Роботи з технічного переоснащення пристроїв ЕЦ-1 ст. Козятин-1 (власні кошти)
Очікувана вартість
30 140 228,00 UAH
UA-2019-09-12-002233-b ffa3001cea8d4e8dae9498d829f0e8bf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт замовника: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа замовника: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:09
Очікувана вартість: 30 140 228,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150 701,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 301 402,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з технічного переоснащення пристроїв ЕЦ-1 ст. Козятин-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Васьковського,10 Виробничий підрозділ Козятинська дистанція сигналізація т а зв’язку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата за виконані роботи здійснюються на підставі актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2В та довідок про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 підписаними уповноваженими представниками Замовника та Підрядника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, але не раніше реєстрації податкової накладної. Оплата за виконані роботи по даному Договору проводиться замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000023 ● 1a450294e2b148b1a6e8b9d0c5bc7b42
  • Статус: вирішено ● Дата: 17 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-21 16:15:38
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.10.2019 № 195
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-09-12-002233-b 12.09.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішенням тендерного комітету від 22 жовтня 2019 року № 310/3 пропозиція учасника торгів ТОВ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП" була відхилена. Таким чином Замовником в повному обсязі усунено виявлені Держаудитслужбою порушення.

2019-10-23 11:42:05

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця", 40081221, Україна, м. Київ, вул. Лисенка, 6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Роботи з технічного переоснащення пристроїв ЕЦ-1 ст. Козятин-1, 30140228UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: ffa3001cea8d4e8dae9498d829f0e8bf, 2019-09-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітенту від 12.09.2019 № 310 зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.10.2019 № 310/1, тендерну пропозицію ТОВ «НОЕР-СІСТЕМ ГРУП», повідомлення про намір укласти договір від 09.10.2019. Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що згідно з п.1 Додатку 2 ТД Учасник повинен мати в наявності фахівців, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання вищезазначених робіт, в кількості не менше 2-х працівників з групою електробезпеки не нижче третьої для роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В згідно технологічних карт. При цьому, замовником встановлено, що у разі залучення субпідрядної організації учасник повинен надати зазначені документи, згідно п. 1.1 та 1.2. по працівникам субпідрядної організації. В той же час, в тендерній пропозиції ТОВ «НОЕР-СІСТЕМ ГРУП» відсутнє документальне підтвердження наявності посвідчень з електробезпеки понад 1000 В, що свідчить про поданий не повний пакет документів у складі тендерної пропозиції, та, як наслідок, невідповідність тендерній пропозиції учасника кваліфікаційному критерію, встановленему Замовником. Враховуючи зазначене, ТОВ «НОЕР-СІСТЕМ ГРУП» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону та встановленим Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Отже, Замовник в порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «НОЕР-СІСТЕМ ГРУП» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації., 21 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-10-24 14:43:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП" 30 120 800,00
UAH
30 120 800,00
UAH
Документи
ТОВ "ВО ТЕХЕНЕРГОНАЛАДКА" 30 140 000,00
UAH
30 140 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 16:25
кошторис.zip
27 вересня 2019 17:52
ЗТЗА ШМР.pdf
27 вересня 2019 17:32
Паспорти ч1.zip
27 вересня 2019 17:32
Паспорта ч2.zip
27 вересня 2019 17:07
24 - Гарантия 13413.zip
27 вересня 2019 17:07
23 - Витяг ПДВ.pdf
27 вересня 2019 17:07
21 - дозвіл.pdf
27 вересня 2019 17:07
19 - Статут.pdf
27 вересня 2019 17:07
18 - Протокол.pdf
27 вересня 2019 17:07
17 - проект договору.pdf
27 вересня 2019 17:07
16 - Наказ Директор.pdf
27 вересня 2019 17:06
13 - Лицензія.pdf
27 вересня 2019 17:06
13 - лист згода (додаток 7).pdf
27 вересня 2019 17:06
12 - лист згода (додаток 6).pdf
27 вересня 2019 17:06
06 - посвідчення 2.pdf
27 вересня 2019 17:06
05 - посвідчення 1.pdf
27 вересня 2019 17:06
04 - гарантійний лист.pdf
27 вересня 2019 17:06
03 - копія протоколу.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 11:03
Ліцензія.zip
25 вересня 2019 11:03
Гарантия 6205.zip
25 вересня 2019 11:03
Відгук2.pdf
25 вересня 2019 11:03
5.05 Ліцензія учасника.pdf
25 вересня 2019 11:03
4.02 Статут.pdf
25 вересня 2019 11:03
2.05 Відгук 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП"
#42787736
Рішення скасоване 30 120 800,00
UAH
23 жовтня 2019 10:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП"
#42787736
Відхилено 30 120 800,00
UAH
23 жовтня 2019 11:29
ТОВ "ВО ТЕХЕНЕРГОНАЛАДКА"
#36265820
Відхилено 30 140 000,00
UAH
23 жовтня 2019 16:08

Інформація про відміну

Дата відміни
23 жовтня 2019 16:08
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку