Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги промислового контролю
Очікувана вартість
15 143,82 EUR
UA-2019-09-13-000796-a ba65c62fb5474403bd055ff7ad921772
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бережецька Ганна Вікторівна

044-281-74-67 H.BEREZHETSKA@KBP.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Бережецька Ганна Вікторівна
044-281-74-67
H.BEREZHETSKA@KBP.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71730000-4: Послуги промислового контролю


Проведення незалежної оцінки служб пожежної безпеки та пожежної охорони аеропорту з метою аналізу та виявлення прогалин, а також позитивних аспектів стратегії запобігання та захисту від пожеж.Робочий Пакет I-Огляд поточних процесів СППОА (Служба Порятунку та Пожежної Охорони Аеропорту) стандартних операційних процедур в порівнянні з кращими галузевими практиками. Робочий Пакет II - Визначення кількості персоналу, необхідного для забезпечення СФЗ (стандарти фінансової звітності) для СППОА і структурного пожежогасіння. Робочий Пакет III - Інвентаризація обладнання. Робочий Пакет IV - Теми пожежної безпеки (технічний та структурний протипожежний захист терміналів і інших будівель). Робочий Пакет V - Навчальні процеси. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти. Рахунок має бути сплачено протягом 30 календарних днів з дати виставлення рахунку.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги промислового контролю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вул. Бориспіль - 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71730000-4 — Послуги промислового контролю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Рахунок має бути сплачено протягом 30 календарних днів з дати виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 вересня 2019 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Fraport Slovenija, upravljanje letališč, d.o.o.
#5142768000
Переможець 15 143,82
EUR
13 вересня 2019 13:06

Документи

13 вересня 2019 13:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 13:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги промислового контролю 1 посл. 15 143,82
EUR