Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 –33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Багатофункціональний монітор пацієнта)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-09-13-000557-c 785ba8e837b6455e80122cd05556934d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Великород Олена Володимирівна

+380512566302 mk.roddom_2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Пологовий будинок № 2"
Код ЄДРПОУ: 05483144
Місцезнаходження: 54034, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул.Будівельників,8
Контактна особа: Великород Олена Володимирівна
+380512566302
mk.roddom_2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 15:29
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Багатофункціональний монітор пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54034, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Будівельників,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар, за фактом поставки протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 15:02
проект договора.docx
13 вересня 2019 15:02
ТД монітор.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-01-000048 ● a4a3d4cf35c148189542142fecfacdf1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2019 17:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.10.2019 № 186

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-13-000557-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 вересня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Додаємо протокол, що містить інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень

2019-10-29 15:16:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 267 821,00
UAH з ПДВ
267 821,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС 278 200,00
UAH з ПДВ
278 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 10:08
Електронний підпис
27 вересня 2019 08:43
Електронний підпис
27 вересня 2019 08:42
9 тендерна пропозиція.PDF
27 вересня 2019 08:42
8 право підпису, інші.PDF
27 вересня 2019 08:42
1 реєстр.PDF

Публічні документи

27 вересня 2019 17:28
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:24
цінова.PDF
27 вересня 2019 17:24
технічна 2.PDF
27 вересня 2019 17:24
технічна 1.PDF
27 вересня 2019 17:24
реєстр.PDF
27 вересня 2019 17:24
кваліфікація.PDF
27 вересня 2019 17:24
інші вимоги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

ТОВ ВІАС ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
#38717123
Переможець 267 821,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
#38717123
267 821,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 11:54
Договір 225 від 21.10.2019 укладений
21 жовтня 2019 11:45