Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (принтер для друку фотографій)
Очікувана вартість
7 199,00 UAH
UA-2019-09-12-001718-a 941a3a5b58c54fcdb67212b1ec62af0c
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Михайлова Людмила Іванівна

380937348399 cpr1.dmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Центр позашкільної роботи № 1" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23642178
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, житломасив Тополя-1, буд. № 8-А
Контактна особа: Михайлова Людмила Іванівна
380937348399
cpr1.dmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 7 199,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання (принтер для друку фотографій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп’ютерне обладнання (принтер для друку фотографій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Кам'янська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 10:55
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовником будуть розглянуті усі пропозиції, які відповідатимуть технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, що наведені у Додатку 1.
2) Згідно Додатку 6 учасники зобов'язані у складі своєї пропозиції надати інформацію щодо марки, моделі товару, назви виробника та країни його походження.
3) До участі у закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Також просимо звернути увагу на обмеження щодо вартості за одиницю товару для учасників, які не є платниками ПДВ, у зв'язку з тим, що придбання здійснюється за кодом економічної класифікації видатків 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар", за яким вартість одиниці товару повинна бути меншою за 6 000,00 грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 7 100,00
UAH з ПДВ
7 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ФУРТУНЕ Д.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ФУРТУНЕ Д.В.
#3558900510
Рішення скасоване 7 100,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 15:55
ФОП ФУРТУНЕ Д.В.
#3558900510
Відхилено 7 100,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 16:21

Документи

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій