Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та вироби з паперу
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2019-09-12-002573-b 98c773688c0b4f64a73b64ae864ee1be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Целінська

+380442920520 tender1@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Ольга Целінська
+380442920520
tender1@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 12:48
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 найменувань
Папір та вироби з паперу (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за Договором здійснюється за фактично поставлений товар протягом п’ятнадцяти банківських днів після затвердження Покупцем Акта приймання-передачі Товару на підставі виставленого Продавцем рахунку за умови виконання Продавцем вимог пп.6.3.6-6.3.8 Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 18:25
_ТД - папір та вироби з паперу (12.09.2019).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 10:54
Дата відповіді: 13 вересня 2019 11:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації, з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічних характеристик, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Відповідно до пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації за кожним найменуванням Товару, згідно із Специфікацією (п. 7), Учасником може бути запропоновано еквівалент за своїми якісними та технічними характеристиками. У пункті 7 Учасники вказують повне найменування Товар або аналогу. На вимогу додатку № 5 до тендерної документації Учасники заповнюють таблицю з інформацією про Товар, що пропонується учасником, у стовпчику 2 Учасники вказують найменування Товару, що пропонується Учасником з урахуванням Технічних вимог до предмета закупівлі. 2). Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": "...учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі." Відповідно до частини першої статті 27 Закону України "Про публічні закупівлі": "Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 274 284,93
UAH з ПДВ
274 284,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 339 729,72
UAH з ПДВ
339 729,72
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна" 339 999,00
UAH з ПДВ
339 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 19:04
Довідка захист довк.pdf
01 жовтня 2019 19:01
Вся 17 ст word.pdf
01 жовтня 2019 18:59
Лист -згода.pdf
01 жовтня 2019 18:58
Загальні відомості.pdf
01 жовтня 2019 18:55
Довідка санкції.pdf
01 жовтня 2019 18:40
Уст. документи.7z

Публічні документи

10 жовтня 2019 09:41
Дов ліцензування.pdf
01 жовтня 2019 17:29
Пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 17:29
Сертифікат Spectra color 80.pdf
01 жовтня 2019 17:29
Сертифікат Spectra color 160.pdf
01 жовтня 2019 17:29
Лист дилера Талант.pdf
01 жовтня 2019 17:29
Лист дилера Куверт.pdf
01 жовтня 2019 17:29
Лист дилера Комел.pdf
01 жовтня 2019 17:29
Лист дилера Імпап.pdf
01 жовтня 2019 17:29
Лист дилера Імаго 2014.pdf
01 жовтня 2019 17:29
Висновок СЕС папір Xerox.pdf
01 жовтня 2019 17:29
Висновок СЕС папір UPM.pdf
01 жовтня 2019 17:29
Висновок СЕС папір Epson.pdf
01 жовтня 2019 15:02
Ф1 2 квартал 2019.pdf
01 жовтня 2019 15:02
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 15:02
Інф про товар.pdf
01 жовтня 2019 15:02
Дов. ст.17.pdf
01 жовтня 2019 15:02
Дов. про чисті активи.pdf
01 жовтня 2019 15:02
Дов. про учасника.pdf
01 жовтня 2019 15:02
Дов. наявн працівників.pdf
01 жовтня 2019 15:02
Дов. зг вимог дод 2.pdf
01 жовтня 2019 15:02
Дов. аналог договір.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 17:25
Цінова пропозиція.rar
01 жовтня 2019 17:25
Технічна специфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Відхилено 274 284,93
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 16:33
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 339 729,72
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
339 729,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 14:07
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 14:22
98-19 від 25.10.2019 (папір та вироби з паперу - ВКВ ВВ).pdf укладений
25 жовтня 2019 14:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 339 729,72
UAH (в тому числі ПДВ 56 621,62 UAH)