Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Знаряддя, код 44510000-8 за ДК 021:2015 (ручний інструмент для обробки металу)»
Очікувана вартість
321 811,28 UAH
UA-2019-09-13-000157-b 46fe3002cbee429da766f623d304a464
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець Олена Анатолівна

(044) 238-59-36 O.Shvets@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Швець Олена Анатолівна
(044) 238-59-36
O.Shvets@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 15:02
Очікувана вартість: 321 811,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3819 шт
Ручний інструмент для обробки металу. (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-а, Головний матеріальний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 09:26
Додаток 7.docx
13 вересня 2019 09:26
Додаток 6.docx
13 вересня 2019 09:26
Додаток 5.docx
13 вересня 2019 09:25
Додаток 4.docx
13 вересня 2019 09:25
Додаток 3.docx
13 вересня 2019 09:25
Додаток 2.docx
13 вересня 2019 09:25
Додаток 1.docx
13 вересня 2019 09:25
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:25
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Знаряддя, код 44510000-8 за ДК 021:2015 (ручний інструмент для обробки металу)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником (далі – лист), зазначено «Найменування товару*». При цьому, в примітках листа вказано: «*Учасник в тендерній пропозиції повинен чітко зазначити найменування товару (за наявності: тип, марку або інше), що пропонується до постачання.».
2. В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Знаряддя, код 44510000-8 за ДК 021:2015 (ручний інструмент для обробки металу)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником (далі – лист), в графі «Виробник **» та відповідно в примітках листа вказано: «**Зазначається Учасником виробник (підприємство, завод) або торгова марка, та країна походження товару.».
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимоги п.2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, саме переможець торгів, розміщає (завантажує) в електронній системі закупівель цінову тендерну пропозицію (по формі наведеній в Додатку 6 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Зважаючи на вищезазначене, вважаємо вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині не доцільною.
3. Відповідно до пункту 1 статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з абзацом 2 частини 1 статті 25 Закону електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 194 228,00
UAH з ПДВ
194 228,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 225 186,00
UAH з ПДВ
214 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКП КРОНТЕКС" 229 835,28
UAH з ПДВ
214 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО 296 806,50
UAH з ПДВ
222 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬПІК-ЦЕНТР" 279 800,00
UAH з ПДВ
279 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПАУЕРЛЮКС" 285 000,00
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 14:51
Уставні.pdf
30 вересня 2019 14:51
Уставні завір.pdf
30 вересня 2019 14:51
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2019 14:51
Технічна специфікація.pdf
30 вересня 2019 14:51
Довідка право підпису.pdf
30 вересня 2019 14:51
Умови пропозиції.pdf
30 вересня 2019 14:51
Довідка ст.17.pdf
30 вересня 2019 14:51
Довідка МТБ.pdf
30 вересня 2019 14:51
Document_USR_1005609632.pdf

Публічні документи

29 вересня 2019 20:49
ЗавереноФОП Орлов ЮІ.pdf.rar
29 вересня 2019 20:49
Выписка ФОП Орлов Ю.И..pdf
29 вересня 2019 20:49
Дод 2 технічні хар-ки.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 16:44
Додаток 2.pdf
30 вересня 2019 16:44
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2019 16:44
Статут.PDF
30 вересня 2019 16:44
Протокили.PDF
30 вересня 2019 16:44
Наказ.PDF
30 вересня 2019 16:44
Додаток 1.pdf
30 вересня 2019 16:44
Довідка ст 17.pdf
30 вересня 2019 16:44
Вияг ПДВ от 24102017.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 14:35
Електронний підпис
30 вересня 2019 14:13
Електронний підпис
30 вересня 2019 14:13
щодо захисту довкілля.pdf
30 вересня 2019 14:12
Умови пропозиції.pdf
30 вересня 2019 14:12
Рішення власника.pdf
30 вересня 2019 14:12
Пропозиція.pdf
30 вересня 2019 14:12
Техн специфікація.pdf
30 вересня 2019 14:12
Проект договору.pdf
30 вересня 2019 14:12
Паспорт щітка по металу.pdf
30 вересня 2019 14:12
Паспорт надфіль.pdf
30 вересня 2019 14:12
Паспорт набір напилків.pdf
30 вересня 2019 14:12
лист щодо санкцій.pdf
30 вересня 2019 14:12
Довіреність Бєлан.pdf
30 вересня 2019 14:12
Дов щодо ст17 Закону.pdf
30 вересня 2019 14:12
ГОСТ напилки.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 14:35
Наказ директор.PDF
30 вересня 2019 14:35
Умови пропозицiї_pdf.pdf
30 вересня 2019 14:35
Технiчна специфiкацiя_pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

ТОВ "ВКП КРОНТЕКС"

ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО

ТОВ "АЛЬПІК-ЦЕНТР"

ПП "ПАУЕРЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3081115954
Відхилено 194 228,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 17:34
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Переможець 214 970,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
214 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 14:10
звіт.pdf укладений
02 квітня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 12:23
799-НХ-19 від 08.11.19 - ФОП Орлов Ю.І. - ДУ1 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 12:23
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 14:42
799-НХ-19 від 08.11.19 - ФОП Орлов Ю.І..pdf укладений
08 листопада 2019 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжено строк дії Договору до 31.03.2020 (сума Договору після внесення змін - 214970,00 грн без ПДВ; кількість товару після внесення змін - 3819 штук).
Номер договору про закупівлю: 799-НХ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 54 458,40
UAH