Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (принтер для друку фотографій)
Очікувана вартість
7 199,00 UAH
UA-2019-09-12-001718-a ● 941a3a5b58c54fcdb67212b1ec62af0c
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний позашкільний навчальний заклад "Центр позашкільної роботи № 1" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23642178 |
Місцезнаходження: | 49040, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, житломасив Тополя-1, буд. № 8-А |
Контактна особа: |
Михайлова Людмила Іванівна 380937348399 cpr1.dmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 7 199,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп’ютерне обладнання (принтер для друку фотографій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп’ютерне обладнання (принтер для друку фотографій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Кам'янська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 18:05 |
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії та вимоги.doc |
12 вересня 2019 18:05 |
Додаток 5 - тендерна пропозиція.docx |
12 вересня 2019 18:05 |
Оголошення про проведення закупівлі.doc |
12 вересня 2019 18:05 |
Додаток 6 - Специфікація.docx |
12 вересня 2019 18:05 |
Додаток 2 - Проект договору.docx |
12 вересня 2019 18:05 |
Додаток 1 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx |
12 вересня 2019 18:05 |
Додаток 4 - Інформаційна довідка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 10:55
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Замовником будуть розглянуті усі пропозиції, які відповідатимуть технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, що наведені у Додатку 1.
2) Згідно Додатку 6 учасники зобов'язані у складі своєї пропозиції надати інформацію щодо марки, моделі товару, назви виробника та країни його походження.
3) До участі у закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Також просимо звернути увагу на обмеження щодо вартості за одиницю товару для учасників, які не є платниками ПДВ, у зв'язку з тим, що придбання здійснюється за кодом економічної класифікації видатків 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар", за яким вартість одиниці товару повинна бути меншою за 6 000,00 грн.
2) Згідно Додатку 6 учасники зобов'язані у складі своєї пропозиції надати інформацію щодо марки, моделі товару, назви виробника та країни його походження.
3) До участі у закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Також просимо звернути увагу на обмеження щодо вартості за одиницю товару для учасників, які не є платниками ПДВ, у зв'язку з тим, що придбання здійснюється за кодом економічної класифікації видатків 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар", за яким вартість одиниці товару повинна бути меншою за 6 000,00 грн.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. #3558900510 |
Рішення скасоване |
7 100,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 15:55
|
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. #3558900510 |
Відхилено |
7 100,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 16:21
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій