Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланк посвідчення працівника АТ "Укрзалізниця"
Очікувана вартість
2 994 600,00 UAH
UA-2019-09-13-000778-c 4d74c432375f4af09f77961d486dda40
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 15:10
Очікувана вартість: 2 994 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 946,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115000 шт
Бланк посвідчення працівника АТ "Укрзалізниця"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-000778-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2765100675
Дата подання: 12 листопада 2019 17:26
Вимога щодо дискваліфікації
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі, ідентифікатор: UA-2019-09-13-000778-c Фізична особа-підприємець Панов Андрій Миколайович (надалі - Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Код ДК 021:2015 - 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (Бланк посвідчення працівника АТ "Укрзалізниця")За результатами розгляду пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника (протокол розгляду тендерних пропозицій №133/3 від 04 листопада 2019 р). В протоколі було вказано, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ щодо підтвердження відповідності предмета закупівлі.
Я не згоден з таким рішення, бо документ щодо підтвердження відповідності предмета закупівлі є. У складі тендерної пропозиції Учасником ФОП Пановим А.М. подано декларацію постачальника (виробника) про відповідність, об’єктом декларації у якій зазначено посвідчення працівника АТ
«Укрзалізниця». Висновок, що декларація відповідності складена невірно, а саме, відсутнє слово «бланк» в назві об’єкта декларування, що не відповідає предмету закупівлі і є необгрунтованим, тому що:
1. Замовник в тендерній документації сам використовує назву предмета закупівлі -«посвідчення працівника АТ «Укрзалізниця»» (сторінка 14 тендерної документації ).
2. Замовник в розділі Розподіл щодо друку бланків посвідчення працівника АТ "Укрзалізниця" в самій назві надає значення вклейці бланка посвідчення. А в розділі технічних та якісних характеристик відрізняє поняття «вклейки» та «обкладинки посвідчення», а не «обкладинки бланка посвідчення».
Для запобігання розбіжності термінології в декларації відповідності мною було зазначено термін «посвідчення …», яке складається з бланку-вклейки та обкладинки, згідно технічних характеристик зазначених в розділі «Перелік та кількість продукції»
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника ФОП Панова А.М.. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими Законами України прошу:
1.Визнати, що документ щодо підтвердження відповідності предмета закупівлі, а саме , декларація відповідності, був наданий в строк і за формою, згідно тендерної документації.
2. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Панова А. М. зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №133/3 від 04 листопада 2019 р.
3. Прийняти нове рішення про визнання переможцем торгів ФОП Панова А. М.


Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000778-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЛЕД СТАНДАРТ ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:40390624
Дата подання: 06 листопада 2019 15:40
щодо визначення переможця
Цим, засвідчуємо свою повагу та повідомляємо про технічну невідповідність учасника закупівлі
ТОВ «Іннотех груп», вимогам Тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв
встановлених Тендерною документацією:
Так, зазначеним підприємством надано недостовірні відомості, а саме: Протокол загальних зборів
№1 (в тексті документу датованого 20.11.2016 року містяться відомості про Учасників товариства в
тому числі РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків) аббревіатура, яка
не існувала на час складеня документу, на той час цей номер мав позначення ІПН (індивідуальний
податковий номер).
Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків
(яким вводиться аббревіатура РНОКПП) затверджено наказом Міністерства фінансів України від
29.09.2017 №822 .
Формування реєстраційного номера облікової картки платника податків здійснюється ДФС на
підставі відомостей, поданих фізичною особою в Обліковій картці фізичної особи – платника
податків за формою № 1ДР.
ДФС присвоює Обліковій картці реєстраційний номер облікової картки платника податків, який є
порядковим номером реєстрації облікової картки в Державному реєстрі.
Тобто на момент складання Протоколу загальних зборів №1 не існувало порядку та відповідний
реєстр не міг бути затверджений Нотаріально.
Просимо врахувати зазначені відомості під час оцінки пропозиції Учасника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

12 листопада 2019 17:26
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 2 156 250,00
UAH з ПДВ
1 875 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРІНТ" 2 746 200,00
UAH з ПДВ
1 876 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОТЕХ ГРУП" 2 983 560,00
UAH з ПДВ
1 897 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНД ПРІНТ ГРУП" 2 991 840,00
UAH з ПДВ
1 952 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕД СТАНДАРТ ІНЖИНІРИНГ" 2 898 000,00
UAH з ПДВ
2 684 054,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 2 967 000,00
UAH з ПДВ
2 684 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС" 2 725 500,00
UAH з ПДВ
2 725 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 11:05
Справка о несудимости.pdf
15 жовтня 2019 11:05
Витяг з ЄДР 09.10.19.pdf
07 жовтня 2019 17:37
нова цiнова.pdf
04 жовтня 2019 09:27
Електронний підпис
03 жовтня 2019 20:23
Цінова пропозиція (2).pdf
03 жовтня 2019 17:35
Цінова пропозиція (1).pdf
03 жовтня 2019 12:00
Довідка.pdf
03 жовтня 2019 12:00
довідка повноваження.pdf
03 жовтня 2019 12:00
Аналогічні договора.pdf
03 жовтня 2019 12:00
Довідка 17 ст.pdf
03 жовтня 2019 12:00
Декларація виробника.pdf
03 жовтня 2019 12:00
Сертифікат якості.pdf
03 жовтня 2019 12:00
Цінова пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 12:00
Витяг ЄДРПОУ 2019 (1).pdf
03 жовтня 2019 12:00
Панов паспорт.pdf
03 жовтня 2019 12:00
Панов ІПН.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 09:30
виписка.pdf
04 жовтня 2019 09:30
свидотсво.pdf
04 жовтня 2019 09:30
довитка.pdf
03 жовтня 2019 23:00
Статут 20191002.pdf
03 жовтня 2019 22:59
Електронний підпис
03 жовтня 2019 22:58
Електронний підпис
03 жовтня 2019 22:20
Довідка.pdf
03 жовтня 2019 22:20
Сертифікат якості.pdf
03 жовтня 2019 22:20
Довідка 17 ст.pdf
03 жовтня 2019 22:20
гарантійний лист.pdf
03 жовтня 2019 22:20
Довідка про досвід.pdf
03 жовтня 2019 22:20
Цінова пропозиція778.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 10:38
Електронний підпис

Публічні документи

03 жовтня 2019 22:32
Електронний підпис
03 жовтня 2019 22:05
Бренд-Прінт-778.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРІНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОТЕХ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНД ПРІНТ ГРУП"

ТОВ "ЛЕД СТАНДАРТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2765100675
Відхилено 1 875 650,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 21:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОТЕХ ГРУП"
#40911150
Очікує рішення 1 897 500,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 21:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРІНТ"
#36373105
Відхилено 1 876 800,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 21:03

Документи

05 листопада 2019 21:01
Електронний підпис
05 листопада 2019 21:01
протокол відхилення_13_-3.doc
15 жовтня 2019 19:47
Електронний підпис

Документи

06 листопада 2019 15:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 листопада 2019 21:03
Електронний підпис
05 листопада 2019 21:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 листопада 2019 19:47
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг).
Документи:
28 листопада 2019 19:47
ПРОТОКОЛ_ відміна_133-5.doc