Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо яловичини, філе куряче, тушка куряча
Очікувана вартість
257 737,50 UAH
UA-2019-09-12-002367-b 5ad44df31aee466b8c67581837d5969c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Фурник

+380966544792
+380485135501
s111@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Овідіопольська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04379172
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. СУВОРОВА, будинок 2, корпус А
Контактна особа: Юлія Фурник
+380966544792,+380485135501
s111@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 14:33
Очікувана вартість: 257 737,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 257,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
290 кілограм
М'ясо яловичини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, ДНЗ №1 – вул. Т. Шевченко 238, ДНЗ №2 – вул. Перемоги 3, ДНЗ №3 – вул. Соборна 37-а, ДНЗ №4 – пров. Шевченка буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1102.5 кілограм
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, ДНЗ №1 – вул. Т. Шевченко 238, ДНЗ №2 – вул. Перемоги 3, ДНЗ №3 – вул. Соборна 37-а, ДНЗ №4 – пров. Шевченка буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1050 кілограм
Тушка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, ДНЗ №1 – вул. Т. Шевченко 238, ДНЗ №2 – вул. Перемоги 3, ДНЗ №3 – вул. Соборна 37-а, ДНЗ №4 – пров. Шевченка буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладних (або видаткових накладних) на оплату товару. Передача товару здійснюється матеріально-відповідальній особі закладу, згідно накладних (або видаткових накладних). Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунок Замовника. (Джерело фінансування - місцевий бюджет) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 18:00
Додаток № 2 (Проект договору).doc
19 вересня 2019 17:58
Перелік змін.docx
19 вересня 2019 17:58
ТД_(Мясо) (зі змінами).docx
19 вересня 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 18:00
Додаток № 2 (Проект договору).doc
12 вересня 2019 17:01
Додаток № 2 (Проект договору).doc
19 вересня 2019 17:58
Перелік змін.docx
19 вересня 2019 17:58
ТД_(Мясо) (зі змінами).docx
12 вересня 2019 17:01
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 18 вересня 2019 15:52
Дата відповіді: 18 вересня 2019 18:02
Просимо внести зміни в додаток №3 до Тендерної документації "Форма Тендерна пропозиція", адже в найменуванні предмета закупівлі вказане "м’ясо свинини", а не "м’ясо яловичини". Просимо замінити "м’ясо свинини" на "м’ясо яловичини".
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до вашего звернення будуть внесені зміни в Додаток №3 до тендерної документації (Форма «Тендерна пропозиція»), а саме:
Найменування предмета закупівлі, п.1: "М'ясо свинини" буде змінено на "М'ясо яловичини".
Щодо розміщення складських приміщень
Дата подання: 20 вересня 2019 16:47
Дата відповіді: 23 вересня 2019 14:10
В Додатку №1 до Тендерної документації (п.1) вказані місця поставки, а саме: ДНЗ № 1 67801, смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, 238; ДНЗ № 2 67801, смт. Овідіополь, вул. Перемоги, 3; ДНЗ № 3 67801, смт. Овідіополь, вул. Соборна, 37 а; ДНЗ № 4 67801, смт. Овідіополь, пров. Шевченка, 2. П.8 Додатку №1 до Тендерної документації вимагає надання в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі з інформацією про відповідність складських приміщень для збереження охолоджених та заморожених продуктів харчування встановленим законодавчим вимогам. Зазначене повинно бути підтверджено відповідним документом, виданого регіональним відділенням Держпродспоживслужби України. Просимо Вас вказати на те, де саме повинні бути розміщені складські приміщення: в м.Одеса чи саме в смт. Овідіополь? Та яке відділення Держпродспоживслужби повинне надати підтверджуючий документ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для виконання умов договору постачання товару Замовник не конкретизує дислокацію складського приміщення Учасника закупівлі. Але оскільки Тендерна документація передбачає постачання товару на території Овідіопольського району Одеської області, перевагою потенційного постачальника буде наявність складського приміщення, що знаходяться на території Овідіопольського району. Підтвердженнямвідповідностітакого складського приміщення для збереження охолоджених та заморожених продуктів харчування встановленим законодавчим вимогам може бути документ, виданий Управлінням Держпродспоживслужби в Овідіопольському районі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОНАР К" 257 607,75
UAH з ПДВ
257 607,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 257 654,75
UAH з ПДВ
257 654,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:59
Електронний підпис
09 жовтня 2019 14:46
Електронний підпис
26 вересня 2019 14:04
Електронний підпис
26 вересня 2019 14:03
7.Проект договору.pdf
26 вересня 2019 14:03
6.Інші документи.pdf
26 вересня 2019 14:03
4.Технічні вимоги.pdf
26 вересня 2019 14:03
3. Інформація ст.17 .pdf
26 вересня 2019 14:03
2.Кваліфікаційні вимоги.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 16:05
6. Відгук (мясо).pdf
27 вересня 2019 16:05
5. Копія договір (мясо).pdf
27 вересня 2019 16:05
Документи.pdf
27 вересня 2019 16:05
2 документи.pdf
27 вересня 2019 16:05
1 документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОНАР К"

ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОНАР К"
#35999668
Переможець 257 607,75
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 18:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОНАР К"
#35999668
257 607,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 09:41
ДОГ.39Т.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 09:28
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 12:28
39 T.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:25
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 15:43
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 15:43
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 12:48
Договір №39_Т.pdf укладений
24 жовтня 2019 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення потреб поставки товарів для Замовника та зменшення суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 39/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 39/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, на період достатній для проведення процедури закупівлі на 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в 2019 році, якщо видатки на цю закупівлю затверджені в установленому порядку (ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер договору про закупівлю: 39/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 172 609,67
UAH (в тому числі ПДВ 28 768,27 UAH)