Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво будівель
Очікувана вартість
4 052 222,00 UAH
UA-2019-09-13-000480-a ● 4cb406fd5620461389db9738213ce58b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 38328892 |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.600-річчя,11 |
Контактна особа: |
Іванова Тетяна Володимирівна 380677547591 dprz_2@vn.mns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2019 15:37 |
Очікувана вартість: | 4 052 222,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 261,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Програма поліпшення техногенної та пожежної безпеки населених пунктів та об'єктів усіх форм власності, розвитку інфраструктури підрозділів пожежної охорони Бершадського району на 2016-2020 роки (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Реконструкція ДПРЧ-16 м. Бершадь по вул. Героїв України, 16 м. Бершадь, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24400, Україна, Вінницька область, Бершадь, вул. Героїв України, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 жовтня 2019
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі, кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 11:21 |
Проект Договору.doc | |
13 вересня 2019 11:19 |
Тендерна документація.doc |
13 вересня 2019 11:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2019 11:21 |
Проект Договору.doc
|
|||
13 вересня 2019 11:19 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000480-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Код ЄДРПОУ:40614486
Дата подання: 08 жовтня 2019 15:51
Вимога
Вимога на дії Замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 16:19
“Шановний Учаснику».
Частиною 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи надане Законом право Замовник в абзаці 15 частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації встановив обов’язкову вимогу, що: “Учасник перед подачею пропозиції здійснює обов’язково огляд об’єкту на якому передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації, а також має повне право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. За результатом огляду складається акт огляду за підписами представників обох сторін, який подається у складі тендерної документації.”.
Тендерною документацією Замовника встановлено обов’язкову вимогу про огляд об’єкту будівництва зі складанням за результати огляду відповідного акту. При цьому в частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації не передбачені вимоги про подання в складі Тендерної пропозиції Учасників “Листів-пояснень” чи “Довідок” замість “Акту огляду об’єкту”.
Вимогами частини 1 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що: “Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону”.
Однак, згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі PROZORRO про перебіг торгів, Учасник ТОВ “ЖИЛ СІТІ БУД” впродовж наданого Законом терміну не звертався до Замовника за наданням роз’яснень щодо Тендерної документації та вимогами щодо усунення порушень чи дискримінаційних вимог в Тендерній документації Замовника.
В абзаці 16 частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації визначено, що: “Тендерна пропозиція, що не відповідає даним вимогам буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.”.
Під час прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “ЖИЛ СІТІ БУД”, замовник керувався вимогами пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та відхилив тендерну пропозицію ТОВ “ЖИЛ СІТІ БУД” через невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника.
В доповнення до вищезазначеного, повідомляємо що Тендерна пропозиція наступного учасника, яка була визначена системою PROZORRO як найбільш економічно вигідна та перебувала на розгляді Замовника, незважаючи на наявність в ній акту огляду об’єкту будівництва, була відхилена з іншої єдиної підстави через невідповідність Тендерної пропозиції цього Учасника вимогам Тендерної документації Замовника.”
Частиною 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи надане Законом право Замовник в абзаці 15 частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації встановив обов’язкову вимогу, що: “Учасник перед подачею пропозиції здійснює обов’язково огляд об’єкту на якому передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації, а також має повне право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. За результатом огляду складається акт огляду за підписами представників обох сторін, який подається у складі тендерної документації.”.
Тендерною документацією Замовника встановлено обов’язкову вимогу про огляд об’єкту будівництва зі складанням за результати огляду відповідного акту. При цьому в частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації не передбачені вимоги про подання в складі Тендерної пропозиції Учасників “Листів-пояснень” чи “Довідок” замість “Акту огляду об’єкту”.
Вимогами частини 1 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що: “Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону”.
Однак, згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі PROZORRO про перебіг торгів, Учасник ТОВ “ЖИЛ СІТІ БУД” впродовж наданого Законом терміну не звертався до Замовника за наданням роз’яснень щодо Тендерної документації та вимогами щодо усунення порушень чи дискримінаційних вимог в Тендерній документації Замовника.
В абзаці 16 частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації визначено, що: “Тендерна пропозиція, що не відповідає даним вимогам буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.”.
Під час прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “ЖИЛ СІТІ БУД”, замовник керувався вимогами пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та відхилив тендерну пропозицію ТОВ “ЖИЛ СІТІ БУД” через невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника.
В доповнення до вищезазначеного, повідомляємо що Тендерна пропозиція наступного учасника, яка була визначена системою PROZORRO як найбільш економічно вигідна та перебувала на розгляді Замовника, незважаючи на наявність в ній акту огляду об’єкту будівництва, була відхилена з іншої єдиної підстави через невідповідність Тендерної пропозиції цього Учасника вимогам Тендерної документації Замовника.”
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
3 957 770,00
UAH з ПДВ
|
3 345 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕРШАДЬБУД" |
4 052 222,00
UAH з ПДВ
|
3 439 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Відхилено |
3 345 777,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 14:46
|
ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" #41113882 |
Відхилено |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 13:02
|
ТОВ "БЕРШАДЬБУД" #01350920 |
Відхилено |
3 439 999,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 16:29
|
Інформація про відміну
Дата відміни
09 жовтня 2019 16:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі