Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Знаряддя, код 44510000-8 за ДК 021:2015 (ручний інструмент для обробки металу)»
Очікувана вартість
321 811,28 UAH
UA-2019-09-13-000157-b ● 46fe3002cbee429da766f623d304a464
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Швець Олена Анатолівна (044) 238-59-36 O.Shvets@metro.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 09:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2019 15:02 |
Очікувана вартість: | 321 811,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3819 шт
Ручний інструмент для обробки металу. (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-а, Головний матеріальний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 09:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 09:26 |
Додаток 7.docx | |
13 вересня 2019 09:26 |
Додаток 6.docx | |
13 вересня 2019 09:26 |
Додаток 5.docx | |
13 вересня 2019 09:25 |
Додаток 4.docx | |
13 вересня 2019 09:25 |
Додаток 3.docx | |
13 вересня 2019 09:25 |
Додаток 2.docx | |
13 вересня 2019 09:25 |
Додаток 1.docx | |
13 вересня 2019 09:25 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:25
Дата відповіді: 18 вересня 2019 10:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Знаряддя, код 44510000-8 за ДК 021:2015 (ручний інструмент для обробки металу)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником (далі – лист), зазначено «Найменування товару*». При цьому, в примітках листа вказано: «*Учасник в тендерній пропозиції повинен чітко зазначити найменування товару (за наявності: тип, марку або інше), що пропонується до постачання.».
2. В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Знаряддя, код 44510000-8 за ДК 021:2015 (ручний інструмент для обробки металу)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником (далі – лист), в графі «Виробник **» та відповідно в примітках листа вказано: «**Зазначається Учасником виробник (підприємство, завод) або торгова марка, та країна походження товару.».
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимоги п.2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, саме переможець торгів, розміщає (завантажує) в електронній системі закупівель цінову тендерну пропозицію (по формі наведеній в Додатку 6 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Зважаючи на вищезазначене, вважаємо вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині не доцільною.
3. Відповідно до пункту 1 статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з абзацом 2 частини 1 статті 25 Закону електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.
В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Знаряддя, код 44510000-8 за ДК 021:2015 (ручний інструмент для обробки металу)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником (далі – лист), зазначено «Найменування товару*». При цьому, в примітках листа вказано: «*Учасник в тендерній пропозиції повинен чітко зазначити найменування товару (за наявності: тип, марку або інше), що пропонується до постачання.».
2. В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Знаряддя, код 44510000-8 за ДК 021:2015 (ручний інструмент для обробки металу)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником (далі – лист), в графі «Виробник **» та відповідно в примітках листа вказано: «**Зазначається Учасником виробник (підприємство, завод) або торгова марка, та країна походження товару.».
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимоги п.2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, саме переможець торгів, розміщає (завантажує) в електронній системі закупівель цінову тендерну пропозицію (по формі наведеній в Додатку 6 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Зважаючи на вищезазначене, вважаємо вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині не доцільною.
3. Відповідно до пункту 1 статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з абзацом 2 частини 1 статті 25 Закону електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
194 228,00
UAH з ПДВ
|
194 228,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ |
225 186,00
UAH з ПДВ
|
214 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКП КРОНТЕКС" |
229 835,28
UAH з ПДВ
|
214 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО |
296 806,50
UAH з ПДВ
|
222 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬПІК-ЦЕНТР" |
279 800,00
UAH з ПДВ
|
279 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПАУЕРЛЮКС" |
285 000,00
UAH з ПДВ
|
285 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ #3081115954 |
Відхилено |
194 228,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 17:34
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ #2752600672 |
Переможець |
214 970,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 14:10
|
звіт.pdf | укладений |
02 квітня 2020 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 12:23
|
799-НХ-19 від 08.11.19 - ФОП Орлов Ю.І. - ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 14:42
|
799-НХ-19 від 08.11.19 - ФОП Орлов Ю.І..pdf | укладений |
08 листопада 2019 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжено строк дії Договору до 31.03.2020 (сума Договору після внесення змін - 214970,00 грн без ПДВ; кількість товару після внесення змін - 3819 штук). |
Номер договору про закупівлю: | 799-НХ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |