Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
265 000,00 UAH
UA-2019-09-13-000765-c 9e301255affd4e86972aea61b2f56788
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42941040
Місцезнаходження замовника: 81220, Україна , Львiвська обл., БІБРКА, вул.Уляни Кравченко,2
Контактна особа замовника: Влах Влах Степанівна
+380964334829
bibrka_osvita@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:17
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:17
Очікувана вартість: 265 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 т.
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81220, Україна, Львiвська область, РОМАНІВ, вул.Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 вересня 2019 15:29
Дата відповіді: 26 вересня 2019 12:24
Доброго дня, у ТД розділ 1.1. пункт 2.3.Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності) . Що означає у даній вимозі ДАТА ПІДПИСУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Специфікація є невід'ємною частиною договору, але не проекту договору!
Уточнення
Дата подання: 19 вересня 2019 15:37
Дата відповіді: 26 вересня 2019 12:23
У розділі 5. Оцінка тендерних пропозицій встановлена наступна вимога:Керуючись ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 2 000,00 грн (дві тисячі гривень 00 коп.). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що може бути сплачена на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов. Згідно з п.18 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з п. 32 ч.1 ст.1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно Тендерної документації, предметом закупівлі є: Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09110000-3 - Тверде паливо .Таким чином, юридично-консультаційні послуги не відносяться до предмету закупівлі. А отже, положення про їх сплату учасником-переможцем зазначених послуг не можуть бути включені до умов тендерної документації, навіть за умови добровільності їх сплати. Відповідно до ч.6 ст.28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом Згідно з положенням ст.32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Тобто, Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, вищезазначені витрати, які повинні бути відшкодовані за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмету закупівлі, з чого слідує, що положення щодо можливості покладення на учасника-переможця процедури закупівлі суми оплати послуг консультанта не можуть бути включені до Документації. Отже, дії Замовника в частині встановлення вищезазначеної умови в тендерній документації порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначних ст. 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести відповідні змін до тендерної документації, з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі». У разі виникнення у Замовника сумніву, щодо порушення ним приписів Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємо увагу останнього на постанову Вінницького міського суду Вінницької області м. Вінниця від 31.01.2017 року в справі № 127/15574/16-а , провадження № 2-а/127/148/17. Даною постановою було визнано протиправною та незаконною вимогу Замовника по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівель в Документації конкурсних торгів, яка містила формулювання щодо можливості покладення такого обов’язку на учасника-переможця. Також, звертаємо вашу увагу на рішення № 7587-р/пк від 27.10.2017 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке містить аналогічну правову позицію. Так, в даному рішенні органом оскарження встановлено, що включення в тендерну документацію умови щодо можливості оплати консультанта порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо положення про оплату юридично-консультаційних послуг.
В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Уточнення
Дата подання: 19 вересня 2019 15:47
Дата відповіді: 26 вересня 2019 12:21
У Додатку 4 Технічне завдання, Замовником зазначено що поставка товару має бути здійснена до 15 жовтня 2019 року. Яким чином учасник- переможець має поставити товар до зазначеної дати, якщо аукціон від 01.10.2019 15:23, далі розгляд пропозицій, визначення переможця і укладання договору не раніше 10 днів з дати оприлюднення про намір укласти договір ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію було внесено зміни.
Щодо питання про дискримінаційні вимоги, повідомляємо що не обов'язково давати посвідчення якості/паспорт якості на партію вугілля яка ще не виготовлена. Можна надати як зразок ці документи на будь-яку відвантажену вами партію вугілля, як і зазначено у вимозі.
Уточнення
Дата подання: 20 вересня 2019 11:51
Дата відповіді: 26 вересня 2019 12:17
Доброго дня, у Проекті договори відсутня специфікація, яка є невід'ємною частиною договору
Відповідь: Датою підпису є календарний день в який особа підписала конкретний документ. Зазначається в форматі день.місяць.рік
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 20 вересня 2019 15:38
Дата відповіді: 26 вересня 2019 12:15
У Технічному завданні Замовником встановлена наступна вимога:Кожна поставка (відвантаження) вугілля кам’яного супроводжується посвідченням якості та/або паспортом якості (документом, що засвідчує якість товару). Якщо товар, згідно наданого посвідчення якості/паспорту якості, не відповідає технічним вимогам – замовник не приймає даний товар. Для цього, учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надають, як зразок, зазначений вище документ про якість, виданий виробником вугілля за сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію на будь-яку відвантажену учаснику або постачальнику партію вугілля, що складає предмет закупівлі. При цьому, зазначені якісні документи повинні за своїми якісними показниками бути не гірше показників, що передбачені умовами тендерної документації. Дана вимоги є дискримінаційною та незаконною, оскільки дані документи видаються на вже вироблену та відвантажену партію вугілля. Для отримання посвідченням якості та/або паспортом якості, учасник повинен мати у наявності вугілля, що є предметом закупівлі ще до проведення торгів. Учасник не може бути впевнений у своїй перемозі, тому відсутні підстави для завчасної закупівлі вугілля цієї марки , яка закуповується Замовником Просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу та тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дата підпису це календарний день в який особа уповноважена на підписання конкретного документу здійснила підпис цього документу.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-000765-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:42386101
Дата подання: 18 жовтня 2019 13:14
Неправомірно прийняте рішення замовника щодо дискваліфікації Учасника
Неправомірно прийняте рішення замовника щодо дискваліфікації Учасника
customer_decision: Вимога не задоволена
23 жовтня 2019 17:56
Шановний, Учасник!
Згідно вимог Тендерної Документації (далі - Документації), кожна поставка (відвантаження) вугілля кам’яного супроводжується посвідченням якості та/або паспортом якості (документом, що засвідчує якість товару). Якщо товар, згідно наданого посвідчення якості/паспорту якості, не відповідає технічним вимогам – замовник не приймає даний товар. Для цього, учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надають, як зразок, зазначений вище документ про якість, виданий виробником вугілля за сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію на будь-яку відвантажену учаснику або постачальнику партію вугілля, що складає предмет закупівлі. При цьому, зазначені якісні документи повинні за своїми якісними показниками бути не гірше показників, що передбачені умовами тендерної документації. Учасник повинен надати для підтвердження якості вугілля у складі тендерної пропозиції - посвідчення якості/паспорту якості виданий виробником вугілля за сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію на будь-яку відвантажену учаснику або постачальнику партію вугілля, що складає предмет закупівлі. Враховуючи вимоги Документації, надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію не вимагалося Замовником.

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 13:14
Вимога_20191018_0001.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-16-000073 ● 3a5be9706bb94c148bb453561cdaa84b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-16 17:01:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.04.2020 № 67

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-13-000765-c 13.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-28 16:44:25

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 8¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-09-13-000765-c, який проводився Відділом освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради обласної ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, моніторингом встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі кам’яного вугілля за ID: UA-2019-09-13-000765-c укладено з переможцем торгів (ПП Сузір'я) договір поставки №32 від 24.10.2019 (далі – Договір № 32) на суму 257 600,00 гривень.
За умовами п. 4.3 Договору № 32 оплата здійснюється протягом 10 днів з дня підписання Сторонами акта приймання – передачі товарів відповідно до виставленого Учасником рахунка.
Також умовами укладеного Договору № 32 (пункт 10.1) визначено, що цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року.
Аналізом даних ІТС «ProZorro» (розділ «Перевірити оплати») за процедурою закупівлі UA-2019-09-13-000765-c встановлено, що на рахунок ПП Сузір'я згідно накладної №ПН-0004732 від 01.11.2019 перераховано суму 128 800,00 гривень та накладної № ПН - 0005181 від 04.12.2019 перераховано суму 128 800,00 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи проведено оплату згідно Договору № 32 від 25.10.2019 в повному обсязі?
2. Чи поставлено кам’яне вугілля Замовнику в повному обсязі ( з наданням пояснюючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-29 15:32:40

Відповідь на запит

Доброго дня, надаємо відповіді на запит:
1.Оплату згідно Договору № 32 від 24.10.2019 проведено в повному обсязі.
2. Кам'яне вугілля поствалено в повному обсязі згідно Договору № 32 від 24.10.2019.Додаємо копії накладних.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-21 12:36:47

Відповідь на моніторинг

Відповідь на моніторинг

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти, 42941040, Україна, БІБРКА, вул.Уляни Кравченко,2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Вугілля кам’яне, 265000UAH, 09110000-3, ДК021, 70, т.
  3. Інформація про оприлюднення: 9e301255affd4e86972aea61b2f56788, 2019-09-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 16 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-09-13-001986-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ПП «Єврошанс», ТОВ «Закарпатоблпаливо» та ТОВ «Вуглеторфзбагачення» (в частині правомірності їх відхилення); тендерну пропозицію ПП «Сузір'я», повідомлення про намір укласти договір; договір від 24.10.2019 №32, опубліковані запити щодо надання роз’яснень до тендерної документації та до рішення Замовника, а також відповіді Замовника на вказані звернення, опубліковане Замовником пояснення на відповідний запит органу державного фінансового контролю. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 16 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не вказано прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. В частині 3 розділу 6 тендерної документації зазначено, що проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. При цьому вказано, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Окрім того, у примітках до Додатку 3 (проект договору про закупівлю) до тендерної документації вказано, що зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Проте, за нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. При визначенні у Додатку 1 до тендерної документації інформації щодо подання документів та інформації, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону здійснено посилання на лист Мінекономіки від 19.01.2017 № 3302-06/1654-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» в той час, як у січні 2019 року Уповноваженим органом (Мінекономрозвитку) опубліковано листа від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Крім того, на порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних з відповідним доступом для перегляду в тендерної документації із змінами. Відповідно до вимог частини 1 статті 23 Закону у випадку звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Моніторингом встановлено, що Замовником відповідь на опубліковане 19.09.2019 звернення щодо надання роз’яснень до тендерної документації, було надано (опубліковано) лише 26.09.2019, тобто з перевищенням встановленого частиною 1 статті 23 Закону строку. Відповідно до вимог частини 2 статті 23 у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій (відповідно до тендерної документації встановлено до 30.09.2019) було продовжено лише до 03.10.2019, що суперечить вимогам частини 2 статті 23 Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ПП «Сузір’я», з яким 24.10.2019 укладено договір № 32 (далі – Договір) на суму 257 600,00 грн без ПДВ. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5.2 Договору строк поставки товару – протягом 10 діб після письмового замовлення згідно з графіком узгодженого з Замовником. Строк дії укладеного Договору (пункт 10.1) до 31.12.2019 або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-09-13-000765-c, розділ «Перевірити оплати», а також з врахуванням опублікованого на відповідний запит органу державного фінансового контролю пояснення, встановлено, що Замовником згідно накладних №ПН-0005181 вiд 04.12.2019 та №ПН-0004732 вiд 01.11.2019 здійснено оплату за Договором на користь ПП «Сузір’я» на загальну суму 257 600,00 грн за тверде паливо. Вказана сума відповідає сумі укладеного Договору. Останню оплату Замовником проведено 11.12.2019 року. В електронній системі закупівель інформація щодо продовження строку дії Договору відсутня (додаткові угоди до договору не оприлюднювались). Однак, Замовником після виконання Договору (здійснення поставки товару та його оплати станом на 11.12.2019) та закінчення строку дії Договору станом на 31.12.2019 звіт про виконання договору опубліковано Замовником лише 29.04.2020 (під час моніторингу), тобто з порушенням строку, визначеного абзацом 10 частини 1 статті 10 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 16 частини 2 статті 22, частини 2 статті 23, частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону За результатами аналізу питання своєчасності надання Замовником відповіді на звернення встановлено порушення вимог частин 1 та 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (питання своєчасності надання Замовником відповіді на звернення)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЄВРОШАНС" 226 100,00
UAH з ПДВ
225 825,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 249 900,00
UAH з ПДВ
226 065,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" 244 650,00
UAH з ПДВ
244 384,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сузір'я 257 600,00
UAH з ПДВ
257 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 259 000,00
UAH з ПДВ
259 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 15:31
sign.p7s
03 жовтня 2019 15:21
Посвiдченя.pdf
03 жовтня 2019 15:21
Реестр документiв.pdf
03 жовтня 2019 15:21
Технічна частина.pdf
03 жовтня 2019 15:21
Цiнова пропозицiя.pdf
03 жовтня 2019 15:21
Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 15:21
Iншi документи.pdf
03 жовтня 2019 15:21
Квалiфiкацiйнi критерii.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 15:52
витяг ПДВ.PDF
03 жовтня 2019 15:52
витяг ЄДР ЮО.PDF
03 жовтня 2019 15:52
Статут.PDF
03 жовтня 2019 15:52
наказ та паспорт.PDF
03 жовтня 2019 15:52
гар лист ціна.PDF
03 жовтня 2019 15:52
дов субпідрядники.PDF
03 жовтня 2019 15:52
сертифікат.pdf
03 жовтня 2019 15:52
тех вимоги.PDF
03 жовтня 2019 15:52
дов довкілля.PDF
03 жовтня 2019 15:52
проект договору.PDF
03 жовтня 2019 15:52
згода персон дані.PDF
03 жовтня 2019 15:52
дов ст 17.PDF
03 жовтня 2019 15:52
досвід постачання.pdf
03 жовтня 2019 15:52
дов працівники.PDF
03 жовтня 2019 15:52
мат тех база.PDF
03 жовтня 2019 15:52
пропозиція.PDF
03 жовтня 2019 15:52
реєстр.PDF

Публічні документи

02 жовтня 2019 13:00
sign.p7s
02 жовтня 2019 12:21
58. Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 12:21
57. Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 12:21
4. Технічна частина.zip
02 жовтня 2019 12:21
1. Інші документи.zip

Публічні документи

15 жовтня 2019 16:39
sign.p7s
15 жовтня 2019 16:38
Довідка ДПІ
15 жовтня 2019 16:37
Довідка МВС
15 жовтня 2019 16:37
довідка про відс КП ЮО
02 жовтня 2019 15:54
sign.p7s
02 жовтня 2019 15:52
ТЧ.rar
02 жовтня 2019 15:52
Проект договору.PDF
02 жовтня 2019 15:52
ІД.rar
02 жовтня 2019 15:52
ВПВ 17.PDF
02 жовтня 2019 15:52
КК.rar
02 жовтня 2019 15:52
Цінова пропозиція.PDF
02 жовтня 2019 15:52
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

02 жовтня 2019 11:30
sign.p7s
02 жовтня 2019 11:29
Квал1 ВО Бібрка.pdf
02 жовтня 2019 11:29
Лист відгук Бібрка.pdf
02 жовтня 2019 11:29
Сертифікат ДГ 13 -100 Б.pdf
02 жовтня 2019 11:29
Якісне ДГ 13 - 100.pdf
02 жовтня 2019 11:29
Згода Бібрка.pdf
02 жовтня 2019 11:29
аналог договори.PDF
02 жовтня 2019 11:29
Витяг Відомості.pdf
02 жовтня 2019 11:29
Витяг04092019.pdf
02 жовтня 2019 11:29
документи представник.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЄВРОШАНС"
#41645887
Відхилено 225 825,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 16:18
ТОВ Вуглеторфзбагачення
#21748702
Рішення скасоване 226 065,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2019 11:46
ТОВ Вуглеторфзбагачення
#21748702
Відхилено 226 065,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2019 11:53
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО"
#42386101
Відхилено 244 384,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2019 12:01
ПП Сузір'я
#22404614
Переможець 257 600,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2019 12:11

Документи

07 жовтня 2019 16:17
sign.p7s

Документи

13 жовтня 2019 11:52
sign.p7s

Документи

13 жовтня 2019 12:00
sign.p7s
13 жовтня 2019 11:59
Протокол від 12,10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Сузір'я
#22404614
257 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 жовтня 2019 10:53
№32 від 24.10.2019р.pdf укладений
24 жовтня 2019 10:52
sign.p7s укладений
29 квітня 2020 18:29
sign.p7s укладений
29 квітня 2020 18:28
sign.p7s укладений
29 квітня 2020 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 257 600,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку