Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. Шашкевича в м. Дрогобич Львівської області
Очікувана вартість
6 137 529,60 UAH
UA-2019-09-12-002472-b 9db89c62f0da42d2a33ab5c70bc8f88b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Броварська

+380324433570 departament_drb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05447349
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4
Контактна особа: Ірина Броварська
+380324433570
departament_drb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 6 137 529,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 841,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Шашкевича в м. Дрогобич Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може перерахувати Підряднику аванс, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), після того як Підрядник приступить до виконання робіт, в розмірі не більше 30% ббюджетних призначень на поточний бюджетний рік при умові укладення додаткової угоди. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2019, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти робочих днів та тільки в межах бюджетних призначень. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та після поступлення коштів на рахунок Замовника для оплати даних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 16:49
Додаток 4 Технічне завдання.docx
13 вересня 2019 16:49
Додаток 2.doc
12 вересня 2019 17:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
13 вересня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 16:49
Додаток 4 Технічне завдання.docx
13 вересня 2019 16:49
Додаток 2.doc
12 вересня 2019 17:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 13 вересня 2019 09:13
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:32
Де технічне завдання?
Відповідь: Доброго дня. Технічне завдання завантажено в окремому файлі "Додаток 4 Технічне завдання.docx" тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 13 вересня 2019 10:31
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:32
Доброго дня! Де файл-додаток з технічним завданням? Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Технічне завдання завантажено в окремому файлі "Додаток 4 Технічне завдання.docx" тендерної документації. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Брати 6 098 454,00
UAH з ПДВ
6 098 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Брати

Інформація про відміну

Дата відміни
29 вересня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій