Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки
Очікувана вартість
69 600,00 UAH
UA-2019-09-13-000553-c ● 7ca18a0fc9944102b09f9cb3f427dc5f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПО НАРАХУВАННЮ ТА ЗДІЙСНЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03195694 |
Вебсайт: | http://center.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 51, к.5 |
Контактна особа: |
Медведєва Інна Євгенівна +380577003990 beskyim@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 69 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 348,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Системні блоки 12шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Системний блок на базі Intel Pentium Gold G5400/MB H310M/RAM DDR4 4GB/2400/HDD SSD 240GB GOODRAM Iridium 2.5" MLC/Case Frime 400W-8cm 2 sata 2*USB 3.0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська обл., Харків, Чернишевська, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 14:58 |
docum_comps.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:02
Дата відповіді: 16 вересня 2019 12:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник торгів, при оголошенні закупівлі керується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), оскільки ця закупівля не підпадає під дію Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) на підставі того, що вартість предмета закупівлі не перевищує вартість, зазначену у ст. 2 Закону. Так, відповідно до п. 6.4 Порядку, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників, якщо у вимогах до предмета закупівлі містяться посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів або послуг) або виробника.
Звертаємо увагу на те, що у технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предмета закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою. Заміна предмета закупівлі аналогами не передбачається. Пропозицію, яка буде відрізнятися від зазначеної у технічній документації, буде відхилено.
За результатами аукціону тендерна пропозиція учасника визначається системою яка є найбільш економічно вигідною.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Для оцінки тендерних пропозицій використовуються критерій оцінки: ціна із врахуванням ПДВ, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на страхування, транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, інших витрат. У випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ.
Самостійно замовник не будете порівнювати ціни всіх учасників з урахуванням чи без врахування ПДВ. Замовник розглядає лише остаточні пропозиції Учасників, відповідно до аукціону.
Звертаємо увагу на те, що у технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предмета закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою. Заміна предмета закупівлі аналогами не передбачається. Пропозицію, яка буде відрізнятися від зазначеної у технічній документації, буде відхилено.
За результатами аукціону тендерна пропозиція учасника визначається системою яка є найбільш економічно вигідною.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Для оцінки тендерних пропозицій використовуються критерій оцінки: ціна із врахуванням ПДВ, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на страхування, транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, інших витрат. У випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ.
Самостійно замовник не будете порівнювати ціни всіх учасників з урахуванням чи без врахування ПДВ. Замовник розглядає лише остаточні пропозиції Учасників, відповідно до аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ВЕРХОВСЬКА ЛІНА ОЛЕГІВНА" |
63 180,00
UAH з ПДВ
|
59 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" |
63 345,60
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВ "ЕВЕРТЕК" |
65 556,00
UAH з ПДВ
|
63 156,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАЛАШНІКОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" |
66 555,00
UAH з ПДВ
|
63 159,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
68 544,00
UAH з ПДВ
|
63 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
65 787,00
UAH з ПДВ
|
64 739,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВЕРХОВСЬКА ЛІНА ОЛЕГІВНА" #2981822065 |
Переможець |
59 999,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
dog_vl.pdf | укладений |
30 вересня 2019 10:46
|