Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання БФП та наборів для очистки комп’ютерного обладнання
Очікувана вартість
16 860,00 UAH
UA-2019-09-12-002485-b e18cb9140b8c4732b60747e30b5e26df
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Білоконний

+380432651101 bilokonnyi_cbfs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141532
Вебсайт: http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Винница, вул. Соборна, 59
Контактна особа: Богдан Білоконний
+380432651101
bilokonnyi_cbfs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 16 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 168,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
БФП Canon i-SENSYS MF237W (Джерело фінансування - доходи міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
30 штука
Набір для очистки комп’ютерного обладнання Gresso KCL-1004 (Джерело фінансування - доходи міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 10 днів. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства. До накладної додаються інші документи, передбачені умовами Договору, оформленні належним чином. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетних асигнувань, передбачених кошторисом на 2019 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснювати протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. Замовник не несе відповідальності за затримку банком перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку. Замовник бере на себе зобов’язання, щодо виконання умов Договору тільки в разі затвердження кошторисних призначень належним чином та в рамках фактичних надходжень коштів. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що зазначений в цьому Договорі. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 17:32
3. Додаток 2 Форма Пропозиція.docx
12 вересня 2019 17:32
1. Оголошення.docx
12 вересня 2019 17:32
2. Додаток 1 Тех вимоги.docx
12 вересня 2019 17:32
4. Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:02
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно Додатку 1 до Оголошення «Технічні вимоги», Замовником передбачено, що до оцінки допускається лише зазначене в технічних вимогах обладнання, інші еквіваленти/аналоги не розглядатимуться. Пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам Замовника, буде дискваліфіковано. Відповідно до Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами), учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником відповідно до цього Положення, в порядку, передбаченому Законом. До оцінки пропозицій учасників закупівлі приймається сума, що становить загальну (остаточну) вартість пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни усіх податків та зборів, що передбачені чинним законодавством для такого Учасника.
Запитання
Дата подання: 13 вересня 2019 13:06
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:33
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Так, Замовником буде дискваліфіковано пропозиції Учасників, які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону.
2) Так, Замовником буде дискваліфіковано пропозиції Учасників, що не вказують точних марок запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Компанія "Вінець" 16 860,00
UAH з ПДВ
16 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 09:45
Електронний підпис
19 вересня 2019 20:12
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2019 20:12
Технічні вимоги.pdf
19 вересня 2019 20:12
Статут.pdf
19 вересня 2019 20:12
Сервіс центр.pdf
19 вересня 2019 20:12
Рекомендаційні листи.pdf
19 вересня 2019 20:12
Реквізити банка.pdf
19 вересня 2019 20:12
Наказ про призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Компанія "Вінець"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Компанія "Вінець"
#13337327
Переможець 16 860,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 17:41

Документи

23 вересня 2019 17:41
Електронний підпис
23 вересня 2019 17:37
протокол 9-13-ФС.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Компанія "Вінець"
#13337327
16 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 17:41
Електронний підпис
23 вересня 2019 17:37
протокол 9-13-ФС.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 13:37
Договір №190926-1.pdf укладений
26 вересня 2019 13:36