Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Замулинецький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня- дошкільний навчальний заклад" в с.Замулинці Матеївецької сільської ради об'єднаної територіальної громади Коломийського району - капітальний ремонт ( у рамках здійснення заходів з енергозбереження) (ДК 021:2015 – 45450000-7– «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2019-09-12-002625-b 56cdee871a954a9cabdf36340b83f029
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матеївецька сільська рада об'єднаної територіальної громади

+380343392197 mateivtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 04354048
Місцезнаходження: 78267, Україна , Івано-Франківська обл., село Матеївці, вул. ВІДРОДЖЕННЯ, буд. 10
Контактна особа: Матеївецька сільська рада об'єднаної територіальної громади
+380343392197
mateivtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2019 13:00
Очікувана вартість: 1 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Замулинецький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня- дошкільний навчальний заклад" в с.Замулинці Матеївецької сільської ради об'єднаної територіальної громади Коломийського району - капітальний ремонт ( у рамках здійснення заходів з енергозбереження) (ДК 021:2015 – 45450000-7– «Інші завершальні будівельні роботи») (державний, місцевий бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78292, Україна, Івано-Франківська область, с.Замулинці, вул. Набережна-Надруття 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує аванс Підряднику протягом 10 робочих днів після підписання Договору. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься після виконання Договору та підписання акту виконаних робіт і довідки про виконані роботи(форми КБ-2в, КБ-3) протягом 30 календарних днів з дня підписання документів при наявності бюджетних призначень Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2019 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 09:23
ДКТ Капітальний ремонт (із змінами).docx
16 вересня 2019 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 09:23
ДКТ Капітальний ремонт (із змінами).docx
12 вересня 2019 20:05
ДКТ Капітальний ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість ресурсів
Дата подання: 13 вересня 2019 09:55
Дата відповіді: 16 вересня 2019 09:16
Доброго дня! Просимо надати відомість ресурсів до даних робіт, або проект. Оскільки в дефектному акті присутні роботи, які потребуть більше детальної інформації (технічні характеристики, марка) стосовно застосування матеріалів, таких як ввідно-розподільний пристрій, провода (кабеля), світильники та інші.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення!
У відповідь повідомляємо, що Замовник надав Технічне завдання, тож цього достатньо для розрахунку кошторисної документації та підбору тих матеріалів, устаткування та машино-механізмів, що будуть залучені до виконання робіт
Будьласка по катекорії складності , незначні наслідки
Дата подання: 13 вересня 2019 12:22
Дата відповіді: 16 вересня 2019 09:18
Хочемо знати по категорії складності , які наслідки сс-1?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Зміни у тендерну документацію будуть внесені, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Категорія відповідальності .
Дата подання: 13 вересня 2019 12:40
Дата відповіді: 16 вересня 2019 09:18
В тех.завдані Ви вказуєте ,категорія складності сс-2 .Чому у Вас не має робіт на дану категорію.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Зміни у тендерну документацію будуть внесені, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-19-000022 ● 1ddb48a07dff4148b9bc0b39920bfb99
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019 12:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.09.2019 №48

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.09.2019 № 48

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-09-12-002625-b 12.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Кооператив "Будівельник" 1 544 639,00
UAH з ПДВ
1 544 639,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2019 12:48
Електронний підпис
28 вересня 2019 12:35
Тендерна пропозиція МА.pdf
28 вересня 2019 12:35
Штатний роспис БУД.pdf
28 вересня 2019 12:35
Фінансовий графік МА.pdf
28 вересня 2019 12:35
Статут _довідки кооп.pdf
28 вересня 2019 12:35
Лист-згода МА.pdf
28 вересня 2019 12:35
Заява-згода МА.pdf
28 вересня 2019 12:35
Довідка МВС (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Кооператив "Будівельник"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 вересня 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій