Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
73 800,00 UAH
UA-2019-09-13-000984-a b45d80311598497e94b518c1193aa6d3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Антоненко Тетяна Петрівна

380629587514 cpmsd1marbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885262
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Контактна особа: Антоненко Тетяна Петрівна
380629587514
cpmsd1marbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 14:30
Очікувана вартість: 73 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Компьютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 13:50
Проект договору ().doc
13 вересня 2019 13:50
Техничка компьютеры ().docx
13 вересня 2019 13:49
Оголошення компьютер().docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:07
Дата відповіді: 16 вересня 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Не вважаємо доцільним дотримуватись прохання учасника, що до зобов'язання всіх учасників вказувати конкретну торгову марку, тому як у технічних вимогах нами вказана певна торгова марка або еквивалент товару, з технічними характеристиками. При поданні пропозиції учасником необхідно зазаначити певну марку товару. До участі в закупівлі допускаються ФОП, неплатники ПДВ. Сума для ФОП остаточна, без врахування ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-000984-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Кошлак Лариса Андріївна, Код ЄДРПОУ:2262321143
Дата подання: 07 жовтня 2019 15:37
Скарга
Шановні члени тендерного комітету комунального некомерційного підприємства Маріупольскої міської ради, повідомляємо що пропозиція ФОП Гуменюка Віктора Анатолійовича не відповідає вашим технічним вимогам, а саме не надав авторизаційний лист виробника комп'ютерної техніки в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці.
Виходячи з вищесказаного просимо дискфаліфувати ФОП Гуменюка Віктора Анатолійовича з невідповідністью технічних вимог замовника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 жовтня 2019 11:22
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2019 10:01
Скарга ФОП Кашлак Л.А. залишається без розгляду, як така, що не відповідає вимогам п. 12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10, а саме не містить:
- найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініційована вимога (скарга);
- номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога (скарга);
- підстави подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати.
Розгорнути Згорнути
Скарга ФОП Кашлак Л.А. залишається без розгляду
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000984-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КомпаКом", Код ЄДРПОУ:40484701
Дата подання: 16 жовтня 2019 14:23
не відповідає технічним вимогам
ТОВ «Компаком», в особі директора Мищенко М. С. Звертається до , Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя" з вимогою дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП Кошлак Лариса Андріївна як таку що не відповідає технічним вимогам. Замовником в технічних вимогах було чітко зазначено операційна система: «Windows 10 Pro Ukr OEM версія для збирачів або операційна система, що постачається виробником», не зважаючи на це ФОП Кошлак Лариса Андріївна пропанує Windows 10 Pro Ukr що означає що буде відсутнім диск який повинен бути в OEM версії. Також хочемо зауважити що поставку системних блоків з наліпкою замість OEM версії мають право робить тільки компанії які мають пряму угоду з виробником Windows Microsoft, такі як DELL, HP, ASUS та інші.
У зв’язку з вище вказаним вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП Кошлак Лариса Андріївна як таку що не відповідає технічним вимогам. Якщо у Тендерному комітету
Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя" виникають питання з приводу наведеною вище інформації прохання проконсультуватись з Департамент информационных технологий м. Маріуполя.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2019 14:55
Скарга ТОВ «Компаком» залишається без задоволення з наступних підстав:
- відповідно до технічного завдання - операційна система: Windows 10 Pro Ukr OEM версія для збирачів або операційна система, що постачається виробником;
- в технічному завданні зазначені вимоги як до операційної системи OEM Windows 10 Professional, так і до операційної системи, що постачається виробником обладнання;
- відповідно до документів, наданих ФОП Кашлак Л.А., зокрема цінової пропозиції та авторизаційного листа ФОП Охримович О.М. № 222 від 04.11.2018, на запропоновані нею комп’ютери торгової марки «PracticA» встановлена операційна система, що постачається виробником обладнання.
Розгорнути Згорнути
Скарга ТОВ «Компаком» залишається без задоволення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 14:23
вимога 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 54 460,80
UAH з ПДВ
54 460,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович 59 600,00
UAH з ПДВ
56 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кошлак Лариса Андріївна 63 750,00
UAH з ПДВ
56 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 61 920,00
UAH з ПДВ
58 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 61 000,00
UAH з ПДВ
61 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 17:59
Пропозиція.pdf
19 вересня 2019 17:59
Гарантійний лист.pdf
19 вересня 2019 17:59
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 13:15
Паспорт, ІПН.pdf
23 вересня 2019 13:15
Лист про якість.pdf
23 вересня 2019 13:15
Інформація про учасника.pdf
23 вересня 2019 13:15
Згода договір.pdf
23 вересня 2019 13:15
Договор Микротрон.pdf
23 вересня 2019 13:15
Довідка стаття 17.pdf
23 вересня 2019 13:15
Довідка СЄС.pdf
23 вересня 2019 13:15
Довідка сервіс центр.pdf
23 вересня 2019 13:15
Довідка про працівників.pdf
23 вересня 2019 13:15
Довідка захист довкілля.pdf
23 вересня 2019 13:15
Довідка виробник ПК.pdf
23 вересня 2019 13:15
Гарантійний лист.pdf
23 вересня 2019 13:15
Витяг податки.pdf
23 вересня 2019 13:15
61000 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович

ФОП Кошлак Лариса Андріївна

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 54 460,80
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 12:10
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович
#2933308317
Рішення скасоване 56 499,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 11:22
ФОП Гуменюк Віктор Анатолійович
#2933308317
Відхилено 56 499,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 11:31
ФОП Кошлак Лариса Андріївна
#2262321143
Переможець 56 500,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 13:49

Документи

01 жовтня 2019 12:10
Протокол №157.pdf

Документи

07 жовтня 2019 15:20
Протокол_№158.pdf

Документи

09 жовтня 2019 11:30
протокол.pdf

Документи

16 жовтня 2019 13:49
Протокол №162.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кошлак Лариса Андріївна
#2262321143
56 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2019 13:49
Протокол №162.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 44-3210.pdf укладений
31 жовтня 2019 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 56 500,00
UAH