Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
295 351,00 UAH
UA-2019-09-12-002540-b baa78d84757542f5b0b495f30edeffc0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Кришталь

+380500853970 verakrishtal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білоцерківської сільської ради Великобагачанського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 40213202
Місцезнаходження: 38340, Україна , Полтавська обл., Великобагачанський район, село Білоцерківка, вул. Першотравнева, 9
Контактна особа: Віра Кришталь
+380500853970
verakrishtal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 11:28
Очікувана вартість: 295 351,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 476,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 17:47
Тендерна документацiя (зі змінами).docx
03 жовтня 2019 17:47
Змiни до тендерної документацiї.docx
12 вересня 2019 18:02
Проект договору.docx
03 жовтня 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 17:47
Тендерна документацiя (зі змінами).docx
25 вересня 2019 15:51
Тендерна документацiя (зі змінами).docx
16 вересня 2019 11:46
Тендерна документацiя (зі змінами).docx
12 вересня 2019 18:02
Тендерна документацiя.docx
03 жовтня 2019 17:47
Змiни до тендерної документацiї.docx
25 вересня 2019 15:51
Змiни до тендерної документацiї.docx
16 вересня 2019 11:46
Змiни до тендерної документацiї.docx
12 вересня 2019 18:02
Проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-12-002540-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП, Код ЄДРПОУ:39884276
Дата подання: 18 листопада 2019 18:32
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» Податковий номер: 39884276 Місце знаходження: вул. Автобазівська 2/9, корп. 16, м.Полтава,36008 електронна пошта: engineerservice2015@gmail.com телефон (0532) 65-62-65. Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білоцерківської сільської ради Великобагачанського району Полтавської області (код ЄДРПОУ 40213202). Місцезнаходження: 38340, Україна, Полтавська обл., Великобагачанський район, село Білоцерківка, вул. Першотравнева, 9. Контактна особа замовника: Віра Кришталь, +380500853970 , verakrishtal@ukr.net. Інформація про закупівлю Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-12-002540-b. Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на рішення Замовника Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білоцерківської сільської ради Великобагачанського району Полтавської області про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Аватор М.М., який не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Замовником торгів було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі (відкриті торги) за номером UA-2019-09-12-002540-b про закупівлю послуг код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 72410000-7 – Послуги провайдерів (послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти). Кінцева дата подання учасником тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 00:00. Аукціон відбувся: 11 жовтня 2019 11:28. За результатами аукціону участь взяли 2 (два) учасники: 1) ФОП Аватор М.М. (ід.код 3046221998) - 295 000,00 грн. 2) ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП»(код ЄДРПОУ: 39884276) - 295 351,00 грн. Очікувана вартість закупівлі: 295 351,00 грн. з ПДВ. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ФОП Аватор М.М. Протоколом №25 від 08.11.2019 року засіданням тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білоцерківської сільської ради визначено, що ФОП Аватор М.М. є переможцем процедури закупівлі, оскільки його пропозиція відповідає кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам Замовника, а тому відповідає умовам тендерної документації з подальшим укладанням договору з учасником. ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» не погоджується з рішенням Замовника згідно Протоколу №25 від 08.11.2019р. про визнання переможцем ФОП Аватор М.М. (ідентифікаційний код 3046221998), оскільки вважає, що його тендерна пропозиція та документи тендерної пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю - код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 72410000-7 – Послуги провайдерів (послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти) (№ у ЦБД: UA-2019-09-12-002540-b) та кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Керуючись абзацом 2 частини 2 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю, ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» реалізує своє право подання скарги. ТОВ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП» заперечує проти визнання переможцем ФОП Аватор М.М. з подальшою аргументацією. 1) Згідно розділу 3 пункту 1 тендерної документації учасник повинен подати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з документацією та умовами викладеними у Додатку 6. ФОП Аватор Михайло Миколайович на виконання даної вимоги подав електронний файл «Тендерна пропозиція.pdf», в якому міститься лист-пропозиція за вих. №03-10/24 від 03.10.2019 за формою згідно із Додатком 6 даної тендерної документації, вказавши загальну ціну без ПДВ у сумі 295 000,00 грн (Двісті дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок), оскільки згідно електронного файла «Довідка про систему оподаткування. pdf» міститься довідка за вих.№03-10/16 від 03.10.2019 про те, що на момент подачі тендерної пропозиції ФОП Аватор М.М. не є платником ПДВ, а подано пакет документів для переходу на ПДВ з 01.11.2019. Таким чином пропозиція ФОП Аватор М.М., якого було визнано Замовником переможцем згідно Протоколу №25 від 08.11.2019, не передбачає включення податку на додану вартість до загальної вартості пропозиції, а це унеможливлює дотримання вимоги ч.4 ст 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. У результаті з моменту отримання статусу платника ПДВ на ФОП Аватор М.М. покладаються усі обов’язки і переходять усі права, передбачені розд. V ПКУ, у тому числі з нарахування податкових зобов’язань (ПЗ). А це означає, що надаючи послуги, необхідно нараховувати ПЗ. Датою виникнення ПЗ у цьому випадку буде дата тієї події, яка відбулася раніше: або дата отримання передоплати, або дата відвантаження товарів / оформлення акта наданих послуг (п. 187.1 ПКУ). П.п. 194.1.1 ПКУ зобов’язує постачальника товарів/послуг додавати ПДВ до ціни товарів/послуг. Тому, попри те, що в договорі ціна товару/послуги була прописана одна, а згодом вона зросла у зв’язку зі зміною ПДВ - статусу постачальника, покупець повинен оплатити вартість товару/послуги, збільшену на суму ПДВ. Додаток 6 тендерної документації, а саме форма «Пропозиція» містить Примітки, згідно яких «*** у разі якщо учасником пропозиція подається без урахування податку на додану вартість, - у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником зазначається « - », що в подальшому свідчить про те що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість». Таким чином, ціна тендерної пропозиції ФОП Аватор М.М., якого визнано переможцем, перевищить суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі при заключенні договору (бюджет закупівлі, зазначений Замовником – 295 351,00 грн. з ПДВ), бо на момент підписання договору ФОП Аватор М.М. вже буде платником ПДВ. 2) Згідно розділу 3 пункту 1 тендерної документації учасник повинен подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – подається учасником відповідно вимог наведених у документації та додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) тендерної документації закупівлі - код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 72410000-7 – Послуги провайдерів (послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти). ФОП Аватор М.М. на виконання вимоги Розділу 2 Додатку 5 подати «1.Гарантійний лист, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства (вимога щодо накладання відбитку печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з вимогами чинного законодавства) з переліком всіх пунктів загальних вимог до предмета закупівлі, які зазначені у Розділі 1 Додатку 5 тендерної документації, та гарантією безумовного їх виконання» подав електронний файл «Гарантійний лист про дотримання технічних вимог.pdf» за вих. № 03-10/21 від 03.10.2019 не врахувавши внесені Замовником зміни в тендерній документації від 03.10.2019 р. в пункті 1 Розділу І Додатку 5 тендерної документації після виразу (волоконно-оптичної лінії зв'язку)» та не зазначивши ключову умову відповідності технічному завданню, а саме: не включивши вираз «та/або безпровідними технологіями (бездротовим зв’язком)», що не відповідає новим вимогам Замовника визначеним в тендерній документації, зокрема в технічній частині предмета закупівлі. 3) Електронний файл «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf» за вих. № 03-10/4 від 03.10.2019 в інформації про виконання учасником аналогічного договору містить графу «Кінцевий строк виконання зобов’язань з боку учасника-підрядника (місяць та рік)» згідно форми «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» Додатку 1.1 тендерної документації. ФОП Аватор М.М. заповнив її як «Грудень 2017» та на підтвердження додав копію договору №51 від 02.06.2017р. з Абазівською сільською радою та акт наданих послуг №777, що не містить дати надання послуги. Обов’язковими реквізитами первинних документів згідно ст. 9 Закону про бухоблік є: назва документа (форми); дата складання; назва підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Наявність усіх реквізитів на документі надає йому юридичної сили та доказовості. На цьому наголосив і Мінфін в листі від 15.01.2015 р. № 31-11410-08-10/871. Відповідно такий акт (оскільки він не містить дати надання послуги) не може бути підтвердженням факту виконання послуги та не можна встановити дату надання послуги. 4) Згідно п.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам згідно ст. 16 Закону «По публічні закупівлі» подати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: «1.1.Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*, про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази із зазначенням права користування та технічного стану кожного окремого об’єкту матеріально технічної бази, яке буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. У даній довідці учасник обов’язково зазначає інформацію про власні основні засоби та об’єкти матеріально технічної бази, які плануються до використання при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору на правах оренди та/або суборенди та/або лізингу, т.ін.» В електронному файлі «Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу.pdf» за вих. № 03-10/2 від 03.10.2019 ФОП Аватор М.М. зазначив в таблиці п.1 приміщення за адресою: Полтавська обл., Полтавський р-н, с. Тахтаулове, вул. Першотравнева 113, вказавши право користування – «користування (у власності дружини Аватор О.В.)». Право користування у суб'єктивному значенні (лат. ius utendi) — це закріплена нормами права (тобто юридично забезпечена) можливість добування корисних властивостей речі для задоволення потреб власника чи інших осіб. Юридично це оформлюється як оренда/суборенда, лізинг (якщо платно), договір позички тощо. Відповідно до ст. 827 Цивільного кодексу України (далі — ЦКУ) за договором позички одна сторона (позичкодавець) безоплатно передає або зобов’язується передати другій стороні (користувачеві) річ для користування протягом встановленого строку. Найголовніше, що має бути зазначено в договорі позички, — її безоплатність, оскільки закон передбачає пряму домовленість про це та строк дії такої домовленості. До договору позички застосовуються положення глави 58 ЦКУ, якою регулюються відносини найму (оренди) майна. Якщо в договорі оренди бере участь суб’єкт підприємництва, то до регулювання орендних відносин «підключається» ще й ГКУ. Таким чином, якщо ФОП Аватор М.М. користується приміщенням, що належить його дружині безоплатно, то повинен бути оформлений відповідний договір. Ця інформація відсутня у довідці і не відповідає вимогам пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації на закупівлю згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 72410000-7 - Послуги провайдерів (послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти). Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Аватор М.М. не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю послуг згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 72410000-7 - Послуги провайдерів (послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти) та не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2019 19:18
Рішення від 21.11.2019 № 17112 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 листопада 2019 19:18
Рішення від 09.12.2019 № 18194.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2019 21:55

Документи подані скаржником

19 листопада 2019 16:49
скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АВАТОР МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ" 295 000,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП 295 351,00
UAH з ПДВ
295 351,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 12:32
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:31
Довідка - МВС.pdf
11 листопада 2019 12:31
Податкова.pdf
03 жовтня 2019 17:29
Електронний підпис
03 жовтня 2019 17:29
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 17:29
паспорт.pdf
03 жовтня 2019 17:29
ІПН.pdf
03 жовтня 2019 17:29
Звіт по якості.pdf
03 жовтня 2019 17:29
витяг зі статистики.pdf
03 жовтня 2019 17:29
витяг 25.09.pdf
03 жовтня 2019 17:29
Лист відгук.pdf
03 жовтня 2019 17:29
Аналогічний договір.pdf
03 жовтня 2019 17:29
Акт наданих послуг.pdf
03 жовтня 2019 17:29
Технічна специфікація.pdf
03 жовтня 2019 17:29
ст. 17.pdf
03 жовтня 2019 17:29
Проект договору.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:19
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:03
Форма - Пропозиція.PDF
10 жовтня 2019 14:50
Статут.PDF
10 жовтня 2019 14:50
Про захист довкілля.PDF
10 жовтня 2019 14:49
Призначення директора.PDF
10 жовтня 2019 14:49
Загальні відомості.PDF
10 жовтня 2019 14:49
Виписка з ЄДР.PDF
10 жовтня 2019 14:49
Характеристики.PDF
10 жовтня 2019 14:49
Форма про працівників.PDF
10 жовтня 2019 14:49
Форма про МТБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АВАТОР МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ ІНЖЕНЕР СЕРВІС ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АВАТОР МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ"
#3046221998
Переможець 295 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АВАТОР МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ"
#3046221998
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 10:29
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 12:09
дог.PDF укладений
19 грудня 2019 12:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 295 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 166,67 UAH)