Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42941040 |
Місцезнаходження: | 81220, Україна , Львiвська обл., БІБРКА, вул.Уляни Кравченко,2 |
Контактна особа: |
Влах Влах Степанівна +380964334829 bibrka_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 14:17 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 14:17 |
Очікувана вартість: | 265 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 265,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2019 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2019 12:25 |
Рішення про внесення змін.docx | |
26 вересня 2019 12:07 |
ТЗ Вугілля нова редакція.docx | |
26 вересня 2019 12:07 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
13 вересня 2019 17:41 |
Проект договору.docx |
26 вересня 2019 12:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 вересня 2019 12:25 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
26 вересня 2019 12:07 |
ТЗ Вугілля нова редакція.docx
|
||||||
26 вересня 2019 12:07 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
||||||
13 вересня 2019 17:41 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Щодо питання про дискримінаційні вимоги, повідомляємо що не обов'язково давати посвідчення якості/паспорт якості на партію вугілля яка ще не виготовлена. Можна надати як зразок ці документи на будь-яку відвантажену вами партію вугілля, як і зазначено у вимозі.
Вимоги про усунення порушення
Згідно вимог Тендерної Документації (далі - Документації), кожна поставка (відвантаження) вугілля кам’яного супроводжується посвідченням якості та/або паспортом якості (документом, що засвідчує якість товару). Якщо товар, згідно наданого посвідчення якості/паспорту якості, не відповідає технічним вимогам – замовник не приймає даний товар. Для цього, учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надають, як зразок, зазначений вище документ про якість, виданий виробником вугілля за сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію на будь-яку відвантажену учаснику або постачальнику партію вугілля, що складає предмет закупівлі. При цьому, зазначені якісні документи повинні за своїми якісними показниками бути не гірше показників, що передбачені умовами тендерної документації. Учасник повинен надати для підтвердження якості вугілля у складі тендерної пропозиції - посвідчення якості/паспорту якості виданий виробником вугілля за сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію на будь-яку відвантажену учаснику або постачальнику партію вугілля, що складає предмет закупівлі. Враховуючи вимоги Документації, надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію не вимагалося Замовником.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-16-000073 ● 3a5be9706bb94c148bb453561cdaa84b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2020 № 67
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-13-000765-c 13.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-28 16:44:25
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 8¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-09-13-000765-c, який проводився Відділом освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради обласної ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, моніторингом встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі кам’яного вугілля за ID: UA-2019-09-13-000765-c укладено з переможцем торгів (ПП Сузір'я) договір поставки №32 від 24.10.2019 (далі – Договір № 32) на суму 257 600,00 гривень.
За умовами п. 4.3 Договору № 32 оплата здійснюється протягом 10 днів з дня підписання Сторонами акта приймання – передачі товарів відповідно до виставленого Учасником рахунка.
Також умовами укладеного Договору № 32 (пункт 10.1) визначено, що цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року.
Аналізом даних ІТС «ProZorro» (розділ «Перевірити оплати») за процедурою закупівлі UA-2019-09-13-000765-c встановлено, що на рахунок ПП Сузір'я згідно накладної №ПН-0004732 від 01.11.2019 перераховано суму 128 800,00 гривень та накладної № ПН - 0005181 від 04.12.2019 перераховано суму 128 800,00 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи проведено оплату згідно Договору № 32 від 25.10.2019 в повному обсязі?
2. Чи поставлено кам’яне вугілля Замовнику в повному обсязі ( з наданням пояснюючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-29 15:32:40
Відповідь на запит
Доброго дня, надаємо відповіді на запит:
1.Оплату згідно Договору № 32 від 24.10.2019 проведено в повному обсязі.
2. Кам'яне вугілля поствалено в повному обсязі згідно Договору № 32 від 24.10.2019.Додаємо копії накладних.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-21 12:36:47
Відповідь на моніторинг
Відповідь на моніторинг
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (питання своєчасності надання Замовником відповіді на звернення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЄВРОШАНС" |
226 100,00
UAH з ПДВ
|
225 825,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вуглеторфзбагачення |
249 900,00
UAH з ПДВ
|
226 065,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" |
244 650,00
UAH з ПДВ
|
244 384,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Сузір'я |
257 600,00
UAH з ПДВ
|
257 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
259 000,00
UAH з ПДВ
|
259 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЄВРОШАНС" #41645887 |
Відхилено |
225 825,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 16:18
|
ТОВ Вуглеторфзбагачення #21748702 |
Рішення скасоване |
226 065,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2019 11:46
|
ТОВ Вуглеторфзбагачення #21748702 |
Відхилено |
226 065,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2019 11:53
|
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" #42386101 |
Відхилено |
244 384,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2019 12:01
|
ПП Сузір'я #22404614 |
Переможець |
257 600,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2019 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 18:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 18:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 10:53
|
№32 від 24.10.2019р.pdf | укладений |
24 жовтня 2019 10:52
|