Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

прилади
appliances
Очікувана вартість
5 617 267,37 UAH
UA-2019-09-12-002053-b f6d962051c1f4619b9c806b8adc2f687
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 5 617 267,37 UAH з ПДВ
Publication date: 12 вересня 2019 16:14
Enquiries until: 13 жовтня 2019 10:00
Complaints submission until: до 19 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 жовтня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 5 617 267 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин


Scope of the procurement
прилади

appliances

Тендерна документація

15 жовтня 2019 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 17:45
Зміни до тендеру_3189_15.10.2019.doc
15 жовтня 2019 17:45
3189 ТД прилади_нова редакція_15.10.2019.docx
27 вересня 2019 11:41
Зміни до тендеру_3189_27.09.2019.doc
12 вересня 2019 16:11
Додаток №9.docx
15 жовтня 2019 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 17:45
Зміни до тендеру_3189_15.10.2019.doc
15 жовтня 2019 17:45
3189 ТД прилади_нова редакція_15.10.2019.docx
27 вересня 2019 11:41
3189 ТД прилади_нова редакція_27.09.2019.docx
12 вересня 2019 16:11
3189 ТД прилади.docx
27 вересня 2019 11:41
Зміни до тендеру_3189_27.09.2019.doc
12 вересня 2019 16:11
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дати аукціону
Дата подання: 13 вересня 2019 13:16
Дата відповіді: 16 вересня 2019 17:24
Чому дата аукціону вказана на сайті 20.11.2019р. а Прийом пропозицій до 15.10.2019 . Можливо то якась помилка?
Відповідь: Замовник не має можливості самостійно визначати дату аукціону. Ця дата формується автоматично центральною базою даних «Prozorro». Принцип формування дати аукціону встановлюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, після розкриття пропозицій учасників у відкритих торгах з публікацією на англійській мові замовник має право упродовж 20 робочих днів здійснювати оцінку пропозицій. Після завершення оцінки (пре-кваліфікації) центральна база даних переводить закупівлю на стадію оскарження, яка триває 5 календаних днів. Після закінчення терміну оскарження на наступний робочий день відбується аукціон.
При оголошені замовником відкритих торгів з публікацією на англійській мові система автоматично визначає кінцеву дату аукціону.
Запитання по лоту №1
Дата подання: 30 вересня 2019 17:20
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 17:48
Просимо Вас надати відповіді по лоту 1 на наступні питання: Питання №1 Згідно вимог тендерної документації , а саме Технічні характеристики (додаток № А)(ст. 22) стосовно лоту 1 гарантійний строк експлуатації повинен становити 36 місяців від дати введення в експлуатацію при умові попереднього зберігання не більше ніж 12 місяців від дати відвантаження споживачу. Але, згідно технічної документації виробника, який є єдиним в Україні на прилади електровимірювальні багатофункціональні Ц4352-М1 та Ц4380М гарантійний строк експлуатації становить 24 місяці від дати введення в експлуатацію та строк зберігання 6 місяців від дати виготовлення. Дана продукція вже неодноразово постачалась на ПАТ «Укрзалізниця» протягом 2016-2018 рр. , остання партія була поставлена у серпні 2018 р. та супроводжувалась документами, в яких зазначені гарантійний строк експлуатації 24 місяці від дати введення в експлуатацію та строк зберігання 6 місяців від дати виготовлення. При цьому повідомляємо, що аналогічні вимоги вже були прописані у закупівлі UA-2018-04-26-000164-c, та після нашого звернення все було виправлено та внесено відповідні зміни до тендерної документації. Тому, враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію у відповідність до технічної документації виробника. Питання №2 Згідно вимог тендерної документації, а саме “Вимоги до оцінки відповідності продукції” прилад електровимірювальний багатофункціональний Ц4380М та прилад електровимірювальний багатофункціональний Ц4352-М1 зазначено як продукція залізничного призначення і відповідно документом, що підтверджує виконання вимог є ТУ, узгоджені з АТ “Укрзалізниця” Згідно роз’яснення виробника, прилади електровимірювальні багатофункціональні Ц4352-М1 та Ц4380 М є приладами загального призначення, що використовується в різних галузях виробництва, в тому числі і у структурних підрозділах ПАТ «Укрзалізниця». Тобто вона не є суто залізничного призначення. У зв’язку з цим технічні умови на дані прилади погоджені з Державним комітетом України зі стандартизації, метрології та сертифікації: на прилад Ц4352-М1 01.04.1999 р. за № 087/001043; на прилад Ц4380М 01.04.1999 р. за № 087/001042; При цьому повідомляємо, що аналогічні вимоги вже були прописані у закупівлі UA-2018-04-26-000164-c, та після нашого звернення все було виправлено та внесено відповідні зміни до тендерної документації. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації до вимог по лоту 1, а саме: змінити вимогу, що дані прилади є продукцією залізничного призначення. Для своєчасного постачання продукції просимо внести зміни у максимально короткі терміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000038 ● feef3e42367440fb9271c6921b789521
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


01.11.2019 № 313

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 № 313


Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-09-12-002053-b 12.09.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання та вимоги, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше передбаченого законом триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідно продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. (1) У висновку ДАСУ зазначено, що Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. (2) Одночасно у висновку зазначено, що тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Не погоджуємося із зазначеним вище з наступних причин. (1) Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. (2) Одночасно, частиною третьою статті 17 Закону передбачено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Іншими словами, саме Закон зобов’язує переможця надати відповідне документальне підтвердження зазначеній інформації. Отже, Замовник дотримався всіх вимог цієї частини Закону.

2019-12-02 16:51:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1
Опис предмету закупівлі:
Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 700 566,27 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 502,83 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51000 UAH


Title: Лот 1
Description: Лот 1
Current status: Complete
Estimated total value: 1 700 566,27 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 502,83 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 28 листопада 2019 14:47
Auction planned date: 28 листопада 2019 14:47
Закінчення: 28 листопада 2019 15:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

96 шт
Прилад електровимірювальний Ц4352М1 багатофункціональний
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Прилад електровимірювальний Ц4352М1 багатофункціональний
CPV: 38340000-0
136 шт
Прилад електровимірювальний багатофункціональний Ц4380М
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Прилад електровимірювальний багатофункціональний Ц4380М
CPV: 38340000-0

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється в межах коштів, передбачених контрольними завданнями ЦМТЗ регіональних філій АТ "Укрзалізниця" на 2019 рік. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 листопада 2019
UA-2019-09-12-002053-bf6d962051c1f4619b9c806b8adc2f687
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХНОКОМПЛЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 16:37
Податкова.pdf
29 листопада 2019 14:48
МВС Васильчук.PDF
29 листопада 2019 14:48
Довідка корупція.pdf
28 листопада 2019 15:18
Оновлена цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 14:22
Електронний підпис
22 жовтня 2019 14:22
Електронний підпис
19 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис
19 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис
19 жовтня 2019 16:55
ТУ 4352 М1.pdf
19 жовтня 2019 16:54
ТУ Ц4380М.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Право ТУ.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Порівняльна таблиця.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Паспорт Ц4380М.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Паспорт Ц4352 М1.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Довідка МТБ виробник.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Дилерській договір.PDF
19 жовтня 2019 16:54
Дані на товар.pdf
19 жовтня 2019 16:54
ВитягДержреєстр.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Стаття 17.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Згода на обробку даних.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Довідка платник ПДВ.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Витяг ПДВ.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 23:20
Електронний підпис
22 жовтня 2019 23:14
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
22 жовтня 2019 23:14
ТУ 4352 М1.pdf
22 жовтня 2019 23:14
Паспорт Ц4380М.pdf
22 жовтня 2019 23:14
Довідка - Дані на товар.PDF
22 жовтня 2019 23:14
Паспорт Ц4342 М1.pdf
22 жовтня 2019 23:14
ТУ Ц4380М.pdf
22 жовтня 2019 23:14
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 жовтня 2019 23:14
Довідка МТБ виробника.pdf
22 жовтня 2019 23:14
Довідка - Стаття 17.PDF
22 жовтня 2019 23:14
Згода на обробку даних.PDF
22 жовтня 2019 23:14
Витяг СТК.pdf
22 жовтня 2019 23:14
ВитягДержреєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХНОКОМПЛЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 1 700 564,64
UAH з ПДВ
1 691 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХНОКОМПЛЕКТ" 1 694 998,00
UAH з ПДВ
1 694 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 16:37
Податкова.pdf
29 листопада 2019 14:48
МВС Васильчук.PDF
29 листопада 2019 14:48
Довідка корупція.pdf
28 листопада 2019 15:18
Оновлена цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 14:22
Електронний підпис
22 жовтня 2019 14:22
Електронний підпис
19 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис
19 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис
19 жовтня 2019 16:55
ТУ 4352 М1.pdf
19 жовтня 2019 16:54
ТУ Ц4380М.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Право ТУ.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Порівняльна таблиця.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Паспорт Ц4380М.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Паспорт Ц4352 М1.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Довідка МТБ виробник.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Дилерській договір.PDF
19 жовтня 2019 16:54
Дані на товар.pdf
19 жовтня 2019 16:54
ВитягДержреєстр.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Стаття 17.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Згода на обробку даних.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Довідка платник ПДВ.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Витяг ПДВ.pdf
19 жовтня 2019 16:54
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 23:20
Електронний підпис
22 жовтня 2019 23:14
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
22 жовтня 2019 23:14
ТУ 4352 М1.pdf
22 жовтня 2019 23:14
Паспорт Ц4380М.pdf
22 жовтня 2019 23:14
Довідка - Дані на товар.PDF
22 жовтня 2019 23:14
Паспорт Ц4342 М1.pdf
22 жовтня 2019 23:14
ТУ Ц4380М.pdf
22 жовтня 2019 23:14
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 жовтня 2019 23:14
Довідка МТБ виробника.pdf
22 жовтня 2019 23:14
Довідка - Стаття 17.PDF
22 жовтня 2019 23:14
Згода на обробку даних.PDF
22 жовтня 2019 23:14
Витяг СТК.pdf
22 жовтня 2019 23:14
ВитягДержреєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХНОКОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 1 691 760,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 13:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
1 691 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 15:13
ЦЗВ-07-05719-01.pdf укладений
05 серпня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 13:59
ЦЗВ-07-05719-01 (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:56
ЦЗВ-07-05719-01 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:55
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 17:24
ЦЗВ-07-05719-01.pdf укладений
12 грудня 2019 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-05719-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-05719-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 1 691 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 281 960,00 UAH)