Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (Бензин А-92, дизельне паливо, газ) код за ДК 021:2015 - 09130000 -9 – Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
442 500,00 UAH
UA-2019-09-13-000086-a ● abb261c475b945b2a095f9c9805e87e1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Немішаївський агротехнічний коледж" |
Код ЄДРПОУ: | 33295412 |
Місцезнаходження: | 07854, Україна , Київська обл., смт. Немішаєве, вулиця Технікумівська, 4 |
Контактна особа: |
Борисова Наталія Олексіївна 380457741755 tenderNAK@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 09:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 442 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 212,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17000 літр
Нафта і дистиляти (Бензин А-92, дизельне паливо, газ) код за ДК 021:2015 - 09130000 -9 – Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07854, Україна, Київська область, смт. Немішаєве, вул. Технікумівська, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 11:41 |
Тендерна документація зі змінами 2019.doc | |
20 вересня 2019 11:41 |
Протокол внесення змін №82 2019.doc | |
13 вересня 2019 09:17 |
Тендерна документація 2019.doc |
20 вересня 2019 11:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2019 11:41 |
Тендерна документація зі змінами 2019.doc
|
|||
20 вересня 2019 11:41 |
Протокол внесення змін №82 2019.doc
|
|||
13 вересня 2019 09:17 |
Тендерна документація 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-13-000086-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41915030
Дата подання: 18 вересня 2019 16:11
щодо внесення змін до ТД
18.09.2019 р Тендерному комітету Відокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів і природокористування України «Немішаївський агротехнічний коледж»
Україна, 07854, Київська обл., Бородянський р-н., смт. Немішаєве, вул. Технікумівська, будинок 4 Код ЄДРПОУ 33295412
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-09-13-000086-a
ВИМОГА
Товариство мало намір прийняти участь у процедурі закупівлі відкритих торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2019-09-13-000086-a предмет закупівлі Нафта і дистиляти (Бензин А-92, дизельне паливо, газ) код за ДК 021:2015 - 09130000 -9 – Нафта і дистиляти, що була оприлюднена 13 вересня 2019 року Тендерним комітетом Відокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів і природокористування України «Немішаївський агротехнічний коледж», в подальшому Замовник.
Строк прийому пропозицій з 13 вересня 2019 до 30 вересня 2019 року.
Разом з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів Замовником було розміщено Тендерну документацію з додатками, затверджену рішенням тендерного комітету.
Товариством було проведено ретельний аналіз тендерної документації та доданих документів та виявлено дискримінаційні вимоги, у зв'язку з чим, вважаємо за необхідне звернутися із вимогою про внесення зміни до Тендерної документації.
Щодо підстав подання вимоги та обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Товариство вважає, що дискримінаційні вимоги полягають у наступному пункті Тендерної документації:
1. Підпунктом а) пункту 2 Додатку № 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації передбачена вимога до учасників: «учасник повинен мати розгалужену мережу (власних/орендованих/партнерських/тих, що знаходяться у користуванні на договірних засадах) АЗС, а саме, АЗС в Київській області Бородянського району на відстані не далі 2 км від адреси Замовника (наявність АЗГС на території України, не менш ніж 10 штук). У разі наявності партнерських АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з власниками партнерських АЗС або емітентом талонів (паливних карток) та гарантійний лист (відсканований з оригіналу) від власника (емітента) товару (талонів на пальне), що підтверджує чинність договору(-ів), що наданий(-ні) учасником відповідно з вимогами цього Додатку та права здійснювати учасником реалізацію товару (талонів на пальне) стороннім організаціям.»
Встановлення вимог щодо наявності у Учасника розгалуженої мережі (власних/орендованих/партнерських/тих, що знаходяться у користуванні на договірних засадах) АЗС, а саме, АЗС в Київській області Бородянського району на відстані не далі 2 км від адреси Замовника є ціленаправленим звужуванням кола учасників, що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що дана вимога прописана під конкретного учасника, оскільки в заданому діапазоні знаходяться лише АЗК БРСМ-Нафта. Разом з тим, наголошуємо, що встановлення такої вимоги в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. У ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Дана вимога тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель. Таким чином, вважаємо, що встановлення такої вимоги є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Враховуючи практику АМК Рішення № 10445-р/пк-пз від 10.10.2018 (ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-06-001149-a) дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель –недискримінація учасників та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Товариство має можливість виконати договір на закупівлю та забезпечити Замовника в повному обсязі товарами, що є предметом закупівлі.
Товариством укладено партнерські договори на користування розгалуженою мережею, а саме більше 60 АЗК, в тому числі і за адресою: Україна, 07852, Київська обл., Бородянського району с. Микуличі вул. Леніна, 49 (Київ-Ковель) поворот на Клавдієво .
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з принципів здійснення закупівель - недискримінація учасників (у тому числі Товариство), та вимоги частини четвертої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, Тендерна документація Замовника не лише містить дискримінаційні вимоги та не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», але й також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції'», оскільки обмежує коло учасників. Вищевказана вимога, встановлена Замовником, є дискримінаційною, оскільки вона лише звужує перелік суб'єктів господарювання, які можуть взяти участь у закупівлі, що, в свою чергу, явно свідчить про пряму заінтересованість Замовника у зменшенні кількості учасників.
У зв'язку з цим, вимога Замовника, що зазначена у Тендерній документації максимально звужує коло потенційних Учасників торгів, що в свою чергу не сприяє економічній конкуренції та економії бюджетних коштів.
Зазначена вимога, дискримінує Учасників торгів, обмежує їх право подати тендерну пропозицію та мати змогу брати участь у тендерній закупівлі на рівних засадах.
У відповідності до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку, якщо протягом трьох днів робочих днів з дня оприлюднення не буде оприлюднено роз'яснення та не приведено Тендерну документацію до процедури відкритих торгів, у відповідність до чинного законодавства України, Товариство буде вимушене звернутись із скаргою та до органів державного фінансового контролю, зокрема до Державної аудиторської служби України.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
Вилучити дискримінаційні вимоги шляхом видозмінення їх до наступних:
Підпункт а) пункту 2 Додатку № 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації: «учасник повинен мати розгалужену мережу (власних/орендованих/партнерських/тих, що знаходяться у користуванні на договірних засадах) АЗС, а саме, АЗС в Київській області Бородянського району (наявність АЗГС на території України, не менш ніж 10 штук). У разі наявності партнерських АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з власниками партнерських АЗС або емітентом талонів (паливних карток) та гарантійний лист (відсканований з оригіналу) від власника (емітента) товару (талонів на пальне), що підтверджує чинність договору(-ів), що наданий(-ні) учасником відповідно з вимогами цього Додатку та права здійснювати учасником реалізацію товару (талонів на пальне) стороннім організаціям.»
Розгорнути
Згорнути
Україна, 07854, Київська обл., Бородянський р-н., смт. Немішаєве, вул. Технікумівська, будинок 4 Код ЄДРПОУ 33295412
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-09-13-000086-a
ВИМОГА
Товариство мало намір прийняти участь у процедурі закупівлі відкритих торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2019-09-13-000086-a предмет закупівлі Нафта і дистиляти (Бензин А-92, дизельне паливо, газ) код за ДК 021:2015 - 09130000 -9 – Нафта і дистиляти, що була оприлюднена 13 вересня 2019 року Тендерним комітетом Відокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів і природокористування України «Немішаївський агротехнічний коледж», в подальшому Замовник.
Строк прийому пропозицій з 13 вересня 2019 до 30 вересня 2019 року.
Разом з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів Замовником було розміщено Тендерну документацію з додатками, затверджену рішенням тендерного комітету.
Товариством було проведено ретельний аналіз тендерної документації та доданих документів та виявлено дискримінаційні вимоги, у зв'язку з чим, вважаємо за необхідне звернутися із вимогою про внесення зміни до Тендерної документації.
Щодо підстав подання вимоги та обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Товариство вважає, що дискримінаційні вимоги полягають у наступному пункті Тендерної документації:
1. Підпунктом а) пункту 2 Додатку № 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації передбачена вимога до учасників: «учасник повинен мати розгалужену мережу (власних/орендованих/партнерських/тих, що знаходяться у користуванні на договірних засадах) АЗС, а саме, АЗС в Київській області Бородянського району на відстані не далі 2 км від адреси Замовника (наявність АЗГС на території України, не менш ніж 10 штук). У разі наявності партнерських АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з власниками партнерських АЗС або емітентом талонів (паливних карток) та гарантійний лист (відсканований з оригіналу) від власника (емітента) товару (талонів на пальне), що підтверджує чинність договору(-ів), що наданий(-ні) учасником відповідно з вимогами цього Додатку та права здійснювати учасником реалізацію товару (талонів на пальне) стороннім організаціям.»
Встановлення вимог щодо наявності у Учасника розгалуженої мережі (власних/орендованих/партнерських/тих, що знаходяться у користуванні на договірних засадах) АЗС, а саме, АЗС в Київській області Бородянського району на відстані не далі 2 км від адреси Замовника є ціленаправленим звужуванням кола учасників, що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що дана вимога прописана під конкретного учасника, оскільки в заданому діапазоні знаходяться лише АЗК БРСМ-Нафта. Разом з тим, наголошуємо, що встановлення такої вимоги в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. У ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Дана вимога тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель. Таким чином, вважаємо, що встановлення такої вимоги є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Враховуючи практику АМК Рішення № 10445-р/пк-пз від 10.10.2018 (ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-06-001149-a) дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель –недискримінація учасників та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Товариство має можливість виконати договір на закупівлю та забезпечити Замовника в повному обсязі товарами, що є предметом закупівлі.
Товариством укладено партнерські договори на користування розгалуженою мережею, а саме більше 60 АЗК, в тому числі і за адресою: Україна, 07852, Київська обл., Бородянського району с. Микуличі вул. Леніна, 49 (Київ-Ковель) поворот на Клавдієво .
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з принципів здійснення закупівель - недискримінація учасників (у тому числі Товариство), та вимоги частини четвертої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, Тендерна документація Замовника не лише містить дискримінаційні вимоги та не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», але й також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції'», оскільки обмежує коло учасників. Вищевказана вимога, встановлена Замовником, є дискримінаційною, оскільки вона лише звужує перелік суб'єктів господарювання, які можуть взяти участь у закупівлі, що, в свою чергу, явно свідчить про пряму заінтересованість Замовника у зменшенні кількості учасників.
У зв'язку з цим, вимога Замовника, що зазначена у Тендерній документації максимально звужує коло потенційних Учасників торгів, що в свою чергу не сприяє економічній конкуренції та економії бюджетних коштів.
Зазначена вимога, дискримінує Учасників торгів, обмежує їх право подати тендерну пропозицію та мати змогу брати участь у тендерній закупівлі на рівних засадах.
У відповідності до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку, якщо протягом трьох днів робочих днів з дня оприлюднення не буде оприлюднено роз'яснення та не приведено Тендерну документацію до процедури відкритих торгів, у відповідність до чинного законодавства України, Товариство буде вимушене звернутись із скаргою та до органів державного фінансового контролю, зокрема до Державної аудиторської служби України.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
Вилучити дискримінаційні вимоги шляхом видозмінення їх до наступних:
Підпункт а) пункту 2 Додатку № 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації: «учасник повинен мати розгалужену мережу (власних/орендованих/партнерських/тих, що знаходяться у користуванні на договірних засадах) АЗС, а саме, АЗС в Київській області Бородянського району (наявність АЗГС на території України, не менш ніж 10 штук). У разі наявності партнерських АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з власниками партнерських АЗС або емітентом талонів (паливних карток) та гарантійний лист (відсканований з оригіналу) від власника (емітента) товару (талонів на пальне), що підтверджує чинність договору(-ів), що наданий(-ні) учасником відповідно з вимогами цього Додатку та права здійснювати учасником реалізацію товару (талонів на пальне) стороннім організаціям.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2019 11:40
Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Немішаївський агротехнічний коледж» проводить закупівлю Нафта і дистиляти (Бензин А-92, дизельне паливо, газ) для заправки тракторів, сільськогосподарських машин та легкових автомобілів коледжу для забезпечення безперебійної роботи виробничої діяльності коледжу на фермі та на зерноскладі. Також замовник матиме можливість здійснюючи заправку автотранспорту, впровадити економію паливних матеріалів та економію коштів коледжу, оскільки, чим більша відстань АЗС переможця закупівлі від розташування автотранспорту замовника, тим більші витрати несе коледж заправляючи транспорт.
УХВАЛИЛИ: Зміни в тендерній документації:
початкова зі змінами
Додаток №3 п.2.а) учасник повинен мати розгалужену мережу (власних/орендованих/партнерських/тих, що знаходяться у користуванні на договірних засадах) АЗС, а саме, АЗС в Київській області Бородянського району на відстані не далі 2 км від адреси Замовника (наявність АЗГС на території України, не менш ніж 10 штук). У разі наявності партнерських АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з власниками партнерських АЗС або емітентом талонів (паливних карток) та гарантійний лист (відсканований з оригіналу) від власника (емітента) товару (талонів на пальне), що підтверджує чинність договору(-ів), що наданий(-ні) учасником відповідно з вимогами цього Додатку та права здійснювати учасником реалізацію товару (талонів на пальне) стороннім організаціям. учасник повинен мати розгалужену мережу (власних/орендованих/партнерських/тих, що знаходяться у користуванні на договірних засадах) АЗС, а саме, АЗС в Київській області Бородянського району на відстані не далі 7 км від адреси Замовника (наявність АЗГС на території України, не менш ніж 10 штук). У разі наявності партнерських АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з власниками партнерських АЗС або емітентом талонів (паливних карток) та гарантійний лист (відсканований з оригіналу) від власника (емітента) товару (талонів на пальне), що підтверджує чинність договору(-ів), що наданий(-ні) учасником відповідно з вимогами цього Додатку та права здійснювати учасником реалізацію товару (талонів на пальне) стороннім організаціям.
УХВАЛИЛИ: Зміни в тендерній документації:
початкова зі змінами
Додаток №3 п.2.а) учасник повинен мати розгалужену мережу (власних/орендованих/партнерських/тих, що знаходяться у користуванні на договірних засадах) АЗС, а саме, АЗС в Київській області Бородянського району на відстані не далі 2 км від адреси Замовника (наявність АЗГС на території України, не менш ніж 10 штук). У разі наявності партнерських АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з власниками партнерських АЗС або емітентом талонів (паливних карток) та гарантійний лист (відсканований з оригіналу) від власника (емітента) товару (талонів на пальне), що підтверджує чинність договору(-ів), що наданий(-ні) учасником відповідно з вимогами цього Додатку та права здійснювати учасником реалізацію товару (талонів на пальне) стороннім організаціям. учасник повинен мати розгалужену мережу (власних/орендованих/партнерських/тих, що знаходяться у користуванні на договірних засадах) АЗС, а саме, АЗС в Київській області Бородянського району на відстані не далі 7 км від адреси Замовника (наявність АЗГС на території України, не менш ніж 10 штук). У разі наявності партнерських АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії договорів з власниками партнерських АЗС або емітентом талонів (паливних карток) та гарантійний лист (відсканований з оригіналу) від власника (емітента) товару (талонів на пальне), що підтверджує чинність договору(-ів), що наданий(-ні) учасником відповідно з вимогами цього Додатку та права здійснювати учасником реалізацію товару (талонів на пальне) стороннім організаціям.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАНТ" #31202724 |
Переможець |
373 935,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2019 09:29
|
допугода паливо.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 09:23
|
договір паливо.pdf | укладений |
17 жовтня 2019 09:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю на Дизельне паливо не більше як на 10 відсотківвід ціни визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 16/10-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |