Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні запчастини до шкільних автобусів
Очікувана вартість
18 365,16 UAH
UA-2019-09-13-000445-c 077431efa57e46b69c64e30d553f02b7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрійчук Олена Олексіївна

+380385241179 izyaslav-vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38072710
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вулиця Подільська, 1
Контактна особа: Андрійчук Олена Олексіївна
+380385241179
izyaslav-vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 найменувань
Запасні запчастини до шкільних автобусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, Ізяслав, Вул. Незалежності 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на визначений цим Договором рахунок Продавця при умові надходження бюджетних коштів на рахунок покупця. Датою оплати товару є дата перерахування коштів на наданий Продавцем рахунок. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

13 вересня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сабадишин Юрій Миколайович
#2626905012
Переможець 18 365,16
UAH
13 вересня 2019 14:20

Документи

13 вересня 2019 14:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 08:01
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 14:40
договір укладений
13 вересня 2019 14:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 842,88
UAH