Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення поліграфічної продукції
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2019-09-12-001780-a 3695126a777b4ec8802f93e73c38828a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крижанівський Олександр Володимирович

380442856550 gala@depo.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Театрально-видовищний заклад культури "Київський академічний театр на Печерську"
Код ЄДРПОУ: 02173472
Вебсайт: http://www.newtheatre.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., Київ, вул. Немировича-Данченка, 5
Контактна особа: Крижанівський Олександр Володимирович
380442856550
gala@depo.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 19:55
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 13:22
Очікувана вартість: 34 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,88%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Виготовлення поліграфічної продукції для проекту "Наталка Полтавка. doc", за грантом УКФ :
1. Виготовлення макетів (зображення + текст) - 3шт.
2. Нанесення логотопів (брендовані майки, 4+0) - 50шт.
3. Друк брошур (6 ст, А5, 4Х4) - 100шт.
4. Друк буклетів (4Х4, А4)- 500шт.
5. Друк афіш (А3, 4+0) - 50шт.
6. Друк банерів 2х2 - 2шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення поліграфічної продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, місто Київ, Київ, Немировича-Данченка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2019  —  26 вересня 2019
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Виготовлення поліграфічної продукції для проекту "Наталка Полтавка. doc", за грантом УКФ : 1. Виготовлення макетів (зображення + текст) - 3шт. 2. Нанесення логотопів (брендовані майки, 4+0) - 50шт. 3. Друк брошур (6 ст, А5, 4Х4) - 100шт. 4. Друк буклетів (4Х4, А4)- 500шт. 5. Друк афіш (А3, 4+0) - 50шт. 6. Друк банерів 2х2 - 2шт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

терміни та макети
Дата подання: 13 вересня 2019 13:43
Доброго дня! Цікавлять реальні терміни здачі замовлення, бо сім календарних днів на такий об'єм виглядає фантастично. 1. Лого на майки, брошури, буклети афіші, банера - є макет? 7 днів з моменту затвердження і отримання макетів? Коли виставите тендерну документацію? Дякуємо за відповідь!
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-12-001780-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Холод Андрій Дмитрович, Код ЄДРПОУ:2748808757
Дата подання: 30 вересня 2019 13:58
Не відповідність критеріям учасника- переможця
По вашим Вимогам до кваліфікації учасників ви чітко без варіантів прописали в п. 4,1

Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, або копія витягу (довідки) з реєстру платників податку на додану вартість.

Також в

4.5. Довідка про наявність кваліфікованого персоналу із переліком виконавців, які будуть залучатися до виконання робіт.

4.6. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору.

4.7. Довідка про виконання договорів з виконання аналогічних ремонтних робіт із зазначенням контактних номерів телефонів, замовників яким надавалися аналогічні роботи.

Всі перераховані вище пункти учасник ФОП Петрук В М проігнорував, а саме:
п.4,1 він не є платником ПДВ
п. 4,4 "підприємство" не може знаходитись в квартирі, де проживає Довідка про діяльність теж відсутня.
п..4,5 він не має офіційно влаштованих працівників (спеціалістів)тим самим порушуючи закон про офіційне працевлаштування, або ж взагалі вони не існують
п. 4,6 він не надав список обладнання для виконання робіт , що говорить про його відсутність.
п. 4,7 договори що були надані(календарі буклети і брошури) зовсім не відповідають продукту, який був заявлений на ПРОЗОРО
Виготовлення макетів (зображення + текст) .2. Нанесення логотопів (брендовані майки, 4+0). 3. Друк брошур (6 ст, А5, 4Х4) . 4. Друк буклетів (4Х4, А4)- 5. Друк афіш (А3, 4+0) . 6. Друк банерів 2х2

Виходячи з даної ситуації пропоную дискваліфікувати даного учасника, як такого що не відповідає умовам поданої закупівлі згідно правил системи "ПРОЗОРО"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 жовтня 2019 21:37
Під час переговорів із переможцем було з'ясовано, що наданих документів достатньо для укладення договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРУК ВЛАДИСЛАВ МАКСИМОВИЧ" 25 000,00
UAH з ПДВ
22 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Холод Андрій Дмитрович 27 990,00
UAH з ПДВ
22 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 08:16
цінова.pdf
17 вересня 2019 00:25
Договір №17-0507-1 (1).pdf
17 вересня 2019 00:25
Договір №42.18.pdf
17 вересня 2019 00:25
Договір №39.pdf
17 вересня 2019 00:25
Договір №20.pdf
17 вересня 2019 00:25
Договір 211217 (1).pdf
17 вересня 2019 00:25
гарантйний лист.pdf
17 вересня 2019 00:25
паспорт.pdf
17 вересня 2019 00:25
идентификационный код.pdf
17 вересня 2019 00:25
выписка.pdf
17 вересня 2019 00:25
витяг.pdf
17 вересня 2019 00:25
банк.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 10:34
2019-09-17-0001.pdf
16 вересня 2019 18:49
2019-09-16-0002.pdf
16 вересня 2019 18:49
2019-09-16-0001.pdf
16 вересня 2019 18:49
Паспорт.pdf
16 вересня 2019 18:49
Витяг.pdf
16 вересня 2019 18:49
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕТРУК ВЛАДИСЛАВ МАКСИМОВИЧ"

ФОП Холод Андрій Дмитрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕТРУК ВЛАДИСЛАВ МАКСИМОВИЧ"
#3460711454
Переможець 22 980,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:40

Документи

23 вересня 2019 13:36
Протокол_23_09.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРУК ВЛАДИСЛАВ МАКСИМОВИЧ"
#3460711454
22 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 13:36
Протокол_23_09.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Dogovir.pdf укладений
02 жовтня 2019 12:53