Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт харчоблоку у Ліцеї №2 ЛМР на вул. В.Великого,55а у м. Львові.» (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)»
Очікувана вартість
2 255 620,00 UAH
UA-2019-09-12-001692-a 745d2733e44f4f29a994934c1f581796
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паскур Леся Ярославівна

032263-31-00 lviv_school2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська спеціалізована середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням англійської мови
Код ЄДРПОУ: 20834090
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Вол. Великого 55а
Контактна особа: Паскур Леся Ярославівна
032263-31-00
lviv_school2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
27.06.2019 року Замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті тори та оголошено закупівлю UA-2019-06-27-000813-a. Проте станом на 19.07.2019 р. було подано менше двох пропозицій (подана одна пропозиція ПП ЗахідБуд-Плюс»), як наслідок торги були відмінені.
Тому 24.07.2019 р. Замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2019-07-24-001595-b. Проте знову ж таки станом на 09.08.2019 р. було подано менше двох пропозицій (подана одна пропозиція ПП ЗахідБуд-Плюс»), як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт харчоблоку у Ліцеї №2 ЛМР на вул. В.Великого,55а у м. Львові.» (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч. 2 ст. 35 «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2019 18:07
Оскарження наміру укласти договір: 23 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт харчоблоку у Ліцеї №2 ЛМР на вул. В.Великого,55а у м. Львові.» (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт харчоблоку у Ліцеї №2 ЛМР на вул. В.Великого,55а у м. Львові.» (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, В.Великого, 55а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія . Замовник має право перерахувати Виконавцю попередню оплату на підставі пред’явленого Виконавцем рахунку, у розмірі до 30% від відповідного бюджетного призначення на 2019 рік, передбачених умовами договору. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього в термін до трьох місяців. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Після одержання повідомлення Виконавця про готовність до передачі закінчених робіт Замовник зобов’язаний негайно розпочати їх приймання. Передача виконаних робіт Виконавцем і приймання їх Замовником оформлюються актом приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в Виконавець може надати Замовнику до оплати проміжний акт приймання виконаних будівельних робіт, в якому відображено виконання окремого етапу будівництва. Фінансування виконаних робіт здійснюється відповідно до оформленого акта за формою № КБ-2в та довідки за формою № Кб-3 після підписання акта при наявності фінансування. Фінансування виконаних робіт здійснюється в межах фактичних надходжень відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України (розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету). Бюджетні зобов’язання за договором виникають після надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

12 вересня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЗахідБуд-Плюс
#35327477
Переможець 2 195 008,80
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 18:07

Документи

12 вересня 2019 18:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 18:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЗахідБуд-Плюс
#35327477
2 195 008,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2019 18:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 14:03
додаток 1 тенд.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 14:02
Повідомлення про внесення змін харчоблок.jpeg зміни до договору
21 лютого 2020 13:56
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 16:43
угода харчоб ліц2 8.jpeg укладений
24 вересня 2019 16:42
угода харчоб ліц2 7.jpeg укладений
24 вересня 2019 16:42
угода харчоб ліц2 6.jpeg укладений
24 вересня 2019 16:42
угода харчоб ліц2 5.jpeg укладений
24 вересня 2019 16:42
угода харчоб ліц2 4.jpeg укладений
24 вересня 2019 16:42
угода харчоб ліц2 3.jpeg укладений
24 вересня 2019 16:41
угода харчоб ліц2 2.jpeg укладений
24 вересня 2019 16:41
угода харчоб ліц2 1.jpeg укладений
24 вересня 2019 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Внести зміни в п.п.2.1 п. 2 розділу «Вартість робіт» та викласти його в наступній редакції: 2.1. Загальна вартість Робіт згідно з договірною ціною становить: 2 195 008грн. 80коп (Два мільйони сто дев'яносто п'ять тисяч вісім гривень 80 копійок) у тому числі ПДВ 20%: 365 384грн.80 коп. Вартість робіт виконаних у 2019 році становить 627570,96 грн. ( Шістсот двадцять сім тисяч п’ятсот сімдесят грн. 96 коп.), в тому числі ПДВ 20% 104595,16 грн Вартість виконання робіт у 2020 році становить 1567437,84 грн грн. ( один мільйон п’ятсот шістдесят сім тисяч чотириста тридцять сім грн. 84 коп.), в тому числі ПДВ 20% 261239,64грн.
Номер договору про закупівлю: 9-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 195 008,56
UAH (в тому числі ПДВ 365 384,56 UAH)