Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район
Очікувана вартість
31 806 775,00 UAH
UA-2019-09-13-000793-c 30db182eb9404079a8569d9ffe0990bb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05416768
Місцезнаходження замовника: 03039, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, будинок 16
Контактна особа замовника: Злотнікова Олена Петрівна
+380445293412 +380445293449
CREMATORIYTENDER@UKR.NET
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 13:29
Очікувана вартість: 31 806 775,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 159 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 033,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету (м. Київ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська обл., Київ, Байкова, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт форми КБ-2в та їх вартість форми КБ-3. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету (м. Київ) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 вересня 2019 20:29
Електронний цифровий підпис
13 вересня 2019 20:28
ТД_крематорій-5.doc
13 вересня 2019 20:28
Додаток_2.doc
13 вересня 2019 20:28
Додаток_1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000066 ● bff72885d34f4b7a9b6bf7c08a536744
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-10 11:29:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.10.2019 № 190
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 09.10.2019 № 190

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-09-13-000793-c 13.09.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), 05416768, Україна, Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, будинок 16
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район, 31806775UAH, 45000000-7, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 30db182eb9404079a8569d9ffe0990bb, 2019-09-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15.10.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.09.2019 року № 22 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2019 № 23, повідомлення про намір укласти договір. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД» умовам ТД, оскільки у складі пропозиції Переможця відсутні підтверджуючі документи, щодо працевлаштування чи виконання робіт на інших законних засадах Щербань Лариси Юріївни, інформація про яку зазначена в п. 3 довідки від 24.09.2019 № 09-2-19. До того ж, надані у складі пропозиції Переможця договори про виконання робіт, укладені з фізичними особами, не підтверджують їх кваліфікацію для виконання всіх видів робіт за предметом закупівлі, чим не дотримано п.п. 2 п. 5 Розділу 3 ТД. Враховуючи зазначене, товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону та встановленим Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Отже, Замовник в порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД» 31 750 302,00
UAH з ПДВ
31 750 302,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦПРОЕКТ -ІНВЕСТ» 31 779 064,00
UAH з ПДВ
31 779 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 18:53
sign.p7s
10 жовтня 2019 18:50
Довідка з податкової.pdf
25 вересня 2019 12:58
sign.p7s
25 вересня 2019 12:47
Банковская гарантия 18296.zip
25 вересня 2019 12:40
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 вересня 2019 12:37
Відомостві з ЄДРПОУ.pdf
25 вересня 2019 12:11
Договори на працівників.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 09:34
sign.p7s
30 вересня 2019 09:27
Ліцензія з додатком
30 вересня 2019 09:26
ДЦ ССР
30 вересня 2019 09:26
ДЦ ДЦ
30 вересня 2019 09:26
Договір аналогічний 2
30 вересня 2019 09:26
Договір аналогічний 1
30 вересня 2019 09:26
Договір оренди техніки
30 вересня 2019 09:26
Ліцензія_Повноваження
30 вересня 2019 09:26
гарантія
30 вересня 2019 09:26
Витяг ПДВ
30 вересня 2019 09:26
Наказ Рубіс
30 вересня 2019 09:26
Рішення Призначення Рубіс
30 вересня 2019 09:26
статут опис
30 вересня 2019 09:26
Відомості з ЄДРПОУ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД»
#32660868
Рішення скасоване 31 750 302,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 12:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД»
#32660868
Відхилено 31 750 302,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 12:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦПРОЕКТ -ІНВЕСТ»
#32735530
Відхилено 31 779 064,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 12:37

Інформація про відміну

Дата відміни
22 жовтня 2019 12:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку