Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
69 600,00 UAH
UA-2019-09-13-000553-c 7ca18a0fc9944102b09f9cb3f427dc5f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медведєва Інна Євгенівна

+380577003990 beskyim@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПО НАРАХУВАННЮ ТА ЗДІЙСНЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ
Код ЄДРПОУ: 03195694
Вебсайт: http://center.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 51, к.5
Контактна особа: Медведєва Інна Євгенівна
+380577003990
beskyim@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 11:00
Очікувана вартість: 69 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 348,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Системні блоки 12шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Системний блок на базі Intel Pentium Gold G5400/MB H310M/RAM DDR4 4GB/2400/HDD SSD 240GB GOODRAM Iridium 2.5" MLC/Case Frime 400W-8cm 2 sata 2*USB 3.0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Чернишевська, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 14:58
docum_comps.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:02
Дата відповіді: 16 вересня 2019 12:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник торгів, при оголошенні закупівлі керується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), оскільки ця закупівля не підпадає під дію Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) на підставі того, що вартість предмета закупівлі не перевищує вартість, зазначену у ст. 2 Закону. Так, відповідно до п. 6.4 Порядку, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників, якщо у вимогах до предмета закупівлі містяться посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів або послуг) або виробника.
Звертаємо увагу на те, що у технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предмета закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою. Заміна предмета закупівлі аналогами не передбачається. Пропозицію, яка буде відрізнятися від зазначеної у технічній документації, буде відхилено.
За результатами аукціону тендерна пропозиція учасника визначається системою яка є найбільш економічно вигідною.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Для оцінки тендерних пропозицій використовуються критерій оцінки: ціна із врахуванням ПДВ, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на страхування, транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, інших витрат. У випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ.
Самостійно замовник не будете порівнювати ціни всіх учасників з урахуванням чи без врахування ПДВ. Замовник розглядає лише остаточні пропозиції Учасників, відповідно до аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВЕРХОВСЬКА ЛІНА ОЛЕГІВНА" 63 180,00
UAH з ПДВ
59 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" 63 345,60
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "ЕВЕРТЕК" 65 556,00
UAH з ПДВ
63 156,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАЛАШНІКОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" 66 555,00
UAH з ПДВ
63 159,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 68 544,00
UAH з ПДВ
63 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 65 787,00
UAH з ПДВ
64 739,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 14:09
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2019 14:09
Паспорт.pdf
23 вересня 2019 14:09
Код.pdf
23 вересня 2019 14:09
Договір.pdf
23 вересня 2019 14:09
Довидка.pdf
23 вересня 2019 14:09
Витяг.pdf
23 вересня 2019 14:09
Виписка стор2.pdf
23 вересня 2019 14:09
Виписка стор1.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 17:50
Витяг_ЕДРПОУ_USR_1004628759.pdf
23 вересня 2019 17:50
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2019 17:50
Статут.pdf
23 вересня 2019 17:50
паспорт СА.pdf
23 вересня 2019 17:50
Наказ_15К.pdf
23 вересня 2019 17:50
Інформаційна довідка.pdf
23 вересня 2019 17:50
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 11:10
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 11:10
Проект Договору.pdf
24 вересня 2019 11:10
довідка_стат.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 15:57
Сервіс_центри.pdf
24 вересня 2019 15:57
Пропозиція 68544.00.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВЕРХОВСЬКА ЛІНА ОЛЕГІВНА"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"

ТОВ "ЕВЕРТЕК"

ФОП "КАЛАШНІКОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВЕРХОВСЬКА ЛІНА ОЛЕГІВНА"
#2981822065
Переможець 59 999,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 15:45

Документи

25 вересня 2019 15:45
protokol_vl.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВЕРХОВСЬКА ЛІНА ОЛЕГІВНА"
#2981822065
59 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2019 15:45
protokol_vl.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
dog_vl.pdf укладений
30 вересня 2019 10:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 59 998,92
UAH