Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланк посвідчення працівника АТ "Укрзалізниця"
Очікувана вартість
2 997 204,00 UAH
UA-2019-09-13-000780-c ● 0a76b1d769334ca48319df4cbdd0b81b
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 14:01 |
Очікувана вартість: | 2 997 204,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 972,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115100 шт
Бланк посвідчення працівника АТ "Укрзалізниця"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2019 19:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2019 19:05 |
Зміни до тендеру Бланки.doc | |
26 вересня 2019 19:05 |
ТД Бланк посвідчення працівника АТ Укрзалізниця (нова редакція).docx | |
13 вересня 2019 18:22 |
Додаток №9 до ТД Бланк посвідчення працівника АТ Укрзалізниця.docx |
26 вересня 2019 19:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2019 19:05 |
Зміни до тендеру Бланки.doc
|
|||
26 вересня 2019 19:05 |
ТД Бланк посвідчення працівника АТ Укрзалізниця (нова редакція).docx
|
|||
13 вересня 2019 18:22 |
Додаток №9 до ТД Бланк посвідчення працівника АТ Укрзалізниця.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000780-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЛЕД СТАНДАРТ ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:40390624
Дата подання: 06 листопада 2019 15:40
щодо визначення переможця
Цим, засвідчуємо свою повагу та повідомляємо про технічну невідповідність учасника закупівлі
ТОВ «Іннотех груп», вимогам Тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв
встановлених Тендерною документацією:
Так, зазначеним підприємством надано недостовірні відомості, а саме: Протокол загальних зборів
№1 (в тексті документу датованого 20.11.2016 року містяться відомості про Учасників товариства в
тому числі РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків) аббревіатура, яка
не існувала на час складеня документу, на той час цей номер мав позначення ІПН (індивідуальний
податковий номер).
Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків
(яким вводиться аббревіатура РНОКПП) затверджено наказом Міністерства фінансів України від
29.09.2017 №822 .
Формування реєстраційного номера облікової картки платника податків здійснюється ДФС на
підставі відомостей, поданих фізичною особою в Обліковій картці фізичної особи – платника
податків за формою № 1ДР.
ДФС присвоює Обліковій картці реєстраційний номер облікової картки платника податків, який є
порядковим номером реєстрації облікової картки в Державному реєстрі.
Тобто на момент складання Протоколу загальних зборів №1 не існувало порядку та відповідний
реєстр не міг бути затверджений Нотаріально.
Просимо врахувати зазначені відомості під час оцінки пропозиції Учасника.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Іннотех груп», вимогам Тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв
встановлених Тендерною документацією:
Так, зазначеним підприємством надано недостовірні відомості, а саме: Протокол загальних зборів
№1 (в тексті документу датованого 20.11.2016 року містяться відомості про Учасників товариства в
тому числі РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків) аббревіатура, яка
не існувала на час складеня документу, на той час цей номер мав позначення ІПН (індивідуальний
податковий номер).
Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків
(яким вводиться аббревіатура РНОКПП) затверджено наказом Міністерства фінансів України від
29.09.2017 №822 .
Формування реєстраційного номера облікової картки платника податків здійснюється ДФС на
підставі відомостей, поданих фізичною особою в Обліковій картці фізичної особи – платника
податків за формою № 1ДР.
ДФС присвоює Обліковій картці реєстраційний номер облікової картки платника податків, який є
порядковим номером реєстрації облікової картки в Державному реєстрі.
Тобто на момент складання Протоколу загальних зборів №1 не існувало порядку та відповідний
реєстр не міг бути затверджений Нотаріально.
Просимо врахувати зазначені відомості під час оцінки пропозиції Учасника.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000780-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДРУКАРНЯ "ІСП", Код ЄДРПОУ:37365268
Дата подання: 15 листопада 2019 14:23
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Керуючись статтями 3, 5, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо усунути порушення частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», допущене під час проведення процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту «Бланк посвідчення працівника АТ «Укрзалізниця», оголошеної з ідентифікатором закупівлі UA-2019-09-13-000780-c, а саме: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРУКАРНЯ «ІСП» #37365268, оформлене Протоколом №134/4 засідання тендерного комітету філії «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» від 04 листопада 2019 року, та здійснити повторний розгляд цієї тендерної пропозиції.
ПОВНИЙ ТЕКСТ ВИМОГИ з наведеними доказами ВИКЛАДЕНО У ДОДАНОМУ ФАЙЛІ.
Розгорнути
Згорнути
ПОВНИЙ ТЕКСТ ВИМОГИ з наведеними доказами ВИКЛАДЕНО У ДОДАНОМУ ФАЙЛІ.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРІНТ" |
2 442 600,00
UAH з ПДВ
|
2 175 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДРУКАРНЯ "ІСП" |
2 824 554,00
UAH з ПДВ
|
2 179 533,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОТЕХ ГРУП" |
2 986 154,40
UAH з ПДВ
|
2 186 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНД ПРІНТ ГРУП" |
2 994 441,60
UAH з ПДВ
|
2 261 641,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
2 983 392,00
UAH з ПДВ
|
2 410 194,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕД СТАНДАРТ ІНЖИНІРИНГ" |
2 900 520,00
UAH з ПДВ
|
2 727 272,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС" |
2 727 870,00
UAH з ПДВ
|
2 727 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" |
2 969 580,00
UAH з ПДВ
|
2 969 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРІНТ" #36373105 |
Відхилено |
2 175 390,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 20:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОТЕХ ГРУП" #40911150 |
Очікує рішення |
2 186 900,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 20:58
|
ТОВ "ДРУКАРНЯ "ІСП" #37365268 |
Відхилено |
2 179 533,60
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 20:58
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 листопада 2019 19:45 |
Коментар щодо відміни: | відповідно до ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг). |
Документи:
28 листопада 2019 19:45
|
ПРОТОКОЛ_ відміна_134-5.doc |