Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір та вироби з паперу
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2019-09-12-002573-b ● 98c773688c0b4f64a73b64ae864ee1be
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Держгідрографія" |
Код ЄДРПОУ: | 21720000 |
Місцезнаходження: | 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26 |
Контактна особа: |
Ольга Целінська +380442920520 tender1@hydro.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2019 12:48 |
Очікувана вартість: | 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 найменувань
Папір та вироби з паперу (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за Договором здійснюється за фактично поставлений товар протягом п’ятнадцяти банківських днів після затвердження Покупцем Акта приймання-передачі Товару на підставі виставленого Продавцем рахунку за умови виконання Продавцем вимог пп.6.3.6-6.3.8 Договору. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 18:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2019 18:25 |
_ТД - папір та вироби з паперу (12.09.2019).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 10:54
Дата відповіді: 13 вересня 2019 11:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації, з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічних характеристик, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Відповідно до пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації за кожним найменуванням Товару, згідно із Специфікацією (п. 7), Учасником може бути запропоновано еквівалент за своїми якісними та технічними характеристиками. У пункті 7 Учасники вказують повне найменування Товар або аналогу. На вимогу додатку № 5 до тендерної документації Учасники заповнюють таблицю з інформацією про Товар, що пропонується учасником, у стовпчику 2 Учасники вказують найменування Товару, що пропонується Учасником з урахуванням Технічних вимог до предмета закупівлі. 2). Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": "...учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі." Відповідно до частини першої статті 27 Закону України "Про публічні закупівлі": "Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
274 284,93
UAH з ПДВ
|
274 284,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
339 729,72
UAH з ПДВ
|
339 729,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна" |
339 999,00
UAH з ПДВ
|
339 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" #37921923 |
Відхилено |
274 284,93
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 16:33
|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Переможець |
339 729,72
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 14:22
|
98-19 від 25.10.2019 (папір та вироби з паперу - ВКВ ВВ).pdf | укладений |
25 жовтня 2019 14:21
|