та налаштування програмних компонентів (інсталяція програмного забезпечення).
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 18 вересня 2019 14:18
Дата відповіді: 20 вересня 2019 16:47
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до
предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції
має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень
учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро.
Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною
наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником
обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою
та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення
встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням
такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
1. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями,покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначити умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від виробників або їх офіційних представництв в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з офіційними дистриб’юторами в Україні. Тим самим, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з офіційними дистриб’юторами в Україні, тобто є дискримінацією.
В багатьох випадках саме такі і є обмеженням здорової конкуренції. Адже дистриб’ютори, як правило видають авторизаційний лист лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лист. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Вказані вимоги штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають авторизаційного листа,і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель» - НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ.
2. Додаток 3 до ТД«Технічні вимоги» п.8. В ціну повинна входити всі витрати по доставці обладнання до закладів освіти, монтаж (підключення) та налаштування програмних компонентів (інсталяція програмного забезпечення).
1. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями,покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначити умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від виробників або їх офіційних представництв в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з офіційними дистриб’юторами в Україні. Тим самим, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з офіційними дистриб’юторами в Україні, тобто є дискримінацією.
В багатьох випадках саме такі і є обмеженням здорової конкуренції. Адже дистриб’ютори, як правило видають авторизаційний лист лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лист. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Вказані вимоги штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають авторизаційного листа,і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель» - НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ.
2. Додаток 3 до ТД«Технічні вимоги» п.8. В ціну повинна входити всі витрати по доставці обладнання до закладів освіти, монтаж (підключення) та налаштування програмних компонентів (інсталяція програмного забезпечення).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
206 913,90
UAH з ПДВ
|
189 998,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" |
219 900,00
UAH з ПДВ
|
189 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торгова фірма ТіД" |
246 964,20
UAH з ПДВ
|
244 461,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Неолоджик" |
248 550,00
UAH з ПДВ
|
248 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
189 998,46
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 16:59
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" #38438918 |
Відхилено |
189 999,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 12:36
|
ТОВ "Торгова фірма ТіД" #32150929 |
Переможець |
244 461,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:30
|
Звіт 4.pdf | укладений |
03 січня 2020 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 10:39
|
Договір 266.pdf | укладений |
29 жовтня 2019 10:36
|