Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери ( співфінансування з державним бюджетом та місцевим бюджетом)
Очікувана вартість
257 611,00 UAH
UA-2019-09-13-000686-c 2a87aad28df84c2891bb2e0f20dd52a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кибиш Василь Сергійович

+380975995678 lbm.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42025698
Місцезнаходження: 44300, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд. 2
Контактна особа: Кибиш Василь Сергійович
+380975995678
lbm.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:27
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:27
Очікувана вартість: 257 611,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 576,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп'ютери в складі: системний блок, монітор, маніпулятор типу "миша", клавіатура, наушники.
Постачальник повинен здійснити доставку товару,погрузку - розгрузку, та налагоджувальні роботи (з партії поставки перевірити чи працює компютерна техніка).
Згідно тендерної документації "ЯКЩО ДАНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МАЄ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, ПАТЕНТ, КОНСТРУКЦІЮ АБО ТИП ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ АБО ВИРОБНИКА – ВВАЖАТИ, ЩО МІСТИТЬСЯ ВИРАЗ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ»" - це означає що можна подавати еквівалент не з гіршими технічними характеристиками щодо предмета закупівлі.
Згідно тендерної пропозиції учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, у разі відсутності зазначених вимог, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється).
До закупівлі допускається фізичні особи підприємці. Ціна тендерної пропозиції вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, це означає що остаточна ціна для не платника ПДВ - це ціна яка не включає ПДВ, для платника ПДВ - ціна пропозиції з ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 комп.
Персональні комп'ютери ( співфінансування з державним бюджетом та місцевим бюджетом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44300, Україна, Волинська область, ЛЮБОМЛЬ, вул. Незалежності, буд. 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Співфінансування з державним бюджетом та місцевим бюджетом. Розрахунки за поставлений товар здійснюються по безготівковому перерахунку протягом 7 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів ( накладної, рахунка-фактури, тощо). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 16:20
ДОДАТОК 5 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).doc
13 вересня 2019 16:20
ДОДАТОК 4(ЛИСТ ГАРАНТІЯ СТ 17).doc
13 вересня 2019 16:20
ДОДАТОК 3(ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).doc
13 вересня 2019 16:20
ДОДАТОК 2(КВАЛІФІКАЦІЯ ТА СТ17).doc
13 вересня 2019 16:20
ДОДАТОК 1 (ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ).doc
13 вересня 2019 16:20
ТД комп'ютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 10:23
Дата відповіді: 18 вересня 2019 15:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відразу як відкрити закупівлю міститься інформація про предмет закупівлі в якій Ви знайдете всі відповіді на поставлені питання не відкриваючи ніякого файлу.
Уточнення
Дата подання: 16 вересня 2019 16:58
Дата відповіді: 18 вересня 2019 15:36
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня. Згідно тендерної документації та проекту договору учасник повинен здійснити доставку товару навантаження-розвантаження та налагоджувальні роботи (з партії поставки перевірити чи працює компютерна техніка)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-13-000686-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:08
Вимога дискваліфікації ТОВ "КОМЕЛ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ"в тендерній закупівлі , UA-2019-09-13-000686-c звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Відповідно до Додатку №2 учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, у разі відсутності зазначених вимог, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). ТОВ «Комел» у складі своєї тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю в якій не зазначено: виробник та технічні характеристики запропонованого товару чим порушено вимоги тендерної документації.
Вимога у вкладенні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 жовтня 2019 14:31
У складі пропозиції ТОВ «КОМЕЛ» надано порівняльну таблицю характеристик пропонованого товару вимогам Замовника. Предметом закупівлі є персональні комп’ютери в кількості 29 комплектів. В порівняльній таблиці вказано модель і виробник персональних комп’ютерів , зазначені моделі та технічні характиристики їх складових згідно вимог Замовника.
Підстави для дискваліфікації пропозиції відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000686-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:47
Відсутність підстав для дискваліфікації пропозиції ТОВ "КОМЕЛ"
Звертаємо Вашу увагу, що у складі пропозиції ТОВ "КОМЕЛ" надано порівняльну таблицю характеристик пропонованого товару вимогам Замовника. Предметом закупівлі є персональні комп'ютери 29 комплектів. В порівняльній таблиці вказано модель і виробник персональних комп'ютерів та зазначені моделі та технічні характиристики їх складових згідно вимог Замовника. Вважаємо, що підстави для дискваліфікації нашої пропозиції відсутні. Просимо врахувати цю вимогу при розгляді нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 жовтня 2019 14:33
Підстави для дискваліфікації пропозиції відсутні.

Документи подані скаржником

Документи

03 жовтня 2019 14:31
протокол 103.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 208 974,00
UAH з ПДВ
208 974,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 224 567,88
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 222 985,93
UAH з ПДВ
215 256,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 228 832,62
UAH з ПДВ
217 830,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 16:30
Sineo224e19100410581.pdf
08 жовтня 2019 16:30
не внесення в ЄДР.pdf
08 жовтня 2019 16:30
МВС Шеремета.pdf
27 вересня 2019 09:08
Технічні вимоги.pdf
27 вересня 2019 09:08
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 09:08
Стаття 17.pdf
27 вересня 2019 09:08
сертифікати brain до 17.07.2020.zip
27 вересня 2019 09:08
Сертифікати Acer.zip
27 вересня 2019 09:08
Проект договору.pdf
27 вересня 2019 09:08
Порівняльна таблиця.pdf
27 вересня 2019 09:08
Несетифікація товарів.pdf
27 вересня 2019 09:08
Лист-згода на обробку.pdf
27 вересня 2019 09:08
Лист-згода (тех.вимоги).pdf
27 вересня 2019 09:08
Лист-згода (дрговір).pdf
27 вересня 2019 09:08
Лист про ліцензування.pdf
27 вересня 2019 09:08
Лист про виробництво.doc
27 вересня 2019 09:08
Досвід 2(догов,вид,відг).zip
27 вересня 2019 09:08
Відомості про учасника.pdf
27 вересня 2019 09:08
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

28 вересня 2019 11:32
Електронний підпис
28 вересня 2019 11:29
5_Інформаційна довідка.pdf
28 вересня 2019 11:29
1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 вересня 2019 20:36
Електронний підпис
28 вересня 2019 20:12
Сертифікат дилера.pdf
28 вересня 2019 20:12
Порівняльна таблиця (1).pdf
28 вересня 2019 20:12
Оригінали сертифікатів.pdf
28 вересня 2019 20:12
Оригінал паспортні дані.pdf
28 вересня 2019 20:12
Оригінал витяг з ЄДР.pdf
28 вересня 2019 20:12
Копії сертифікатів.PDF
28 вересня 2019 20:12
Загальна довідка.pdf
28 вересня 2019 20:12
завірена копія статуту.pdf
28 вересня 2019 20:12
Додаток _4.pdf
28 вересня 2019 20:12
Додаток _3.pdf
28 вересня 2019 20:12
Довідка-пояснення.pdf
28 вересня 2019 20:12
Довідка щодо довкілля.pdf
28 вересня 2019 20:12
Довідка резидент.pdf
28 вересня 2019 20:12
Довідка про помилки.pdf
28 вересня 2019 20:12
Довідка ліцензування.pdf
28 вересня 2019 20:12
Гарантійні листи (3).pdf
28 вересня 2019 20:12
Витяг з реєстру пдв.pdf
28 вересня 2019 20:12
Висновок СЕС.pdf
28 вересня 2019 20:12
Авторизація МТИ.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 16:16
Електронний підпис
25 вересня 2019 16:15
Монітори ACER СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 208 974,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
208 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 15:29
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 15:28
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:07
3519 від 22.10.2019.PDF укладений
22 жовтня 2019 11:07
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:03
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 208 974,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 829,00 UAH)