Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Запасні запчастини до шкільних автобусів
Очікувана вартість
18 365,16 UAH
UA-2019-09-13-000445-c 077431efa57e46b69c64e30d553f02b7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрійчук Олена Олексіївна

+380385241179 izyaslav-vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38072710
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вулиця Подільська, 1
Контактна особа: Андрійчук Олена Олексіївна
+380385241179
izyaslav-vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 найменувань
Запасні запчастини до шкільних автобусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, Ізяслав, Вул. Незалежності 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на визначений цим Договором рахунок Продавця при умові надходження бюджетних коштів на рахунок покупця. Датою оплати товару є дата перерахування коштів на наданий Продавцем рахунок. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

13 вересня 2019 13:59
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сабадишин Юрій Миколайович
#2626905012
Переможець 18 365,16
UAH
13 вересня 2019 14:20

Документи

13 вересня 2019 14:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 14:40
договір укладений
13 вересня 2019 14:30
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 08:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 842,88
UAH