Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район
Очікувана вартість
31 806 775,00 UAH
UA-2019-09-13-000793-c 30db182eb9404079a8569d9ffe0990bb
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05416768
Місцезнаходження замовника: 03039, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, будинок 16
Контактна особа замовника: Злотнікова Олена Петрівна
+380445293412 +380445293449
CREMATORIYTENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 13:29
Очікувана вартість: 31 806 775,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 159 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 033,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету (м. Київ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська обл., Київ, Байкова, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт форми КБ-2в та їх вартість форми КБ-3. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету (м. Київ) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 вересня 2019 20:29
Електронний цифровий підпис
13 вересня 2019 20:28
ТД_крематорій-5.doc
13 вересня 2019 20:28
Додаток_2.doc
13 вересня 2019 20:28
Додаток_1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000066 ● bff72885d34f4b7a9b6bf7c08a536744
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-10 11:29:09
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.10.2019 № 190
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 09.10.2019 № 190

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-09-13-000793-c 13.09.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), 05416768, Україна, Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, будинок 16
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район, 31806775UAH, 45000000-7, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 30db182eb9404079a8569d9ffe0990bb, 2019-09-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15.10.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.09.2019 року № 22 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2019 № 23, повідомлення про намір укласти договір. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД» умовам ТД, оскільки у складі пропозиції Переможця відсутні підтверджуючі документи, щодо працевлаштування чи виконання робіт на інших законних засадах Щербань Лариси Юріївни, інформація про яку зазначена в п. 3 довідки від 24.09.2019 № 09-2-19. До того ж, надані у складі пропозиції Переможця договори про виконання робіт, укладені з фізичними особами, не підтверджують їх кваліфікацію для виконання всіх видів робіт за предметом закупівлі, чим не дотримано п.п. 2 п. 5 Розділу 3 ТД. Враховуючи зазначене, товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону та встановленим Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Отже, Замовник в порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації., 15 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД» 31 750 302,00
UAH з ПДВ
31 750 302,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦПРОЕКТ -ІНВЕСТ» 31 779 064,00
UAH з ПДВ
31 779 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 18:53
sign.p7s
10 жовтня 2019 18:50
Довідка з податкової.pdf
25 вересня 2019 12:58
sign.p7s
25 вересня 2019 12:47
Банковская гарантия 18296.zip
25 вересня 2019 12:40
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 вересня 2019 12:37
Відомостві з ЄДРПОУ.pdf
25 вересня 2019 12:11
Договори на працівників.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 09:34
sign.p7s
30 вересня 2019 09:27
Ліцензія з додатком
30 вересня 2019 09:26
ДЦ ССР
30 вересня 2019 09:26
ДЦ ДЦ
30 вересня 2019 09:26
Договір аналогічний 2
30 вересня 2019 09:26
Договір аналогічний 1
30 вересня 2019 09:26
Договір оренди техніки
30 вересня 2019 09:26
Ліцензія_Повноваження
30 вересня 2019 09:26
гарантія
30 вересня 2019 09:26
Витяг ПДВ
30 вересня 2019 09:26
Наказ Рубіс
30 вересня 2019 09:26
Рішення Призначення Рубіс
30 вересня 2019 09:26
статут опис
30 вересня 2019 09:26
Відомості з ЄДРПОУ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД»
#32660868
Переможець 31 750 302,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 13:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АРХІГРАД»
#32660868
31 750 302,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку