Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі Комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «ОСНОВА» Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2019-09-13-000724-c fa093aaea3e24d37bd35e4ba203f9a9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяченко Марія

+380614141216 BUHPNVK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ОСНОВА" ПРЕОБРАЖЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОРІХІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 20527353
Місцезнаходження: 70545, Україна , Запорізька обл., с. Преображенка, Оріхівський район, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 1
Контактна особа: Дяченко Марія
+380614141216
BUHPNVK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 11:15
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Реконструкція будівлі Комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «ОСНОВА» Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт).
Джерело фінансування – кошти державного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція будівлі Комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «ОСНОВА» Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70545, Україна, Запорізька обл., с. Преображенка, вул. Польова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Джерело фінансування – кошти державного бюджету. Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування – кошти державного бюджету. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 16:43
Додаток 5.doc
13 вересня 2019 16:43
Тендерна документація (реконструкція).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000012 ● 79d0a0e9b4b54543af1eafbc7c4b4345
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019 11:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
09.10.2019 № 156
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція будівлі Комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «ОСНОВА» Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області), ID: UA-2019-09-13-000724-c, яка проводиться Комунальним закладом «Навчально-виховний комплекс «ОСНОВА» Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" 5 645 820,00
UAH з ПДВ
5 645 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКВАЛЬ-7» 6 298 490,98
UAH з ПДВ
6 298 490,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" 6 304 202,03
UAH з ПДВ
6 304 202,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 11:08
Dovidka_MVS.pdf
04 жовтня 2019 11:07
Довідка ДПС.pdf
29 вересня 2019 23:40
Електронний підпис
29 вересня 2019 23:39
Cтатут .pdf
29 вересня 2019 23:39
Лист гарантія стаття 17.pdf
29 вересня 2019 23:39
Ліцензія cубпідрядника.pdf
29 вересня 2019 23:39
Ліцензія.pdf
29 вересня 2019 23:39
Відомості про учасника.pdf
29 вересня 2019 23:39
Довідка про санкції.pdf
29 вересня 2019 23:39
Дозвіл.pdf
29 вересня 2019 23:39
Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2019 23:39
Виписка.pdf
29 вересня 2019 23:39
Банківська гарантія.zip
29 вересня 2019 23:39
Паспорт директора .pdf
29 вересня 2019 23:39
Проект договору.pdf

Публічні документи

28 вересня 2019 11:58
Електронний підпис
28 вересня 2019 11:49
Ліцензія 2019.zip
28 вересня 2019 11:49
Гарантия 13377.zip
28 вересня 2019 11:49
35.Лист аванс.pdf
28 вересня 2019 11:48
26. Ліцензія (ОРИГІНАЛ).pdf
28 вересня 2019 11:48
25. Ліцензія (КОПІЯ).pdf
28 вересня 2019 11:48
24.Довідка про довкілля.pdf
28 вересня 2019 11:48
15. техпаспорт зил.pdf
28 вересня 2019 11:48
14.техпаспорт ескаватор.pdf
28 вересня 2019 11:48
13.Договор аренды ЗИЛ.pdf
28 вересня 2019 11:48
5. Статут (ОРИГІНАЛ).pdf
28 вересня 2019 11:48
4. Статут (КОПІЯ).pdf
28 вересня 2019 11:48
3.Відомості про учасника.pdf
28 вересня 2019 11:48
2.Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2019 11:48
1.Реєстр.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 09:47
Електронний підпис
27 вересня 2019 09:46
23. Технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 09:46
21. Кошторис.pdf
27 вересня 2019 09:46
20. Довідка про аванс.pdf
27 вересня 2019 09:46
19. Проект договору.pdf
27 вересня 2019 09:46
18. Ліцензія , дозвіл.pdf
27 вересня 2019 09:46
17. Витяг ПДВ.pdf
27 вересня 2019 09:46
16. Копія статуту.pdf
27 вересня 2019 09:46
15. Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 09:46
12. Довідка ст. 358 ККУ.pdf
27 вересня 2019 09:46
11. Відомості учасника.pdf
27 вересня 2019 09:46
7. Лист стандарти.pdf
27 вересня 2019 09:46
6. Лист довкілля.pdf
27 вересня 2019 09:46
5. Довідки ст.17.pdf
27 вересня 2019 09:46
4.3.1. Трудові книжки.pdf
27 вересня 2019 09:46
4.3 Довідка працівнкиик.pdf
27 вересня 2019 09:46
4.1 Довідка обладанання.pdf
27 вересня 2019 09:46
1. Довідка субпідрядник.pdf
27 вересня 2019 09:46
0. Реестр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКВАЛЬ-7»

ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА"
#32068536
Переможець 5 645 820,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА"
#32068536
5 645 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:44
Додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:43
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:42
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 10:05
Договір 65 від 15.10.19.pdf укладений
15 жовтня 2019 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Сума договору зменшується на 134516,85 грн. Сума Договору 5511303,15 грн з ПДВ. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Сума договору зменшується на 1640329,63 грн. Сума Договору 3870973,52 грн з ПДВ. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 870 973,52
UAH (в тому числі ПДВ 645 162,25 UAH)