Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (Лот 1 – Дезінфекційні засоби для потреб Стоматологічного медичного центру ЛНМУ ім. Д. Галицького, Лот 2 - Дезинфекційні засоби для потреб спеціалізованої консультативної поліклініки фтизіопульмонологічного профілю з клініко-діагностичною лабораторією НДІЕГ ЛНМУ ім. Д. Галицького)
Очікувана вартість
106 600,00 UAH
UA-2019-09-13-000746-c c0c1c38a5f5741608c683e5ec7533919
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевага Олена Олександрівна

+380678000900 vrector_ms@meduniv.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 02010793
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 69
Контактна особа: Шевага Олена Олександрівна
+380678000900
vrector_ms@meduniv.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2019 19:00
Очікувана вартість: 106 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Тендерна документація

13 вересня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 17:09
Тендерна документація.doc
13 вересня 2019 17:09
ДОДАТОК №3.doc
13 вересня 2019 17:09
ДОДАТОК №5.doc
13 вересня 2019 17:09
ДОДАТОК №6.doc
13 вересня 2019 17:09
ДОДАТОК №4.doc
13 вересня 2019 17:09
ДОДАТОК №2.doc
13 вересня 2019 17:09
ДОДАТОК № 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-000746-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович, Код ЄДРПОУ:3104421577
Дата подання: 17 вересня 2019 17:17
Звернення до Замовника за роз'ясненнями
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
По-перше, у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так , що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками копанії-виробника.
По-друге, в Лоті №2 Додатку 3 Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі вказані конкретні назви, фасування та не лише хімічний склад дезінфекційних засобів, але й відсоткове співвідношення діючих речовин.
Скажіть будь ласка який ми очікуєте побачити еквівалент на засіб з вмістом діючих речовин глутаровий альдегід не < 9,5%, гліоксаль не < 7,5% і додаткових діючих речовин четвертинно-амонієві сполуки не > 9,6%. Або на засіб з вмістом діючих речовин надоцтова кислота не > 0,14%, перекис водню не > 3%. Або вимога надати серветку з нетканого матеріалу просочені дезінфікуючим засобом на основі етанолу (не більше 11%), перекису водню (не більше 1%), хлоргексидин диглюконат (не більше 1%). Еквіваленти такого складу відсутні.
Чому б Вам не вказати просто засіб на основі альдегідів або серветка просочена спиртовмісним дезінфектантом. Але ж ні. Інші виробники і засоби просто не розглядаються. Ви свідомо намагаєтеся закупити в наперед узгодженого з Вами постачальника.
У позиції № 9 п. 2, №4 п.3, №5 п.4, №9 п.5, №6 п. 6 вимагається відповідність засобу Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624 . Та щей зазначену у регламенті.
Просимо надати роз’яснення, чому надається перевага саме таким стандартам? А також просимо вказати згідно якого документу, ці стандарти повинні бути в регламентах.
У позиції №10 п.3 міститься заборона на вміст ізопропанолу, хоча одна з діючих речовин – пропанол.
Просимо пояснити, чому висунута така вимога, а також пояснити, чим всетаки ізопропанол відрізняється від пропанолу, що Ви його так остерігаєтеся?
У позиції №12 п.5. вимагається відсутність у складі засобу спиртів. Що мається на увазі? Спирти входять практично до всіх деззасобів як розчинники і різні спирти мають різні властивості. Які саме спирти не повинні входити до складу засобу? Властивості звичайних та ароматичних спиртів відрізняються практично у всьому. Просимо надати роз’яснення, чи можуть входити до складу засобу ароматичні спирти, а якщо ні то чим це обґрунтовується?
Просимо надати роз’яснення, якщо кількість спирту буде складати 1,5% у концентраті, така пропозиція буде розглянута? Але у робочому розчині вже практично містяться сліди спирту?
У позиції №2 п.6 міститься вимога бути не більше 3-х діючих речовин. Просимо роз'яснити, а якщо діючих речовин буде напрриклад 4, в яку сторону це змінить якість засобу.
У позиції №10 п. 6 вимагається пред'явити наявність в методичних вказівках термінів придатності відкритого засобу не > 60 діб. І це стосується серветки просоченої деззасобом? Відкритої серветки не > 60 діб?

Більше того, в Україні взагалі відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
Тобто еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того Ваша Технічна специфікація до предмету закупівлі порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,

ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності;
2) виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування, посилання на стандарти EN та найменування дезінфекційних засобів.

У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2019 16:33
доброго дня, дякуємо за звернення. Відповідь у вкладенні.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000746-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович, Код ЄДРПОУ:3104421577
Дата подання: 08 жовтня 2019 15:29
Неправомірні дії замовника
Вих.№ 01/ПД

від 29.09.2019 р.

Щодо терміну дії і чинності висновків державної СЕС деззсобів



ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО

Тендерний комітет











Постановою №178 Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року внесено зміни до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, згідно із якими (п.4. Постанови) державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить Міністерство охорони здоров'я України на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком.



У п.5 Постанови зазначено перелік документів, що подаються для державної реєстрації (перереєстрації) засобів.



Документи приймаються згідно з описом, копію якого з відміткою про дату їх надходження видають заявнику.



У п.8 Постанови зазначено, що за результатами розгляду документів Міністерством охорони здоров'я України приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній.



Враховуючи вищенаведене, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи експертної установи є лише підставою для реєстрації, тобто для внесення засобу до державного реєстру та видачі реєстраційного свідоцтва, а не документом, що регламентує його використання. Про це свідчить і запис в тексті висновку, так, наприклад у висновку засобу Фамідез вказано: Висновок дійсний до: 08.09.2019 р. (на термін дії державної реєстрації), а у висновку засобу Дезодерм вказано: Висновок дійсний до: 15.04.2019 р. (для державної реєстрації в Україні). Зазначена у висновку дата закінчення терміну дії встановлюється формально і складає, як правило, 5 років з дати підписання висновку (це загальна вимога до всіх висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи).



Оскільки сам процес внесення засобу до реєстру та виписування реєстраційного свідоцтва з моменту отримання позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи триває певний період часу, на який заявник впливати не може, то іноді виникає часовий розрив між терміном придатності дезінфекційного засобу, вказаного у реєстраційному свідоцтві, і терміном дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який рахується не від дати внесення засобу в державний реєстр, а від дати підписання висновку.



Таким чином, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи:

1. Є підставою для державної реєстрації дезінфекційного засобу;

2. Має формальний термін дії до 5 років з моменту підписання, але є чинним впродовж всього терміну дії державної реєстрації.



Висновки втрачають силу лише після закінчення терміну державної реєстрації та при зміні рецептури, технології виготовлення, які можуть змінити властивості об'єкта експертизи або спричинити негативний вплив на здоров'я людей, сфери застосування або умов застосування об'єкта експертизи.



Стаття 34. Дезінфекційні засоби Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» забороняє застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів.

Всі засоби, подані у складі нашої цінової пропозиції, зареєстровані у порядку, встановленому законодавством, мають чинні реєстраційні свідоцтва, при їхньому виготовленні, транспортуванні чи зберігання не було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, а тому підстав для відхилення нашої пропозиції немає.

Враховуючи все вищесказане, вимагаю скасувати рішення тендерного комітету Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького (Протокол № 64/3 від 04 жовтня 2019 р.), щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Фізична особа - підприємець Радіоненко Олексій Анатолійович
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 жовтня 2019 15:31
Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо, що у Додатку №3 тендерної документації «Медико- технічні вимоги » п. 3 чітко зазначено, що: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій копії документів що засвідчують якість товару на кожну окрему одиницю закупівлі, а саме Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу, сертифікат якості або паспорт дезінфікуючого засобу. Учасником Фізична особа - підприємець Учасником Фізична особа – підприємець Радіоненко Олексій Анатолійович було надано Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які втратили свою чинність.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000746-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович, Код ЄДРПОУ:3104421577
Дата подання: 11 жовтня 2019 15:58
Вимагаємо усунути порушення
Шановний тендерний комітет.
Враховуючи Ваше досконале володіння нормативно правовою базою дивно побачити грубе порушення Вами вашої ж документації.
Ви відхилили мою пропозицію, бо Вам ЩОСЬ не сподобалось в гігієнічному висновку. Наголошую: дозволом для використання дезінфекційного засобу є свідоцтво про державну реєстрації як деззасіб а не санітарно гігієнічний висновок (документ на основі якого видається це свідоцтво) і термін використання засобу визначається а терміном дії свідоцтва, а не санітарно гігієнічного висновку.
АЛЕ ВИ ЗАКРИЛИ ОЧІ НА ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ В ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «Лізоформ Медікал», а саме п. 3 Додатку №3, який вимагав надати Свідоцтва про державну реєстрації як деззасіб. ДОКУМЕНТАЦІЯ ТОВ «Лізоформ Медікал», ТАК САМО, ЯК І ЙОГО САТЕЛІТА ТОВ «ІМЕД» ВАШОЇ ВИМОГИ НЕ ВИКОНАЛА і СВІДОЦТВА НЕ НАДАЛА. Оскільки Додаток №3 містить вичерпний перелік документів для засвідчення якості товару, ВИМАГАЮ ПРОВЕСТИ ЯКІСНУ ОЦІНКУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ І ВИПРАВИТИ ВАШУ ПОМИЛКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 жовтня 2019 15:35
Шановний Учаснику на Вашу вимогу, повідомляємо: що нами в тендерній документації вимагалося надати копії документів що засвідчують якість товару на кожну окрему одиницю закупівлі, а саме: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу, сертифікат якості або паспорт дезінфікуючого засобу. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які були подані втратили свою чинність, відповідно гарантувати якість товару дані висновки не можуть!
Учасник ТОВ «Лізоформ Медікал» у складі своєї пропозиції надає інформаційний лист , в якому повідомляє, що пропоновані даним учасником дезинфекційні засоби відповідно п.4 до п.8 ПОРЯДКУ державної реєстрації (перереєстрації*) дезінфекційних засобів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) зазначено, що за результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній. Протягом трьох робочих днів з дня прийняття ріщення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру. Реєстр розміщується на офіційному веб-сайті МОЗ для вільного доступу.
Тобто свідоцтво про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу не видається. Інформацію щодо реєстрації дезінфікуючих засобів можна перевірити за посиланням http://moz.gov.ua/vidkriti-dani?preview=l.
На виконання вимог тендерної документації щодо надання копії свідоцтв на дезінфікуючі засоби у складі пропозиції ТОВ «ЛІЗОФОРМ МЕДІКАЛ» надає копію листа МОЗ щодо переліку зареєстрованих засобів.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000746-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович, Код ЄДРПОУ:3104421577
Дата подання: 16 жовтня 2019 10:52
про відхилення пропозицій
Шановний Замовнику!
1. Ще раз: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засіб дезінфекційний є підставою для реєстрації засобу, а не документом, який гарантує якість товару. Якість товару підтверджується сертифікатом якості/аналізу засобу та декларацією виробника про відповідність. Засіб чинний протягом терміну реєстрації (а не терміну чинності висновку)! Тому Ваше твердження про те, що оскільки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який було подано, втратив свою чинність, відповідно гарантувати якість товару даний висновок не може, не має жодного сенсу!
2. Ваша (Ваша!) тендерна документація передбачає, серед інших документів, обов’язкове надання копії реєстраційного свідоцтва. Ця вимога ніким не була оскаржена до подачі цінових (тендерних) пропозицій, тобто, вона була визнана такою, що вимагає безумовного виконання. У п.4 Статті 30. Відхилення пропозицій конкурсних торгів Закону України «Про публічні закупівлі» сказано, що Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тому, якщо копія реєстраційного свідоцтва відсутня у складі цінової пропозиції учасника, то вона повинна обов’язково бути відхиленою на підставі п.4 Статті 30. Відхилення пропозицій конкурсних торгів Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ваше посилання на інформаційний лист, в якому повідомляється про порядок державної реєстрації (перереєстрації*) дезінфекційних засобів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178), має сенс лише за умови, що така інформація була зазначена у вимогах тендерної документації до проведення торгів. Тобто, якщо б було наперед зазначено, що реєстраційні свідоцтва не вимагаються.

Враховуючи наведене вище, вимагаю:
- прийняти до розгляду мою пропозицію;
- відхилити пропозиції ТОВ «Лізоформ Медікал» та ТОВ «ІМЕД», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, а саме: відсутні копії реєстраційних свідоцтв на засоби дезінфекційні (підстава: п.4 Статті 30. Відхилення пропозицій конкурсних торгів Закону України «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 17:20
Шановний Учаснику на Вашу вимогу, повідомляємо:
1. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які були подані ФОП Радіоненко О.А. втратили свою чинність. Тобто ці документи не є чинними.
2. Учасник ТОВ «Лізоформ Медікал» у складі своєї пропозиції надає лист де зазначено, що Міністерство охорони здоров'я України прийняло рішення про реєстрацію дезінфекційні засоби, які пропонує даний Учасник і їх внесено до Державного реєстру дезінфеекційних засобів на підставі п. 4 та п. 8 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178).
3. Пропозицію ТОВ «Імед» було відхилено ще 10 жовтня 2019 року.
4. Тендерна пропозиція, щодо Лоту - 2 учасника ФОП Радіоненко О.А. була відхилена не лише через надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які втратили свою чинність, але й через те, що. у пункті 7 Додатку № 3 Тендерної документації Лот -2 зазначено, що в разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. На підтвердження відповідності еквіваленту запропонованого Учасником, останній повинен надати гарантійний лист від виробника еквівалентного товару про те, що такий товар повністю відповідає товару зазначеного Замовником у технічному завданні.
Учасник Фізична особа – підприємець Радіоненко Олексій Анатолійович запропонував аналог до засобу дезінфікуючого для обробки рук, шкіри та прилеглих слизових, невеликих за площею поверхонь, некритичних медичних виробів «Етасепт серветки» Банка, 200 серветок. У тендерній пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист від виробника еквівалентного товару про те, що такий товар повністю відповідає товару зазначеного у технічному завданні.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000746-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович, Код ЄДРПОУ:3104421577
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:46
ВИМАГАЄМО ВІДПОВІДЬ
Шановний Замовнику!
Вибігає час оскарження / подання вимог, а ми досі не отримали відповіді на свою вимогу від 16.10.2019 р.
У зв'язку з цим ще раз вимагаю:
1. Прийняти до розгляду мою пропозицію;
2. Відхилити пропозиції ТОВ «Лізоформ Медікал» та ТОВ «ІМЕД», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, а саме: відсутні копії реєстраційних свідоцтв на засоби дезінфекційні (підстава: п.4 Статті 30. Відхилення пропозицій конкурсних торгів Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації).
В іншому випадку я буду оскаржувати грубе порушення законодавства про публічні закупівлі в органах прокуратури, а також в антимонопольному комітеті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 17:21
Шановний Учаснику на Вашу вимогу, повідомляємо:
1. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які були подані ФОП Радіоненко О.А. втратили свою чинність. Тобто ці документи не є чинними.
2. Учасник ТОВ «Лізоформ Медікал» у складі своєї пропозиції надає лист де зазначено, що Міністерство охорони здоров'я України прийняло рішення про реєстрацію дезінфекційні засоби, які пропонує даний Учасник і їх внесено до Державного реєстру дезінфеекційних засобів на підставі п. 4 та п. 8 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178).
3. Пропозицію ТОВ «Імед» було відхилено ще 10 жовтня 2019 року.
4. Тендерна пропозиція, щодо Лоту - 2 учасника ФОП Радіоненко О.А. була відхилена не лише через надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які втратили свою чинність, але й через те, що. у пункті 7 Додатку № 3 Тендерної документації Лот -2 зазначено, що в разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. На підтвердження відповідності еквіваленту запропонованого Учасником, останній повинен надати гарантійний лист від виробника еквівалентного товару про те, що такий товар повністю відповідає товару зазначеного Замовником у технічному завданні.
Учасник Фізична особа – підприємець Радіоненко Олексій Анатолійович запропонував аналог до засобу дезінфікуючого для обробки рук, шкіри та прилеглих слизових, невеликих за площею поверхонь, некритичних медичних виробів «Етасепт серветки» Банка, 200 серветок. У тендерній пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист від виробника еквівалентного товару про те, що такий товар повністю відповідає товару зазначеного у технічному завданні.

Документи

20 вересня 2019 16:33
Відповідь.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Дезінфекційні засоби для потреб Стоматологічного медичного центру ЛНМУ ім. Д. Галицького
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 400,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 вересня 2019 11:04
Закінчення: 30 вересня 2019 11:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 л
Лот 1 – Дезінфекційні засоби для потреб Стоматологічного медичного центру ЛНМУ ім. Д. Галицького. Джерело фінансування: Загальний та спеціальний фонд державного бюджету
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, Шімзерів, 3А, матеріально-технічний склад університету.
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович 59 831,00
UAH з ПДВ
59 831,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 73 838,40
UAH з ПДВ
73 838,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СаноМарк" 79 998,00
UAH з ПДВ
79 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 15:34
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:29
товар медінститут лот1.pdf
27 вересня 2019 15:29
квалiфiкацiя медінститут.pdf
27 вересня 2019 15:29
проекти договору.pdf
27 вересня 2019 15:29
пропозиція медінститут.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 12:17
Електронний підпис
27 вересня 2019 12:15
документи_товар.rar
27 вересня 2019 12:15
документи_кваліфкація.rar
27 вересня 2019 12:15
цінова_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "СаноМарк"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович
#3104421577
Відхилено 59 831,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:02
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 73 838,40
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 15:28
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
Відхилено 79 998,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 14:10

Документи

04 жовтня 2019 16:02
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 жовтня 2019 15:28
Електронний підпис

Документи

11 жовтня 2019 14:10
Електронний підпис
11 жовтня 2019 14:10
протокол відміни.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
11 жовтня 2019 14:10
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі