Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. Загальний фонд.
Очікувана вартість
29 892,00 UAH
UA-2019-09-12-001676-a ● c5f0b43e421743c0aa9369a6f87c857f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вищий навчальний заклад "Київський медичний коледж №3" |
Код ЄДРПОУ: | 05416124 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, Привокзальна 14/2 |
Контактна особа: |
Маленко Ольга Миколаївна ,380445667214 3kmk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2019 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 17:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2019 17:45 |
Очікувана вартість: | 29 892,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 149,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. Загальний фонд.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. Загальний фонд. Технічні та якісні характеристики у Додатку 1 до Оголошення.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02096, Україна, місто Київ, Київ, Привокзальна, 14/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 вересня 2019
—
17 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2019 17:43 |
Оголошення про торги Письмові та інші столи.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 вересня 2019 11:01
Дата відповіді: 13 вересня 2019 14:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Торгова марка або модель має відповідати технічним вимогам предмету закупівлі. 2) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ маємо як остаточну. Дякуємо за запитання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Переможець |
29 891,99
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 85.pdf | укладений |
23 вересня 2019 11:48
|