Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сік в 3л.банках в асортименті ДК 021:2015(CPV): 15320000-7 Фруктові та овочеві соки
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2019-09-13-000940-a 7d1de6156ab9468ebdeaf013639794aa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Швайко Наталя Іванівна

380354141228 mp21163568@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УСТАНОВА ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ МЕЛЬНИЦЕ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 21163568
Місцезнаходження: 48751, Україна , Тернопільська обл., Мельниця-Подільська, Івана Франка, 39
Контактна особа: Швайко Наталя Іванівна
380354141228
mp21163568@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 14:00
Очікувана вартість: 44 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Сік в 3л.банках в асортименті ДК 021:2015(CPV): 15320000-7 Фруктові та овочеві соки. Доставку проводити 2 рази на тиждень о 7:00 год. ранку (деталі щодо кількості по телефону з понеділка по п’ятницю). Учасник повинен надати в електронному(сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Цінова пропозиція Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності). Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності). Копія Витягу або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності). Довідка у довільній формі із детальною інформацією про учасника (найменування, місцезнаходження, місце реєстрації, телефон) завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності). Довідка у довільній формі про те, що фізична особа, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності). Довідка у довільній формі, що особа немає заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності). Довідка у довільній формі про документ на особу (довіреність, доручення, тощо…), що підтверджує право представляти інтереси Учасника та засвідчує своїм підписом документи, що мають до цього відношення. Копії документів, які свідчать про якість товару, що пропонується – сертифікат відповідності, посвідчення якості, декларацію про відповідність, висновок державної санітарно-епідемілогічної служби встановленні діючим законодавством тощо) завірену уповноваженою особою та печаткою (за наявності). Копії довідки про санітарну обробку автомобіля та санітарної (медичної) книги водія постачальника. Після закінчення терміну подання пропозицій електронних торгів доповнення Учасників Замовником прийматися не будуть!!! У разі не надання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає!!!
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2120 літр
Сік в 3л.банках в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48751, Україна, Тернопільська область, Мельниця-Подільська, Івана Франка 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата проводиться згідно накладної протягом 2-30 днів після поставки товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Дячук Максим Михайлович 43 990,00
UAH
43 990,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 13:51
якість1.jpg
17 вересня 2019 13:50
якість2.jpg
17 вересня 2019 13:50
якість1.jpg
17 вересня 2019 13:50
якість1.jpg
17 вересня 2019 12:40
13. Код.pdf
17 вересня 2019 12:40
12. Паспорт.pdf
17 вересня 2019 12:40
11 - Довідка ч2 ст17.jpg
17 вересня 2019 12:40
10 - Довідка п5 ч1 ст17.jpg
17 вересня 2019 12:40
9-10. Установчі документи.pdf
17 вересня 2019 12:40
Матеріальна база.pdf
17 вересня 2019 12:40
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Дячук Максим Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Дячук Максим Михайлович
#3046119150
Переможець 43 990,00
UAH
20 вересня 2019 11:14

Документи

20 вересня 2019 11:13
Сканировать1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Дячук Максим Михайлович
#3046119150
43 990,00
UAH
Документи

Документи

20 вересня 2019 11:13
Сканировать1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
СІК2_compressed.pdf укладений
24 вересня 2019 12:16